Nou, begon bij mij de motorkap van de R19 aan de onderkant aan het begin flink te roesten.
Dus ik dacht als ik er nu iets aan doet, komt het niet aan de bovenkant en zie je het niet.
Vandaar dat ik er dus aan begonnen ben.
Zie hier de eerste foto
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/37_roest.jpg[/img]
dadelijk effe in de primer zetten.
En dan doe ik het dichtkitten, want het is helemaal gaan uitzetten door de roest dus kit ik het dicht en kan ik het weer egaal maken.
R19 roestbehandeling motor kap
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
sorry..maar heb geen idee hoe ik deze foto's moet zijn...zijn wat aan de donkere kant...
Tis een tipje
Tis een tipje

-
- Contacteer:
nou,
de klep staat dus open, en je ziet het onderste randje van de klep dus.
Dit randje zie je normaal als je kap dicht is niet.
de klep staat dus open, en je ziet het onderste randje van de klep dus.
Dit randje zie je normaal als je kap dicht is niet.
okai, dis beter idd 

-
- Contacteer:
ach ja, doe ik niets, dan roest het zeker verder.
De primer is droog dus heb ik nu in die ruimte (want die hele rand is gaan uitzetten door de roest) kit gespoten zodat er geen water meer kan komen. Hierna nog een keer met primer verven. En daarna in de lak en blanke lak.
De primer is droog dus heb ik nu in die ruimte (want die hele rand is gaan uitzetten door de roest) kit gespoten zodat er geen water meer kan komen. Hierna nog een keer met primer verven. En daarna in de lak en blanke lak.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
meteen ff de kap doorlassen,dan heb je meteen kwaadkijkers,in comby met merkloze stsst het echt mooi,niet dat dat straks niet doet zonder doorgelast motorkap

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!