Dag scheurneuzen,
Een vraag, schiet me zojuist te binnen:
Voor diegenen die in Roosendaal en omgeving wonen:
Mijn vorige 5 GT turbo, een witte fase 1 met 15 inch wielen, is een jaar geleden gekocht door een jongen uit Roosendaal. Hij had geloof ik een eigen Airbrush bedrijfje en had al behoorlijk belangrijke klussen op zn naam staan (helmen voor F1 coureurs).
Hij kocht die gtt om hem van onder tot boven te airbrushen. Heb hem nog een keer in een Roosendaals blad zien staan met Bert en Ernie oa erop (op de auto dan hè, niet achter het stuur). Ik geloof dat het bedrijfje PHONE ART heette (ook mobieltjes airbrushen).
Weet iemand hoe het ervoor staat met deze 5?
Rijdt ie nog? Goed?? Mooi geworden?????
groeten van de canonballman
Hé! Dit verhaal komt me bekend voor!
Ben 's op een sleutelmeeting van CRS geweest, waar één van die gasten van CRS ook dit verhaal vertelde, en foto's liet zien.
De eigenaar spoot inderdaad helmen van een aantal F1-coureurs, en had een ge-airbrushde GT. Dat van Bert & Ernie kan ik me 123 niet herinneren.
Heb een kaartje gekregen, waar ook de url van de website van deze spuiter op staat.
Ga het thuis meteen opzoeken!
Ben 's op een sleutelmeeting van CRS geweest, waar één van die gasten van CRS ook dit verhaal vertelde, en foto's liet zien.
De eigenaar spoot inderdaad helmen van een aantal F1-coureurs, en had een ge-airbrushde GT. Dat van Bert & Ernie kan ik me 123 niet herinneren.
Heb een kaartje gekregen, waar ook de url van de website van deze spuiter op staat.
Ga het thuis meteen opzoeken!
Hij was op de instuctiedag in Den bosch van de CRS. Is een mooi wagentje geworden ja
Komt uit Rotterdam volgens mij. Hij heet ook een www ja , maar weet niet welke.

-
Ja , heb ik dus ook een keer proberen te vinden, dat www adres, zoeken op airbrush, phone art, helm art (kan het ook geweest zijn, weethetnietmeergoed), maar niks nakkes nada gevonden.
Dus als jullie het weten hoor ik het graag!
groeten Reinier
Dus als jullie het weten hoor ik het graag!
groeten Reinier
Het is zo iets wel ja 

-
Ja klopt turbio 5, maar weet je toevallig ook hoe goed of slecht ie nog rijdt???
Die ken ik ook ja. Op speed gezien in rosmalen. Ik heb hem nog even staan bewonderen samen met jan van bezouw van CRS.
Nu staat het koekiemonster op geloof ik. In ieder geval schitterend!
Nu staat het koekiemonster op geloof ik. In ieder geval schitterend!

-
Fok, had ik daar toch maar naar toe moeten gaan. Ben er de eerste keer dat het georganiseerd werd (enkele jaren terug)een keer geweest maar vond het toen tegenvallen (vaak in rosmalen)
Sindsdien kom ik er niet meer
groeten
Sindsdien kom ik er niet meer
groeten