Rijd ik vanmiddag richting huis. Rustig toeren door mijn woonplaats komt er ineens van rechts een opel astra die GEEN voorang had mij even de rechterkant van de auto er uit rijden.
Ik had de auto bijna een jaar. En dan dit. Ik baal er echt goed van. Ik hoop dat hij niet total loss is
Ik had nog grote plannen met mijn karretje en dan heb ik dit.
Hij (lees, de bestuurder van de opel astra) was all risk verzekerd dus dat is wel gunstig. Maar zoals ik al zei hoop ik niet dat hij totall loss is want dan krijg ik alleen dagwaarde.
damn zeker minder maar nog erger. als ie niet total los verklaart word....hoe lang duurt de reperatie dan. hoe lang ben je je auto kwijt. das ook weer elende. hoop dat je snel weer lekker kan toeren
Ja gelukkig helemaal geen persoonlijk letsel ofzo, het ging ook allemaal niet zo hard. Maar wel hard genoeg voor flinke schade. Ben een beetje bang voor verborgen schade. Kromme assen en dat soort gein. De bijrijders deur sluit ook niet meer, dus daar is ook iets goed krom ben ik bang.
Tom schreef:balen zeg. Is nog vrij hard gegaan zo te zien
Nee helemaal niet, iets van 40 km/uur ofzo. Ik kwam uit die bocht die je ziet. Daar kun je niet echt hard. Maar ik week uit naar links vandaar dat we een stukje uit elkaar staan.
Zonde man
Aan de foto te zien ben jij inderdaad nog veel uit kunnen wijken, maja blijkbaar heb je de astra nog niet genoeg ruimte kunnen geven.
Ik hoop echt dat dat goed komt met je auto. Want dat is echt een vette kleur voor een clio, en echt een mooi bakje !!!
Idd, je heb helemaal gelijk. Het eerste wat hij zei was ook. En ik citeer:
Ach is toch een auto van de zaak
Het is toch niet te geloven. Parkeeer hem de volgende keer dan tegen een lantaarnpaal ofzo nou zit ik met de shit.
Je zou ze toch! Fucking idioten die totaal geen waardegevoel hebben, ik had em echt zo hard op ze bek gemept dat ie z'n verdere leven lang vloeibaar voedsel had moeten eten
Lekkere mentaliteit is er tegenwoordig! Het zal ze een zorg zijn of ze schade rijden want het kost ze zelf toch niets en de leasemaatschappij zorgt wel dat hij maandag een andere auto heeft.
Ik ken het... En het is echt K!T! Een geluk bij een ongeluk is dat het niet je eigen schuld is. Dat was laatst bij mij wel zo en dat heeft me tot nu (en hij is nog niet helemaal klaar) al een godsvermogen gekost.
Maar goed, daar denk je nu toch niet meer aan. Veel sterkte en succes met de afwikkeling.
Idd, je heb helemaal gelijk. Het eerste wat hij zei was ook. En ik citeer:
Ach is toch een auto van de zaak
Het is toch niet te geloven. Parkeeer hem de volgende keer dan tegen een lantaarnpaal ofzo nou zit ik met de shit.
Je zou ze toch! Fucking idioten die totaal geen waardegevoel hebben, ik had em echt zo hard op ze bek gemept dat ie z'n verdere leven lang vloeibaar voedsel had moeten eten
(ik maak me hier dus kwaad om )
ben ik het helemaal mee eens (vloeibaar voedsel is misschien een beetje te )
Sommigen weten het al, maar ik had ook zoiets.
Ben uit de bocht gevlogen, tegen een boom aan. Sindsdien had ik allemaal sensorproblemen (benzinesensor stopte er één keer mee, af en toe zei hij dat de motor te warm was terwijl hij pas aan was). Maar nu is de distributieriem er af gevlogen. Hopelijk heb jij niet hetzelfde probleem...
Het zou een nogal erg probleem zijn als de as van je voorwielen is gebogen (al is het maar een beetje).
Joost R schreef:Ik had de auto bijna een jaar. En dan dit. Ik baal er echt goed van. Ik hoop dat hij niet total loss is
Ik hoop ook voor je dat hij niet totall loss word verklaard! Zo te zien word het een nieuwe deur (krom,) spatbord! en dat met dat wiel tja wie zal het zeggen...... tis wel te doen denk ik! (Rudi van de Logt zit je bij je in de buurt in Hertme ken je vast wel is echt een goeie)
iig sterkte gozer! ik zou ook kotsmisselijk van zo'n slopel rijder worden :-* gelukkig kan mijn vriendin me meestal wel rustig houden