Vorderingen 1916v

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Anonymous

Verleden week had ik een topic geplaatst,zie hieronder om een grilletje,gezien het best lastig is te vinden,heb ik maar een simpele motorkap een beetje verkracht.

http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=10597

Ik wil graag mijn foto's met jullie delen maar heb geen webspace,naar wie kan ik ze mailen?

alvast bedankt
Bart V

Anonymous

Ze zijn verstuur en alvast bedankt
Emiel

Wel gaaf idee! En vooral ook leuk dat je er foto's van hebt gemaakt. Heb je ook nog een kort verhaaltje hoe en waarmee je alles hebt gedaan?

Emiel
Mrtn
Car: R5GTT

ziet er leuk uit, origineel idee ook, heb ik nog niet eerder gezien :)

maar wel in de verkeerde categorie geplaatst :wink:
Mrtn = Maarten
Anonymous

Ja,ik weet dat het in de verkeerde categorie zit,ging wat mis.
Misschien kan iemand het verplaatsen.

Ik had dus verleden week schade gereden,niet veel,maar toch
Koplamp dood,motorkap en bumper.
Koplamp paste ook niet meer in zijn behuizing,moest effe een beetke rechtgetrokken worden,gelukkig heb ik voor alles wel een kennis,dus afgelopen zaterdag effe naar zijn garage gereden en binnen een half uur paste alles weer.

Thuis aangekomen heb ik de bumper in de achtertuin gespoten (ik ben vroeger ooit spuiter geweest en had nog een compressor en een spuitpistool in de schuur staan)
Wel leuk voor de buren trouwens,maar het was mooi weer dus ze zullen wel naar het strand zijn gegaan

De motorkap had ik van de sloop,met een luchtzaag,aangeloten op mijn compressortje heb ik dan de gaten gezaagd en met een vijl netjes gemaakt.
Beetje plamuren en schuren,grondlakkie erover en zie het resultaat,vind het zelf best geslaagd.

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen
Plaats reactie