Ik ben de zwager van Ro en heb de ex-GTT van Ben aangeschaft en ik heb wat vraagies.
Bij het rechter achterraam zit een roest gat, je kijkt zo naar binnen en bij de rechter dorpel zit ook een gat, ik wil dus het scherm en de dorpel vervangen maar war vindt je dat.
Wie weet wat een nieuw rechter achterscherm kost van de GTT, ik heb wel wat gevonden bij interparts maar die is niet voor de GTT of past deze ook.
Wie weet wat een rechter dorpel kost en waar je die kan halen, liefst in de buurt van Amsterdam.
@Ben, wat voor een phase blok en turbo ligt er in????
Gr, Johan
GTT roest vragen
-
Dit is de oude GTT van Ben. Hij heeft toen voor hij hem verkocht nog nieuwe remleidingen e.d. eronder laten leggen en nog wel wat dingetjes eraan gedaan. Hoe het met de roest enzo staat kun je dus het beste aan Ben vragen.
Velgen heeft de huidige eigenaar (Rogier) inderdaad van ons overgekocht. Zit nog goed profiel omheen
Marcel
Velgen heeft de huidige eigenaar (Rogier) inderdaad van ons overgekocht. Zit nog goed profiel omheen
Marcel
Dat is de oude gtt van Ben. Die heeft samen met zijn pa de kokerbalken nog gelast en nog meer aan die gtt gedaan. Pm Ben er anders ff over. Die weet er veel meer van. Ik weet wel dat hij hem voor veel minder weg gedaan heeft dan de prijs waar hij nu voor te koop staat
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Ben heeft hem geloof ik verkocht voor 1600 ofzo. Huidige eigenaar is er inderdaad ook nog wel mee bij JL geweest, heeft er in ieder geval een dumpvalve op laten zetten dacht ik.
Ook heeft hij dus nog die velgen erbij gekocht.
Ook heeft hij dus nog die velgen erbij gekocht.
-
Ik heb van mij GTT ook roest bij de achterraampjes laten lassen en ook de dorpels (en nog veel meer...)
Bij mij is het gedaan lasbedrijf Tecton in Schijndel (brabant). Kerel maakt alles zelf (ook de hele dorpels enzo) en levert echt kwaliteit!
Zie http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=10380 voor foto's van de dorpels e.d.
Marcel
(de vorige eigenaar van je velgen
)
Bij mij is het gedaan lasbedrijf Tecton in Schijndel (brabant). Kerel maakt alles zelf (ook de hele dorpels enzo) en levert echt kwaliteit!
Zie http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=10380 voor foto's van de dorpels e.d.
Marcel
(de vorige eigenaar van je velgen
Ik heb net wat meer foto's gekregen van het laswerk aan mijn oude auto en dat is gewoon echt vakwerk! Zelden zo mooi laswerk gezien. Misschien een idee om 'm meteen mee te nemen als je de Willi van Patrick richting Brabant gaat verslepen? 
Merijn
(de vorige eigenaar van Marcels velgen
)

Merijn
(de vorige eigenaar van Marcels velgen

There will be plenty of time to rest when your dead