Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is mijn Optima accu Kaputos. Ben vrijdag ff bij de leverancier geweest. Hij wil hem wel opsturen naar de leverancier, zodat ik dan misschien nog wat geld terug krijg. Dan wegen ze hem daar en daar schijnen ze aan te kunnen zien wat er mee is. Maar dit hele verhaal kan wel een tijd duren. Oftewel:
- Ik heb een nieuwe accu nodig. (voorlopig ff geen Optima !)
Wie heeft goede ervaringen met een bepaald merk accu ?
Ik heb er 1 nodig van 70Ah.
- Ik heb een nieuwe accu nodig. (voorlopig ff geen Optima !)
Wie heeft goede ervaringen met een bepaald merk accu ?
Ik heb er 1 nodig van 70Ah.
-
Automat Emmeloord voor ong. 75,= per stuk 52ah only..
0527 - 616166
trouwens die gelaccu's kunnen beter tegen stroomtrekken als een zuuraccu, maar qua verschil is het positief voor de gelaccu ookal is de andere zuuraccu misschien zwaarder..
0527 - 616166
trouwens die gelaccu's kunnen beter tegen stroomtrekken als een zuuraccu, maar qua verschil is het positief voor de gelaccu ookal is de andere zuuraccu misschien zwaarder..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
die optima werden toch vollop aangeboden voor 50 a 60 HFL ??
Of ze hadden een paar containers in rdam geroofd of er was een vette partij afgekeurde zooi verkocht..in elk geval de mijne werkt nog perfecte!
zet liever een gezocht adv op marktplaat ofso
Of ze hadden een paar containers in rdam geroofd of er was een vette partij afgekeurde zooi verkocht..in elk geval de mijne werkt nog perfecte!
zet liever een gezocht adv op marktplaat ofso
-
werden ja, maar sindsdien iedereen ICE minded is geworden niet zoveel meer ovah 

Ik heb nu een 60 Ah Optima. Zit er al bijna weeer een jaar in. Die van mij komt ook voor een prikkie van Kindernet en doet het nog steeds prima. De oude heb ik laatst weggepleurd. Ik had geen zin in de rompslomp om eventueel nog wat geld terug te krijgen. Ding moest dan opgestuurd worden enzo.
-
Roy, winkels zijn over het algemeen dicht na 18:00, behalve op koopavonden, en die zullen ze daar dan misschien op vrijdag hebben??Roy (Signaalkabel) schreef:Ik heb die automat gast al een keer gebeld maar er word niet opgenomen![]()
Toch maar ff een ad zetten op marktplaats
Roy, post ff een mailtje over wat voor een optima accu je zoekt. Ik heb er laatst ook eentje gekocht (voor niet al te veel
) doe maar een pm'tje... 

Ik heb vandaag ff met automat gebeld en die heeft een 60 ah staanFloris schreef:Roy, post ff een mailtje over wat voor een optima accu je zoekt. Ik heb er laatst ook eentje gekocht (voor niet al te veel) doe maar een pm'tje...

Morgen ff ophalen.
5 GT Turbo '88 GT5
wat moestie kosten Roy? heb jij ook maar 1 accu of meerdere?Roy (Signaalkabel) schreef:Ik heb vandaag ff met automat gebeld en die heeft een 60 ah staanFloris schreef:Roy, post ff een mailtje over wat voor een optima accu je zoekt. Ik heb er laatst ook eentje gekocht (voor niet al te veel) doe maar een pm'tje...
![]()
Morgen ff ophalen.
Immer wieder die verdammte Holländer
Hij vroeg er 65 euro voor. Het is geen nieuwe maar een 2e hands. Ik heb voor mijn 5 ook een 2ehands optima gekocht en die doet het nog perfect.
Maar die accu's vinden het niet lekker als je ze een tijd stil zet.
Maar die accu's vinden het niet lekker als je ze een tijd stil zet.

5 GT Turbo '88 GT5
ik zal eens kijken wat voor een standaard accu erin zit bij mij, ik denk dat als ik een 20 en een 40A versterker erin zet dat ik ook wel een wat zwaardere accu mag nemen is het niet?
weet jij toevallig hoeveel A een standaard accu heeft?? kheb gene zin om naar buiten te lopen, het regent 

keedan. kzal maandag die knakker ook eens bellen. 

[off topic]
FF een plaatje:
[img]http://www.securitechasia.com/Photos/AV ... %20(1).jpg[/img]
[/off topic]
FF een plaatje:
[img]http://www.securitechasia.com/Photos/AV ... %20(1).jpg[/img]
[/off topic]
zeer mooi, maar waar wou je hem laten ?, is vrij hoog
Weet er iemand touwens een radio die op de orginele stuurbediening van mijn 21 T zit ?
Weet er iemand touwens een radio die op de orginele stuurbediening van mijn 21 T zit ?
Netjes Arjen
Hoeveel uitgangen zitten er nou eigenlijk op zo'n radio?
Jeroen, deze radio kan je zo in je 21 bouwen. Onder je radio zit nog een vakje. Als dat kleine stukje plastic ertussen wegzaagt kan je hem er zo indoen

Jeroen, deze radio kan je zo in je 21 bouwen. Onder je radio zit nog een vakje. Als dat kleine stukje plastic ertussen wegzaagt kan je hem er zo indoen

5 GT Turbo '88 GT5
Er zitten maar 2 uitgangen op. Front+rear. Mijn huidige radio heeft ook nog een sub-out. Maar bij mijn huidige radio gebruik ik ook maar 1 pre-out, dit omdat ik gebruik maak van de signaalversterking van mijn Audiocontrol Epicenter.
Wel heeft deze radio een aansluiting voor 2 CD-wisselaars, voor een navigatiesysteem en voor zover ik begrepen heb een volumeregeling die rekening houdt met het geluid van de auto.
Achter het front, die in verschillende standen kan staan, zit een bandjesspeler.
Deze radio is door een Japanner speciaal uit Japan gehaald. Hij is nooit in Nederland geleverd. Ik hoop alleen dat ik aan een handleiding kan komen, maar dat zal wel lastig worden. Aaansluiten is geen probleem, maar de bediening........
Wel heeft deze radio een aansluiting voor 2 CD-wisselaars, voor een navigatiesysteem en voor zover ik begrepen heb een volumeregeling die rekening houdt met het geluid van de auto.
Achter het front, die in verschillende standen kan staan, zit een bandjesspeler.
Deze radio is door een Japanner speciaal uit Japan gehaald. Hij is nooit in Nederland geleverd. Ik hoop alleen dat ik aan een handleiding kan komen, maar dat zal wel lastig worden. Aaansluiten is geen probleem, maar de bediening........
Via Renault werd die afstandbediening altijd geleverd met een Philips radio. Zal dus wel werken met bepaalde types Philips radio's.Jeroen V schreef:zeer mooi, maar waar wou je hem laten ?, is vrij hoog