Aloha,
aangezien ik geen topic kan openen in meetings, dan maar hier even.
Komende zondag 12 Augustus wordt er een meeting georganiseerd in Noord-Nederland, die er ongeveer als volgt uit gaat zien :
14:00 - Meeten op lokatie Assen, in de loop vd week zal bepaald worden waar precies. Dit ivm evt bezoek aan races op het circuit, wat misschien gratis is en afhankelijk van de behoefte van iedereen hiertoe.
15:30 a 16:00 - Rijden van route over b-wegen richting groningen door drenthe. De route zal van te voren bepaald worden en er zal een kaartje uitgedeeld worden, zodat we elkaar niet makkelijk kwijtraken.
16:30 - Tussenstop met terasje pakken in plaats x
17:30 - Frituren of BBQ'n bij mij thuis.
x uur y - Einde meeting
Even afgezien van de startijd heb ik de rest vd tijden maar een beetje geschat, het kan natuurlijk best heel anders lopen maar dit is zo een beetje het idee.
Ik hoop dat iedereen het er een beetje mee eens is.
Verder HOEF je natuurlijk niet perse mee te rijden als je daar geen zin in hebt, en je HOEFT ook niet perse mee te doen met het eten. Het is natuurlijk wel zo gezellig als je dat wel doet.
Mail mij even de volgende info :
a - of je naar de meeting komt.
b - of je de route meerijdt.
c - of je komt eten en met hoeveel je komt
Ik ga zaterdag boodschappen doen dus vrijdag lijkt me wel de uiterste datum dat ik het weten wil eigenlijk.
kLees het wel in de mails. Namen zal ik hier posten van mensen die meegaan.
-------------------------
Deelnemers tot nu toe :
1. Turboman - A+B
2. Mr. TX - C
2. Marius - A+B+C
aangezien ik geen topic kan openen in meetings, dan maar hier even.
Komende zondag 12 Augustus wordt er een meeting georganiseerd in Noord-Nederland, die er ongeveer als volgt uit gaat zien :
14:00 - Meeten op lokatie Assen, in de loop vd week zal bepaald worden waar precies. Dit ivm evt bezoek aan races op het circuit, wat misschien gratis is en afhankelijk van de behoefte van iedereen hiertoe.
15:30 a 16:00 - Rijden van route over b-wegen richting groningen door drenthe. De route zal van te voren bepaald worden en er zal een kaartje uitgedeeld worden, zodat we elkaar niet makkelijk kwijtraken.
16:30 - Tussenstop met terasje pakken in plaats x
17:30 - Frituren of BBQ'n bij mij thuis.
x uur y - Einde meeting
Even afgezien van de startijd heb ik de rest vd tijden maar een beetje geschat, het kan natuurlijk best heel anders lopen maar dit is zo een beetje het idee.
Ik hoop dat iedereen het er een beetje mee eens is.
Verder HOEF je natuurlijk niet perse mee te rijden als je daar geen zin in hebt, en je HOEFT ook niet perse mee te doen met het eten. Het is natuurlijk wel zo gezellig als je dat wel doet.
Mail mij even de volgende info :
Ik ga zaterdag boodschappen doen dus vrijdag lijkt me wel de uiterste datum dat ik het weten wil eigenlijk.
kLees het wel in de mails. Namen zal ik hier posten van mensen die meegaan.
-------------------------
Deelnemers tot nu toe :
1. Turboman - A+B
2. Mr. TX - C
2. Marius - A+B+C
Laatst gewijzigd door Marius op zo 5 aug 2001 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe A+B
Ik wil ook het circuit van Assen op...
Groeten, Turboman
Ik doe A+B
Ik wil ook het circuit van Assen op...
Groeten, Turboman
-
- Contacteer:
Uiteraard wil ook ff in Groningen kijken! 
De tourtocht moet ik nog even kijken..

De tourtocht moet ik nog even kijken..
Shit!! ik kan 12 augustus niet balen hopelijk de volgende keer wel weer zou me in iedergeval super tof lijken.
Deze zondag kan ik er helaas niet bij zijn,
:sad::sad::sad::sad:, maar ik hoop een volgende keer zeker van de partij te (mogen) zijn.
Bedoel ben toch een Randstad-buitenbeentje dan!
Maarre, ~Respect is everything~ Toch?

Bedoel ben toch een Randstad-buitenbeentje dan!
Maarre, ~Respect is everything~ Toch?

Hoi,]
Fok!!!
Jammer maar as zondag kan ik ook niet, ik ga dan namelijk naar Engeland! JAMMER JAMMER SHit! maarja volgende keer beter!
(Ennuh R-win uit Leeuwarden was ook op VLF met een paar vrienden geloof ik)
Groeten!
Fok!!!
Jammer maar as zondag kan ik ook niet, ik ga dan namelijk naar Engeland! JAMMER JAMMER SHit! maarja volgende keer beter!
(Ennuh R-win uit Leeuwarden was ook op VLF met een paar vrienden geloof ik)
Groeten!
Klopt. We waren met 5 auto's en personen.
Andre met een Saxo VTS 16v (gloednieuw 400km op teller)
Ernst met zwarte Clio 16v.
Vriend van Ernst met gele Megane Cabrio.
Lodie met grijze GTTurbo.
Et moi met blauwe GTTurbo.
Ben zelf wel van plan om zowiezo naar Assen te gaan en kom dan ook naar meeting. Moet een en ander nog regelen dus definitieve bevestiging volgt nog.
Andre met een Saxo VTS 16v (gloednieuw 400km op teller)
Ernst met zwarte Clio 16v.
Vriend van Ernst met gele Megane Cabrio.
Lodie met grijze GTTurbo.
Et moi met blauwe GTTurbo.
Ben zelf wel van plan om zowiezo naar Assen te gaan en kom dan ook naar meeting. Moet een en ander nog regelen dus definitieve bevestiging volgt nog.
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Ik ben zondag wel op Assen met mijn 19, maar kan niet meedoen aan het verdere programma. Ik ga namelijk wel naar de races. Dit begint, zoals jullie hieronder kunnen zien, rond 10 uur.
Voor 11:00 kun je dan rondlopen op het paddock en kijken naar de handelingen van de verschillende teams, dus ook de Europese top van de Clio's V6-en
.
Het kan ook zijn dat je Jos Verstappen kunt spreken, die ook aanwezig is op deze dag.
In het programma is ook een pauze ingelast rond 14:00 voor de ombouw van het circuit. In deze pauze zou ik wel kunnen komen op de plek van de meeting, maar ik wil toch ook die dikke Clio's niet missen met de race
.
Misschien is het wel mooi om deze races samen te gaan kijken
en daarna aan het programma te gaan werken, of wordt dat dan te laat??
Programma:
Zondag 12 augustus: races
10.00 - 10.30 uur Pitwalk
11.00 - 11.30 uur 1e heat Superracekart Worldseries, 12 ronden
11.30 - 12.00 uur 125cc, 12 ronden
12.00 - 12.30 uur 250cc, 12 ronden
12.30 - 12.50 uur Yamaha R6 Cup, 8 ronden
12.50 - 13.20 uur Supersport 600, 14 ronden
13.20 - 13.50 uur 2e heat Superracekart Worldseries, 12 ronden
13.50 - 14.30 uur Pauze + ombouw circuit
14.30 - 15.05 uur Kwalificatierace Fly You Clio Renault Sport Cup, 8 ronden met staande start
15.10 - 15.55 uur Clio Renault Sport International Cup, 16 ronden/GP-start
16.00 - 16.45 uur Renault Sport Clio V6 Trophy, 16 ronden/GP-start
16.50 - 17.30 uur Fly You Clio Renault Sport Cup, 12 ronden/GP-start
---Renault Sport---
Voor 11:00 kun je dan rondlopen op het paddock en kijken naar de handelingen van de verschillende teams, dus ook de Europese top van de Clio's V6-en
Het kan ook zijn dat je Jos Verstappen kunt spreken, die ook aanwezig is op deze dag.
In het programma is ook een pauze ingelast rond 14:00 voor de ombouw van het circuit. In deze pauze zou ik wel kunnen komen op de plek van de meeting, maar ik wil toch ook die dikke Clio's niet missen met de race
Misschien is het wel mooi om deze races samen te gaan kijken
Programma:
Zondag 12 augustus: races
10.00 - 10.30 uur Pitwalk
11.00 - 11.30 uur 1e heat Superracekart Worldseries, 12 ronden
11.30 - 12.00 uur 125cc, 12 ronden
12.00 - 12.30 uur 250cc, 12 ronden
12.30 - 12.50 uur Yamaha R6 Cup, 8 ronden
12.50 - 13.20 uur Supersport 600, 14 ronden
13.20 - 13.50 uur 2e heat Superracekart Worldseries, 12 ronden
13.50 - 14.30 uur Pauze + ombouw circuit
14.30 - 15.05 uur Kwalificatierace Fly You Clio Renault Sport Cup, 8 ronden met staande start
15.10 - 15.55 uur Clio Renault Sport International Cup, 16 ronden/GP-start
16.00 - 16.45 uur Renault Sport Clio V6 Trophy, 16 ronden/GP-start
16.50 - 17.30 uur Fly You Clio Renault Sport Cup, 12 ronden/GP-start
---Renault Sport---
Laatst gewijzigd door Rik Hamberg op ma 6 aug 2001 0:08, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote]
On 2001-08-05 23:56, Chris wrote:
R-win, war was jouw kenteken, ik heb namelijk best wel wat Bleu Sports gezien op het terrein, ben je ook op "onze" stan geweest?
YN-37-HF
Ben ook even op de stand geweest. Leuke stand. Heb op VLF nog een alu veerpootbrug gekocht en witte knippers. Het wordt nog wel eens wat. Was veel tijd kwijt met twijfelen of ik met de sprintwedstrijd mee zou doen of niet. Toch maar niet dus.
On 2001-08-05 23:56, Chris wrote:
R-win, war was jouw kenteken, ik heb namelijk best wel wat Bleu Sports gezien op het terrein, ben je ook op "onze" stan geweest?
YN-37-HF
Ben ook even op de stand geweest. Leuke stand. Heb op VLF nog een alu veerpootbrug gekocht en witte knippers. Het wordt nog wel eens wat. Was veel tijd kwijt met twijfelen of ik met de sprintwedstrijd mee zou doen of niet. Toch maar niet dus.
Ja lijkt met ook wel een geinig idee, alleen dan wordt het inderdaad wel laat, maar dat maakt mij verder niet zo heel beroerd veel uit.
Het hangt er vanaf of de mensen die willen meeten ook naar dit evenement willen. Even de meningen peilen hieronder dan. Als er veel mensen eerst naar dit evenement willen kunnen we het meeting schema evt wel aanpassen.
Het hangt er vanaf of de mensen die willen meeten ook naar dit evenement willen. Even de meningen peilen hieronder dan. Als er veel mensen eerst naar dit evenement willen kunnen we het meeting schema evt wel aanpassen.
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Vive la France in Assen!!
On 2001-08-06 00:12, Marius wrote:
Ja lijkt met ook wel een geinig idee, alleen dan wordt het inderdaad wel laat, maar dat maakt mij verder niet zo heel beroerd veel uit.
Ik wil wel eerst graag naar races kijken en daarna zelf

Na zulke evenementen zijn er vaak wel verscherpte snelheidscontroles:sad:
Zou lullig zijn wanneer we tijdens de puzzelrit oid een record aan tickets in de wacht weten te slepen.

[quote]
On 2001-08-06 00:16, Chris wrote:
R-win, dan heb ik hem wel gezien, en op foto, heb bijna alle 5jes op de foto gezet.
Moet ik alleen nog even ontwikkelen, wat was je kwijt voor de witte knippers?
Die vent vroeg honderd piek. Gevraagd bij "onze" stand en daar zei iemand dat 90 gulden een redelijke prijs zou zijn. Vond ik ook te duur. Einde van de middag 75 piek geboden en ze toch meegekregen
On 2001-08-06 00:16, Chris wrote:
R-win, dan heb ik hem wel gezien, en op foto, heb bijna alle 5jes op de foto gezet.
Moet ik alleen nog even ontwikkelen, wat was je kwijt voor de witte knippers?
Die vent vroeg honderd piek. Gevraagd bij "onze" stand en daar zei iemand dat 90 gulden een redelijke prijs zou zijn. Vond ik ook te duur. Einde van de middag 75 piek geboden en ze toch meegekregen
1 Maand geleden waren ze voor 30,- te koop op deze site, kijk maar in het archief.
Maar 75,'is wel reeël denk ik.
Ik heb ze al eens gezien voor 199,- en voor 60,- en voor 30,- en voor 120,- en nu dus ook voor 75,-
Ik heb ze al eens gezien voor 199,- en voor 60,- en voor 30,- en voor 120,- en nu dus ook voor 75,-
[quote]
On 2001-08-06 00:28, Chris wrote:
1 Maand geleden waren ze voor 30,- te koop op deze site, kijk maar in het archief.
30 piek vind ik nog reeeler dan 75:sad:
Maar ja, het geld ben ik alweer vergeten en de mooie witte knippers zie ik iedere dag.
On 2001-08-06 00:28, Chris wrote:
30 piek vind ik nog reeeler dan 75:sad:
Maar ja, het geld ben ik alweer vergeten en de mooie witte knippers zie ik iedere dag.
Van andere knippers dan oranje knapt een 5 zeker op, je hebt ze ook nog in een smoke variant, dus een beetje richting zwart/grijs.
Laatst gewijzigd door Chris op ma 6 aug 2001 0:41, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote]
On 2001-08-06 00:40, Chris wrote:
Van andere knippers dan oranje knapt een 5 zeker op, je hebt ze ook nog in een smoke variant, dus een beetje richting zwart/grijs.
On 2001-08-06 00:40, Chris wrote:
Laatst gewijzigd door R-win op ma 6 aug 2001 0:41, 1 keer totaal gewijzigd.