Ik heb een R19 1.7
Mijn achter remmen zijn nu al continu opnieuw afgesteld, maar naar een weekje rijden schiet alles weer terug... Dus mijn REM zit weer bovenin, en mijn handrem ook... K*T!!!!
Nu is achter aan 1 kant de boel al vervangen, maar het werkt allemaal nog niet!!
Heeft iemand ooit hetzelfde probleem gehad?
Please HELP ME!!!
[R19 1.7]Zelfstellend?
Kan je dit nie verhelpen op een of andere manier, ander remsysteem er onder klappen of zo?
Dat is mogelijk... Dus gewoon zorgen dat ik de achteras krijg van een 16v...
En probleem is opgelost!!!
En probleem is opgelost!!!
Lastig hoor om te monteren, niet zozeer het eronder schroeven, maar je moet ook een remkrachtverdeler hebben en je moet leidingen buigen en het moet nog gaan werken ook. Zo ken ik iemand die alles nieuw had, dus nieuwe remkrachtverdeler, klauwen en leidingen, maar hij wil niet gewoon remmen.... of het doet nix of het blokkeerd..
Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb onder de Baccara de achteras van een GTT gezet. Dat was een zaterdag werk. Het lastigst is het vinden van het apparaatje voor het maken van de kraagjes op de nieuwe remleidingen.
Het was goed te doen dus.
Het was goed te doen dus.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Renault 5 is natuurlijk wat anders dan een Renault 19.
Maar als ik het goed begrijp is het bij een Renault 19 klote om te doen... Maaruh hoe moet ik het robleem dan oplossen... Als ik nu iedere week mijn remmen opnieuw moet afstellen, daar heb ik absoluut geen behoefte aan!
En idd als je een 16v achteras plaatst, dan zullen er inderdaad leidingen gelegt moeten worden... Hmmm... Dat is klote!
Heeft er niemand verder ervaring met dit probleem, of evt een 16v achteras plaatsen...
Maar als ik het goed begrijp is het bij een Renault 19 klote om te doen... Maaruh hoe moet ik het robleem dan oplossen... Als ik nu iedere week mijn remmen opnieuw moet afstellen, daar heb ik absoluut geen behoefte aan!
En idd als je een 16v achteras plaatst, dan zullen er inderdaad leidingen gelegt moeten worden... Hmmm... Dat is klote!
Heeft er niemand verder ervaring met dit probleem, of evt een 16v achteras plaatsen...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is in principe hetzelfde, alleen wat breder.
Je oorspronkelijke aanvoerleidingen gaan naar de begrenzer. Vanaf daar twee nieuwe leidinkjes naar de aansluiting met de originele remslangen. En die komen op de remleidingen op de as.
Alleen de begrenzer aan de bodem schroeven en aan de achteras haken.
De handremkabels moet je vervangen door exemplaren van een 16v ivm de andere aansluiting door de schijven.
Je oorspronkelijke aanvoerleidingen gaan naar de begrenzer. Vanaf daar twee nieuwe leidinkjes naar de aansluiting met de originele remslangen. En die komen op de remleidingen op de as.
Alleen de begrenzer aan de bodem schroeven en aan de achteras haken.
De handremkabels moet je vervangen door exemplaren van een 16v ivm de andere aansluiting door de schijven.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS