Hallo allemaal.
Ik ben aldo uit arnhem.
Ik rij nu nog een civic. Rijdt lekker...alleen mijn broer heeft een clio 16v en nu zit ik er zelf aan te denken om een clio te kopen.
Maar alsik het zo allemaal lees, en hoor...is het dan wel verstandig??
Gezocht: Clio16V.
De ene clio is de andere nie,juist zoals de ene honda de andere nie is,check de honda forum's maar eens ,daar lees je ook veel over problemen,en dat zijn dan japanners die normaal veel betrouwbaarder zijn.suc6
stel je ff voor in (Wie is Wie)http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... &start=500
't komt niet zo vaak voor dat mensen een topic aan gaan maken met het bericht van:
Vaak komen mensen alleen maar hunb problemen melden, omdat er dan naar een oplossing gezocht kan worden, dus het is een ietwat vertekend beeld natuurlijk.Goh mijn GTT of Clio rijdt lekker zeg! woei er is niets mis mee, gaat als een speer, lekt geen olie en de turbo spint lekker!
Don't walk the grass... smoke it
ja duhh...dat snap ik..
maar hebben jullie veel klachten er mee gehad?
En nog ff een vraagje, als je een clio kan kopen uit 91. alles er op en eraaan. Alleen schade aan de voorkant gehad. Binnenbalk is is gerepa. Alleen de kap en de bumper hebben nog schade. Voor 1750 euro....wat denk je dan als eerste?
maar hebben jullie veel klachten er mee gehad?
En nog ff een vraagje, als je een clio kan kopen uit 91. alles er op en eraaan. Alleen schade aan de voorkant gehad. Binnenbalk is is gerepa. Alleen de kap en de bumper hebben nog schade. Voor 1750 euro....wat denk je dan als eerste?
Dat je eerst gewoon eens moet gaan kijken.
Hier valt gewoon weinig over te zeggen vanachter een glazen scherm.
Verder zijn het auto's van vaak meer dan 10 jaar oud een die hebben dus het nodige onderhoud. Dus het kan zijn dat er wel eens wat prijzige dingne de revue passeren alleen wanneer is vaak moeilijk te zeggen.
Het blijft ook vaak een gokje om te weten wat je koopt, je kun bijv. nooit direct alle roest localiseren en motorisch willen er ook nog wel eens dingen goed verstopt kunnen zitten. Als je meer zekerheid wilt, moet je gewoon zo'n ding laten keuren bij de Dekra of Anwb.
Hier valt gewoon weinig over te zeggen vanachter een glazen scherm.
Verder zijn het auto's van vaak meer dan 10 jaar oud een die hebben dus het nodige onderhoud. Dus het kan zijn dat er wel eens wat prijzige dingne de revue passeren alleen wanneer is vaak moeilijk te zeggen.
Het blijft ook vaak een gokje om te weten wat je koopt, je kun bijv. nooit direct alle roest localiseren en motorisch willen er ook nog wel eens dingen goed verstopt kunnen zitten. Als je meer zekerheid wilt, moet je gewoon zo'n ding laten keuren bij de Dekra of Anwb.
staat ie bij ons in de buurt dan?(woon namelijk in dieren).kan ik namelijk wel eens mee gaan kijken als je dat wilt.
groeten tom
groeten tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
ja dat zou wel makkelijk zijn. een kenner meenemen....
kan paskie wel meenemen maar ja....is ook niet echt gevorderd....
ik laat het wel weten. de auto staat in heelsum..bij oosterbeek daar...
kan paskie wel meenemen maar ja....is ook niet echt gevorderd....

ik laat het wel weten. de auto staat in heelsum..bij oosterbeek daar...
hèhè kijk eens aan lamzakje van een broertje van me heeft eindelijk t renault-forum kunnen vinden hoor
hee Tom ik ga eerst wel ff mee kijken met m , maar vind je t goed als we ,voor t motorische/technische gebeuren , jou kunnen bellen/mailen om mee te gaan kijken?

hee Tom ik ga eerst wel ff mee kijken met m , maar vind je t goed als we ,voor t motorische/technische gebeuren , jou kunnen bellen/mailen om mee te gaan kijken?
ik zie er toc maar vanaf....deze clio heeft schade aan de voorkant gehad en de voorste balk is rechtgetrokken maar ik heb het idee dat dat nooit meer recht komt.....
dus ik ga op zoek naar een andere....
iemand een tip???
dus ik ga op zoek naar een andere....
iemand een tip???
ja is zeker de slechtse tip die ik ken ja......sjeses...
ik ga op zoek naar een goeie clio...iemand een in de aanbieding?
ik ga op zoek naar een goeie clio...iemand een in de aanbieding?
Hoeveel wil je er max aan uitgeven??
Die van mij wel! 
Maar ik doe em voor bijna 3k minder weg dussssssssssssss

Maar ik doe em voor bijna 3k minder weg dussssssssssssss