Hey Jongens.
Ik wil morgen gaan beginnen met de motorkap te modden naar mijn wensen. Er moeten 3 luchthappers in/op komen. Ik heb een subaru luchthapper en 2 opel kadett GSI luchthappers die erin moeten komen. ik heb de handleiding gelezen van die luchthapper van de subaru, maar dat zie ik niet zo zitten. Daar moet ik dus een stuk uit de motorkap zagen en daarover de luchthapper plakken. Maar dat vindt ik maar niks. Ik wil eigenlijk dat het 1 geheel is. Hij mag er best opliggen, maar het moet eruit zien alsof het 1 geheel is. Ook die GSI luchthappers wil ik er niet gewoon opleggen zoals ik al heb gezien, maar dat ze of 1 geheel zijn, of er echt inliggen zoals bij de GSI zelf.
Verder wil ik ook nog boze oogjes maken. Enig idee hoe ik dat het beste kan maken???
groetjes
Maar op de Impreza sluit hij ook niet naadloos aan.
Als je hem zo erop krijgt als op de Impreza vind ik het het mooiste
Als je hem zo erop krijgt als op de Impreza vind ik het het mooiste
Die van de impreza gaat nog wel. Maar ik heb gezien dat ze die van de GSI erop hadden gelegd. Dat ziet dus niet echt uit. Dus die moeten er wel in komen te vallen. ander is het echt niet mooi.
Booskijkers zijn redelijk makelijk (Als je het vergelijkt met je luchthappers), gewoon een stukkie plaat in die hoek lassen, wel ff de randjes omvouwen.
(voor voorbeeld, zie foto's tack's wagen)
Ik geloof dat Tack's pa dit voor een redelijk prijsje doet. (weet niet zeker of ie het nogsteeds doet)
(voor voorbeeld, zie foto's tack's wagen)
Ik geloof dat Tack's pa dit voor een redelijk prijsje doet. (weet niet zeker of ie het nogsteeds doet)
De orinele van de impreza zit er van onderaf op(?) geschroefd.... heb hem net even goed bekeken. omgefelsde randjes rondom maken de afwerking compleet. De orinele GSI uitlaatjes zitten eigenlijk ook gewoon zo, gat maken, omgefelsde randjes eraan, plaatje / ring in vorm er onder en daar zitten de luchthappers/uitlaten op.