Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Rob.H

Yeah 400 pagina's TNM :worship: :worship: :worship:
Wie kwam er met het bier :beer:

Welke Rob? Ik ga mee en gaat Sanne ook mee?
Rob

Rob.H schreef: Welke Rob? Ik ga mee en gaat Sanne ook mee?
Ik denk dat Brammetje jou bedoelt. Want ik heb dr niets over gezegd.

Ik ga wel naar Gronau. Wie nog meer?
Bram (vospower)

400 :worship:

Ik zorg wel voor het bier :) en ik bedoelde idd Rob. H... Denk dat ik ook naar gronau ga, carpoolen met de alfa???

Trouwens ik heb nu eidelijk beide deuren eruit :) naar een hoop gekloot heb ik de bovenste pin nog op de normale manier eruit gekregen, maar de onderste heb ik gedeeltelijk doorgeflext en zal ik dus weer vast moeten lassen... maarja ze zijn eruit dus ik kan weer gaan schuren, schuren, schuren...... :smoke:
antoine
Car: Renault Clio III RS

MarcoG schreef:Nou Riël, zeg maar, mijn hele dashboard ligt lam (ook benzinemeter en koelvloeistof) behalve de snelheidsmeter.
Ook die 3 checklampjes die normaal opbranden voor de start lichten niet meer op. Ik heb nog niet geprobeerd wat er gebeurt wat er gebeurt als ik die stekker terugsteek...ben eens benieuwd.

Hey Rob, ik kan je dat ding ook wel even op cd zetten, alleen weet ik niet of hij functioneert omdat ik hem nog niet zelf heb geinstalleerd.
Als Riël 2 cdŽtjes met daarop dialogys meeneemt kan ik wel een kopietje trekken bij de mac ofzo, neem ik de laptop even mee.
Zit je connector links voor nog goed vast ( deze zit tegen het raam)?
MarcoG
Contacteer:

Wow antoine, welk raam, hoe wat waar? Connector? Oh ruk, je bedoelt dat ding onder de parafan!!!

Ik heb nog steeds alleen maar mijn km-teller. Net even een nieuwe H4 voor in de koplamp gehaald want bij mij was ook al eentje gesneuveld. Of dat met die gehele elektrokutie van de auto te maken heeft...
antoine

MarcoG schreef:Wow antoine, welk raam, hoe wat waar? Connector? Oh ruk, je bedoelt dat ding onder de parafan!!!
Ja die bedoel ik. Deze zat bij mij ook los waarna het merendeel uitviel.
MarcoG
Contacteer:

Ben even buiten...

Helaas, dat was het niet. Ik had die zwarte kap van het dashboard eraf gehaald, witte stekker gevonden, maar die was prima inorde. Niet verbrand ofzo. Overige stekkertjes zagen er ook goed uit.
Achterlichtunit eraf gehaald en gecheckt, alles even netjes losgehaald en opnieuw bevestigd maar nog geen resultaat. Lampjes waren gewoon inorde.
Laatst gewijzigd door MarcoG op wo 6 apr 2005 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel J.

@Wilco: (Y) :p :bang: :worship: :p :smoke: :D 8) >-) (D) wanneer?!
Patrick L.

Voor Gronau ben ik ook wel in (Y)

wie gaan er mee naar Renault Days at Zolder, 30-4 en 1-5?

waar hangen jullie uit morgen?
Rob.H

Gronau, nee dankje wel.
Renault Days op zolder lijkt me super vet alleen ben ik dan een weekendje weg.
http://www.renault.be/nl/actu/worldseri ... index.html

En deze komt ook als ik het goed heb:
[img]http://www.renault-sport.com/fr/Images/ ... 2-7345.jpg[/img]
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

nog effe zo'n uhm 5 daagjes .
marco

vette bak,wat houdt dat in daar op zolder.Pat heb je mischien wat meer info a.u.b.
marco

ben ff gaan kijken op de site van zolder circuit,het lijkt me heel erg leuk.Alleen ben ik erachter gekomen dat ik dan niet kan,heb namelijk op 1 mei communiefeest van me dochter :) .Jammer dat ik niet kan gaan ,formule 1 renault team zal aanweizg zijn :worship: :worship: .Volgende keer beter
Patrick L.

Ollie

Mensen, doen we wat vanavond...en zo ja, wie en waar?
Riël
Über-Spammer

NOg eens maastricht?
Ollie

Als niemand uit Maastricht komt, liever Sittard dan...
Riël
Über-Spammer

Mij ook goed :)
Ollie

Iemand van de 16V rijders hier trouwens interesse in een setje sideskirts. Ik heb die dingen hier al zo lang liggen, maar komt er toch nooit van om ze erop te zetten...
Patrick L.

Ol,
vergeet die schokdempers niet,
en laat me straks ff weten waar je bent...
Ollie

Steekwoorden van de avond:

dieke bul

:D
antoine

marco schreef:ben ff gaan kijken op de site van zolder circuit,het lijkt me heel erg leuk.Alleen ben ik erachter gekomen dat ik dan niet kan,heb namelijk op 1 mei communiefeest van me dochter :) .Jammer dat ik niet kan gaan ,formule 1 renault team zal aanweizg zijn :worship: :worship: .Volgende keer beter
Ja net zoals de espace f1 en een 5 maxi turbo. Maar je kunt genieten van de foto's en filmpjes die hier op het forum komen te staan.
MarcoG
Contacteer:

Nou, paniek om niks. Een of ander niet aangegeven zekeringetje onderin het dashboard was kapot. Alles doet het weer. Alleen dat gepruts met de achteruitrijlichten nog eens bekijken.
Morgen haal ik de 19 16v draagarmen op enzo... :)
Patrick L.

Als je wilt kun je eens ander achterlichten uitproberen, ik heb er nog liggen, dacht ik.
MarcoG
Contacteer:

Danke Patrick, maar ik zal eerst even die stekker schoonmaken die in de versnellingsbak gaat en het signaal "we gaan achteruit; branden" aan de achteruitrijlichten geeft. De lampjes zijn nl. in orde, denk ik. Branden doen ze in elk geval prima hehe! Alleen niet op het goede moment.

Heb ook wat liggen prullen aan de ventilatieknop (stand 2 deed het niet meer) en nu doet die het ook weer. Aan de achterzijde maakte hij waarschijnlijk geen contact in stand 2, dus ging er geen signaal naar de ventilator. Beetje aan liggen buigen en voilà. Komt goed uit voor de zomer. (Y)

Ai, alleen mijn claxon doet het nog steeds niet. Zal van de week weer eens op de sloop kieken voor een echte peugeot toeter. (Y)

Hier zijn fotoŽs die ik genomen heb tijdens het passen van de nieuwe wielen. Ga vandaag dus die nieuwe draagarmen en assen ophalen en een nieuwe remkrachtverdeler ivm een remverschil achter bij de mijnes.
De wielen staan nu nog te ver naar binnen als je het mij vraagt maar met die nieuwe draagarmen kan ik opnieuw passen. Daarom wacht ik nog eventjes met die spoorverbreders. Aan de achterzijde verander er in elk geval niets dus daar zou ik wel al een setje voor kunnen aanschaffen.

[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/Speedline-1.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/Speedline-2.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/Speedline-3.jpg[/img]
Bram (vospower)

:worship:

@ ollie: mafketel
Marcel J.

Hey MarcoG kdenk wel dat je met spoorverbreders achter aandelen kunt gaan kopen in SKF Lager Ltd :D
Velgen blijven trouwens wel echt über :worship: mocht je ze ooit weg willen doen :D :p

@Wilco: nix gehoort jong, nix gedaan?! Kzag alleen de peugeot voor de deur staan?!

@Marco: gefeliciteerd met je dochter. Weten we wel waar we als we op de terugweg zijn kunnen stoppen voor een hapje en drankje :wink:

Wie gaat allemaal naar zolder?! Kan ik een ritje boeken?!
MarcoG
Contacteer:

MJ schreef:Hey MarcoG kdenk wel dat je met spoorverbreders achter aandelen kunt gaan kopen in SKF Lager Ltd :D
Denk je echt dat het zo erg zal zijn?

Ik tank die kar nu vol en ben een paar uurtjes weg.
Marcel J.

MarcoG schreef:
MJ schreef:Hey MarcoG kdenk wel dat je met spoorverbreders achter aandelen kunt gaan kopen in SKF Lager Ltd :D
Denk je echt dat het zo erg zal zijn?
Ze willen er wel wat verslijten ja...bijna zoveel als een vw
MarcoG
Contacteer:

Svenska Kugellager Fabriken hehe! :)

19 16v draagarmen en assen liggen in de kelder. Heb ook elektrische spiegels gevonden hehe! En een ABS remkrachtverdeler en remkrachtbegrenzer...
Nu nog een stabi stang en de buitenste stuurstangen.
Waar kan ik het beste voor een setje camberbouten kieken? Hebben ze die ook bij wimkoetsier?
Patrick L.

Marcel, je kan met mij meerijden als je wilt, ik ga 1 mei.
Marcel J.

Lzal eens informeren hoewel ik nog niet overtuigd ben van het nut...

@Patrick: dankje kheb er wel oren naar. Hoewel ik hoop dan ook weer zelf te kunnen rijden. Vrijdag te horen gekregen dat er op een onderdeel 3 weken levertijd zit :s
Riël
Über-Spammer

Ik ga ook, heb nog plek in de 19!
Patrick L.

ben terug uit Belsj, ff getankt en meteen bij de renodeelah in Smeermaas langsgegaan, heb 6 toegangskaarten meegekregen voor de renault days at zolder, 30april/1mei :D

Duss wie interesse heeft moet zich maar ff melden....
Laatst gewijzigd door Patrick L. op ma 11 apr 2005 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ollie

Lopen de maanden omgekeerd in België :p
Gesloten