Wie kwam er met het bier

Welke Rob? Ik ga mee en gaat Sanne ook mee?
Zit je connector links voor nog goed vast ( deze zit tegen het raam)?MarcoG schreef:Nou Riël, zeg maar, mijn hele dashboard ligt lam (ook benzinemeter en koelvloeistof) behalve de snelheidsmeter.
Ook die 3 checklampjes die normaal opbranden voor de start lichten niet meer op. Ik heb nog niet geprobeerd wat er gebeurt wat er gebeurt als ik die stekker terugsteek...ben eens benieuwd.
Hey Rob, ik kan je dat ding ook wel even op cd zetten, alleen weet ik niet of hij functioneert omdat ik hem nog niet zelf heb geinstalleerd.
Als Riël 2 cdŽtjes met daarop dialogys meeneemt kan ik wel een kopietje trekken bij de mac ofzo, neem ik de laptop even mee.
Rob.H schreef:
[img]http://www.renault-sport.com/fr/Images/ ... 2-7345.jpg[/img]
Ja net zoals de espace f1 en een 5 maxi turbo. Maar je kunt genieten van de foto's en filmpjes die hier op het forum komen te staan.marco schreef:ben ff gaan kijken op de site van zolder circuit,het lijkt me heel erg leuk.Alleen ben ik erachter gekomen dat ik dan niet kan,heb namelijk op 1 mei communiefeest van me dochter.Jammer dat ik niet kan gaan ,formule 1 renault team zal aanweizg zijn
![]()
.Volgende keer beter
Denk je echt dat het zo erg zal zijn?MJ schreef:Hey MarcoG kdenk wel dat je met spoorverbreders achter aandelen kunt gaan kopen in SKF Lager Ltd![]()