Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Video-uitgang?
GIGA MP3?
10-bits/54 MHz video DAC? Dus video beelden?
ja, maar moet ik wel nog een extern beeldschermpje kopen maar heb ik op dit moment ff nie zoveel behoefte aan misschien later als het financieel wat meezet, maar het is wel leuk om 4,7 gb aan liedjes te hebben op 1 cd
voske schreef:
ja, maar moet ik wel nog een extern beeldschermpje kopen maar heb ik op dit moment ff nie zoveel behoefte aan misschien later als het financieel wat meezet, maar het is wel leuk om 4,7 gb aan liedjes te hebben op 1 cd
Hey, dat klinkt interessant! Ben je nog andere apparaten tegengekomen die een DVD afspelen met MP3Žs?
Hoor het heeeeel graag.
Mooi machientje trouwens vooral die afstandsbediening is handig als je het volume wat harder zet (hoef je niet in de auto te zitten voor het volume te wijzigen hihi)
@Patrick L; Jij schijnt nogal veel vrije tijd te hebben om aan wagens te sleutelen, geen zin om aan de 21 te werken?! schiet het ook uns op BTW mooie wagen bij je vandaag.
@Voske: mooie radio Ben benieuwd hoe die in het echt uitziet
MJ[quote] schreef:@Patrick L; Jij schijnt nogal veel vrije tijd te hebben om aan wagens te sleutelen, geen zin om aan de 21 te werken?! schiet het ook uns op BTW mooie wagen bij je vandaag.
breng maar langs ..weet je wel , van de helling
ja , die megane bevalt wel
...sinds zaterdag stinkt mijn clio gruwelijk, naar dood dier ofzo. Tijdens het rijden ruik je niks, maar als je stil staat stinkt die auto je werkelijk de wagen uit!!! Ik hoor vaak dat een kat(-alysator) stinkt, is het zo erg? En hoe kan het dat het pas zo plotseling stinkt?
Aan die 19 16v draagarmen wordt gewerkt trouwens...binnenkort een setje ophalen hopelijk.
wie draait er in godsnaam schroeven in de deurpinnen, niet los te krijgen!
Heb je de deur wat opgekrikt zodat het gewicht van de scharnieren af is?! Verder VEEEEEEEeeeeeeeeel smeermiddel
Enneuh koop nieuwe busjes en dan van een 19 kdacht dat die van brons waren
jeps heb ik gedaan, maar men is zo stom geweest om zelftappende schroeven erin te meppe maja nu zit mijn trekstift vast, nog meer wd 40 en verhitten maar....
MarcoG schreef:Katvervanger, ja, lijkt me ook leuk. Waar had jij die ook alweer vandaan getoverd op die meeting Rob? Was dat van iemand met een onderdelenzaak?
Die heb ik van de nieuwe sponsor JR. Het is een devil en koste 85,-. Ik zou niet die van MB Preformance kopen. Dat is een uitschuifbare kat vervanger dat in mijn ogen nooit lucht dicht kan zijn en die ook nog eens 20,- duurder is.
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032309/ ... 00045l.jpg[/img]