Beterschap dude. je moet ook niet bij deze temperaturen in een t-shirt aan je GTT sleutelenRuud schreef:Ik ben der niet bij vandaag. Die rot kou heeft me genekt lig met 40 graden koors in bed
.
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Tot zo ik ga nu!
-
Lijkt me een goed plan, hopelijk werken ze dan een beetje door daar bij de B.K, af en toe is het er een puinhoop 
-
jaah, we kunnen ook een file veroorzaken door met zijn allen door de "drive" van de B.K.te gaanmarco schreef:o jee , straks staan we bij de b.k en dan duurt het een uur voordat een van ons een lekkere burger heeft![]()

Jamaar kunnen we niet wachten tot de country-potatoes er niet meer zijn dan???marco schreef:is dat nu voor de volle 100% volgende week naar de burger king mensen??????
-
NEERiël schreef:Jamaar kunnen we niet wachten tot de country-potatoes er niet meer zijn dan???marco schreef:is dat nu voor de volle 100% volgende week naar de burger king mensen??????

verzamelen we dan aan de geusselt anders moet ik de weg nog zoeken he
en vermeld ook effe een uur erbij

-
- Contacteer:
Hmmmz... Volgende week Burger King ??? Ik weet nie of ik erbij ben...
oke als we dan afspreken om 19:30 zekers daarzijn die mee willen ,en dan vertrekken naar de burger king,okesaturn schreef:verzamelen we dan aan de geusselt anders moet ik de weg nog zoeken he
greetz marc
Ik heb Kortingsboekjessss!!! 

Neeeej van de Burger King!
Komt er 2e kerstdag ook nog een TNM? Mij boeit het niet, zou de laatste van het jaar worden. Of gaan we die verplaatsten, of wordt a.s. donderdag de laatste van het jaar? Bedoel, moet toch wat aparts worden, wat fototjes enzo en de complete opkomst zou leuk zijn, misschien een extra dagje voor afspreken ergens eind december???
-
- Contacteer:
Heb geen kabel, maar ADSL.. Maar krijg niks te zien... Leeg scherm, dus niet echt boeiend.. 

moet je m ff downloaden d.m.v. rechtermuisknop dan doel opslaan als.Moontje Mégane Coupé schreef:Heb geen kabel, maar ADSL.. Maar krijg niks te zien... Leeg scherm, dus niet echt boeiend..
Echt een kicke filmpje

<-------So you know don't mess with a Reno------->
riel denk niet echt dat 2de kerstdag een dag is om te meeten,ik zit dan bij mijn ouders en ben dan niet echt van plan om weg te gaan ,ik denk dat we een dag moeten kiezen tussen kerst en nieuwjaar,en dan zou het natuurlijk ook leuk zijn als iedereen zou komen,dan leuke pics maken enzo,en mischien dat we dan ergens anders afspreken dan bij een mac,geef maar eens een voorbeeld van waar we wat zouden kunnen gaan eten met zijn alle,ik weet wel een lekkere griek hier in maastricht,lijkt me leuk om daar dit jaar af te sluiten
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
he lijkt me wel ruig ja grieken met de hele 'zooi'.En ik heb goed nieuws mijne loopt weer als een tiet ofja ik moet hem inrijden dus als een tietje
.he maar donderdag kom ik dus niet maar veel plezier en ik zie het wel wat de laatste meeting van het jaar gaat worden.Als het na kerst is alvast prettige kerstdagen en niet te veel eten ,want dat is weer extra gewicht en daar word de auto trager van.

Zullen we dat dan onderhand eens gaan afspreken voor die laatste meeting én wat we gaan doen? Ik ben voor alles in, liefst ga ik ook nog een stukje rijden
Roep et maar kunnen vast wat afspreken.

Ja kewl he.. Ik vind die onboard camera later in het filmpje ook super!RO 16v schreef:Filmpie is echt te gek, kwijl die turbo's.
Kijk bij 3 minuut 7 hoe die kerel die lading zand in zijn bek krijgt hahaha
[/delete]
Geen Griekse ?marco schreef:ik weet wel een lekkere griek hier in maastricht
Tweede kerstdag kan ik waarschijnlijk ook niet. Tweede kerstdag is namelijk een van de beste dagen om te feesten!
Oh ja Marco -> er zat helemaal GEEN thermostaat in!

Dit is dus echt de laatste keer geweest dat ik naar die opliechters van heuts ben geweest. (op de keer na dan dat ik dat ding ga terugbrengen

-
2e kerst meeten, lukt mij niet, heb ik het huis vol zitten met familie
. Mischien verplaatsen naar vrijdag of zaterdag?

waarom geen lekkere griek rob????
is super lekker man,en echt wel gezellie als we daar zitten met zijn alle
,wat stel jij anders voor om te gaan eten???????
we kunnen ook bij van der valk gaan eten?????
ook een optie,enne geen termostaat erin vreemd man,maar wel lochies dat die dan niet warm wordt,enne waarom doet die van heuts het niet dan,dat ding moet het doen????,ik heb nog nooit problemen gehad met onderedelen van heuts,maar efin
laat maar eens wat horen mensen
is super lekker man,en echt wel gezellie als we daar zitten met zijn alle

we kunnen ook bij van der valk gaan eten?????
ook een optie,enne geen termostaat erin vreemd man,maar wel lochies dat die dan niet warm wordt,enne waarom doet die van heuts het niet dan,dat ding moet het doen????,ik heb nog nooit problemen gehad met onderedelen van heuts,maar efin
laat maar eens wat horen mensen
wordt ook niet 2e kerstdag pat,dan zit ik zelf bij familie,wordt tussen kerst en nieuwjaar in,moet eigenlijk eens gaan kijken want we moeten dan wel op tijd ergens kunnen reserveren hePatrick L. schreef:2e kerst meeten, lukt mij niet, heb ik het huis vol zitten met familie. Mischien verplaatsen naar vrijdag of zaterdag?

maar verheug me er nu al op

greetz marco