De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Steven
Car: M536

Jahoor, voelt zich meteen aangesproken.

Ik vind iemand die veel ouder is dan ik een 'ouder' iemand, zeg ik nix mee hoor :p

En ik herinner me nu ook dattie een bril had 8)
Janine

Hoop oudere op de wereld dan hè.... :p
Een beetje vreemd is best lekker
Rudo

Steven(ventieldopje) schreef:Volgens mij heb ik die al 2x zien rijden in de buurt van Hoofddorp, zit een wat oudere vent in. (gok ergens in de 30)
Jaja, ergens in de 30 een oudere vent. En bedankt hè, snotneus :wink:

Volgens mij woont die kerel bij een maat van mij in de straat, in Hoofddorp.
jean-paul

Janine schreef:Tijn heeft om 18.15 uur gespot op knooppunt Klein Polderplein....
Zilvergrijze Clio RS
kenteken: 67-HN-TH

Iemand van ons??
deze zag ik dus ook om 18:10 op de spaarndamseweg rijden in haarlem
Janine

Klopt dat met de tijd?? Ja hè....
Ook toeval.
Een beetje vreemd is best lekker
Patrick

vandaag zag ik een witte gt turbie in maastricht bij het geuselt vandaan rijden,heb geen kenteken kunnen zien maar ben benieuwd wie dat was?
het was niet rob(hajong)
Patrick L.

patrick b schreef:vandaag zag ik een witte gt turbie in maastricht bij het geuselt vandaan rijden,heb geen kenteken kunnen zien maar ben benieuwd wie dat was?
het was niet rob(hajong)
En als het nu eens een GTE was... :D
Patrick

Patrick L. schreef:
patrick b schreef:vandaag zag ik een witte gt turbie in maastricht bij het geuselt vandaan rijden,heb geen kenteken kunnen zien maar ben benieuwd wie dat was?
het was niet rob(hajong)

huh?jij daar?
Patrick L.

patrick b schreef:
Patrick L. schreef:
het was niet rob(hajong)

huh?jij daar?
Jaaha ik werk toch daar bij de Geusselt achter Applebees en mijn vriendin woont in Rothem, dus ik rij daar wel vaker. Ik zag je flitsen, zwaaide nog, maar dat zag je niet. Ben binnendoor naar Heerlen gereden via Valkenburg, Cauberg, lekker herrie maken de berg af :D
Patrick

aha,jij was dat,ja hij kwam me bekend maar ik ben niet zo gewend dat jij met de gte rijdt.
btw zou je em wel verkopen?ik vindt het best een leuk bakkie,en ach wat de kosten bij een goeie verzekering betaal je dezelfde premie voor je tweede als voor je eerste auto.dus dat zal em toch niet :p
denk er eens over na,btw wat zou ie eigenlijk moeten kosten?
maar ik zou em houden,echt makkelijk een klein autootje erbij.
Patrick

btw,woon jij nog niet samen dan pat?
woonste nog bie d'r pap en mam :lol:
Patrick L.

patrick b schreef:btw,woon jij nog niet samen dan pat?
woonste nog bie d'r pap en mam :lol:
:lol: neei maaaan. Ik woon niet meer thuis, woon alweer een aantal jaren op mezelf, ut vrouwke woont wel nog bie pap en mam.

De GTE moet helaas weg, ik zal em missen is een leuk scheurijzertje voor erbij, maar ik kan het geld wel gebruiken als ik em verkoop. Als ik weer meer financiele ruimte heb, koop ik weer iets erbij, een originele GTT ph1, of een 5 alpine, denk ik :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Patrick&Patrick, kunnen jullie niet even een ACT induiken?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-Ray-
Contacteer:

vanmiddag in alphen aan de rijn, een rooie clio 16V. echt brandweerrood, de rest kon ik niet zien, wel velgen en een dikke pijp.

kwam me tegemoetrijden op de weg naar Colpas, de dikke occaissiondealer. :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ray (Zonnebril) schreef:vanmiddag in alphen aan de rijn, een rooie clio 16V. echt brandweerrood, de rest kon ik niet zien, wel velgen en een dikke pijp.

kwam me tegemoetrijden op de weg naar Colpas, de dikke occaissiondealer. :p
ZS-28-HK, Speedlines?
-Ray-
Contacteer:

weet jet echt niet meer chris, 80km per uur allebei gaat snel voorbij hoor, en zat *schaam* niet echt op te letten ook.... ;)
Tijn
Contacteer:

jean-p.d schreef:
Janine schreef:Tijn heeft om 18.15 uur gespot op knooppunt Klein Polderplein....
Zilvergrijze Clio RS
kenteken: 67-HN-TH

Iemand van ons??
deze zag ik dus ook om 18:10 op de spaarndamseweg rijden in haarlem
dat is wel apart...

knooppunt klein polderplein is bij rotterdam , afslag naar delft A20 / A13

Bij haarlem ligt Rottepolderplein.

Ik weet dat die RS-en snel zijn, maar haarlem - Rotterdam in 5 minuten ... Denk dus dat die andere toch een iets ander kenteken had .
there is no spoon.
Tijn
Contacteer:

Janine schreef:Klopt dat met de tijd?? Ja hè....
Ook toeval.
nee dus .. :)
there is no spoon.
Anonymous

gisteravonds in Dordrecht voor het centraal station rond 20.30 een grijze GTT met kenteken RY-70-*B. de auto was volgens mij in restauratie, bumpers en skirts in primer en dichte achterklep.
Bekend iemand?
Mickael

hubo schreef:gisteravonds in Dordrecht voor het centraal station rond 20.30 een grijze GTT met kenteken RY-70-*B. de auto was volgens mij in restauratie, bumpers en skirts in primer en dichte achterklep.
Bekend iemand?
ja, kennis van mij ofzo iets. Zeg nog niets kom binnenkort wel. Zag je hem ROKEN?????
Anonymous

Mickael schreef:
hubo schreef:gisteravonds in Dordrecht voor het centraal station rond 20.30 een grijze GTT met kenteken RY-70-*B. de auto was volgens mij in restauratie, bumpers en skirts in primer en dichte achterklep.
Bekend iemand?
ja, kennis van mij ofzo iets. Zeg nog niets kom binnenkort wel. Zag je hem ROKEN?????
Nee, hij stond voor het verkeerslicht en reed vlot weg, maar er was geen rook te zien. Of bedoelde je of de eigenaar rookte? :p Dat was volgens mij ook niet het geval :D
Mickael

dan zal het hem wel niet zijn geweest die ik bedoel.
Anonymous

Mickael schreef:dan zal het hem wel niet zijn geweest die ik bedoel.
de achterklep was strak gemaakt en was rood (volgens mij helemaal) en de skirts en bumpers waren geel/wit van de primer en op de linkerdeur zat ook wat plamuur
Mickael

hubo schreef:
Mickael schreef:dan zal het hem wel niet zijn geweest die ik bedoel.
de achterklep was strak gemaakt en was rood (volgens mij helemaal) en de skirts en bumpers waren geel/wit van de primer en op de linkerdeur zat ook wat plamuur
Nee dan is het niet degene die ik bedoel, heb deze wel pas nog een keer zien rijden. Maar wie het is ???
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Een vriend van me heeft een aantal jaar geleden een Clio 1.4 gehad en een dik jaar geleden is deze verkocht. Er was het 1 en ander aan gedaan:

- Remus einddemper
- 15 inch Stilauto velgen
- rondom stevig verlaagd

Hij was wit en had een kenteken beginnend met PD-PS of zoiets. Het was overigens een phase 1.

Weet iemand of deze wagen nog ergens onder de Renault-fanaten rondtoerd?
Anonymous

ok ok dit moet iemand zijn van het forum.......(hoop ik)
In raamsdonkveer op vrijdag ten hoogte van het industrieterrein op een rotonde kwam ik tegen:een Clio,Mettalic groen (donker),dikke wing,mooie velgen en een sticker op vooruit(zonneband) met volgens mij EVOLUTION erop(weet niet zeker ging zo snel :p )
hitman

vandaag gespot in doetinchem achter bij de mac. :
een donkerblauwe clio met zwarte band op het voorruit,iemand van hier?? degene wie reed zwaaide in iedergeval wel naar me :)
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Robke
Car: Lexus IS250

Vandaag op de markt in Vlijmen reed er achter me een zwarte 5 GTT met RTC stickers, zag er strak uit.
Kon alleen het kenteken enzo niet zien vanwege een paar eikels die dachten dat ze met hun winkelwagentjes voorang hadden ofzo..... :(
Anonymous

hitman schreef:vandaag gespot in doetinchem achter bij de mac. :
een donkerblauwe clio met zwarte band op het voorruit,iemand van hier?? degene wie reed zwaaide in iedergeval wel naar me :)
Zat je vriendin er naast??? :D :D :D
hitman

:D :D :D
nope
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-Ray-
Contacteer:

'vandaag op de munt in amsterdam:

groene clio 16klapper, DT-LS-10, sebring 102mm en OZ F1 cup velgen.

wie?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vandaag op de A28 richting Groningen, een R19 16V Chamade phase 2 met een H kenteken. Stond bij het Esso tankstation.

Op de A28 richting Utrecht een Willi met leer, RP-PT-22. Die is ook weleens op de F.N.B., jongen uit Waddinxveen/Gouda dacht ik.
Arjen

Vanmiddag gespot op de A28 richting Amersfoort, ongeveer bij Strand Horst: Clio 16v, blauw, geblindeerde ramen achter met zo te zien grijze RTC stickers daarop.
Anonymous

zaterdagavond rond 20.30 op de Uitweg in Rotterdam een zwarte clio 16V kenteken FT-VR-89, stond binnen bij de pomp om af te rekenen, dus kon niet zwaaien of toeteren.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Afgelopen zaterdag gezien nabij het TT-circuit van Assen: Veel Clio's 2.0 16v's :wink: . Verder op het binnenterrein een Scenic RX4, een Avantime, een Vel Satis.

Afgelopen zondag gespot tussen Alkmaar en Heerhugowaard: een Clio Williams of een Clio 16v in 'Willi' uitvoering.

Vandaag gespot in Groningen bij de rijdend voor de Martiniplaza: Clio Williams, ik meende dat dit Toine was. Klopt dit Toine?
Gesloten