vandaag zag ik een witte gt turbie in maastricht bij het geuselt vandaan rijden,heb geen kenteken kunnen zien maar ben benieuwd wie dat was?
het was niet rob(hajong)
patrick b schreef:vandaag zag ik een witte gt turbie in maastricht bij het geuselt vandaan rijden,heb geen kenteken kunnen zien maar ben benieuwd wie dat was?
het was niet rob(hajong)
patrick b schreef:vandaag zag ik een witte gt turbie in maastricht bij het geuselt vandaan rijden,heb geen kenteken kunnen zien maar ben benieuwd wie dat was?
het was niet rob(hajong)
het was niet rob(hajong)
En als het nu eens een GTE was...
huh?jij daar?
Jaaha ik werk toch daar bij de Geusselt achter Applebees en mijn vriendin woont in Rothem, dus ik rij daar wel vaker. Ik zag je flitsen, zwaaide nog, maar dat zag je niet. Ben binnendoor naar Heerlen gereden via Valkenburg, Cauberg, lekker herrie maken de berg af
aha,jij was dat,ja hij kwam me bekend maar ik ben niet zo gewend dat jij met de gte rijdt.
btw zou je em wel verkopen?ik vindt het best een leuk bakkie,en ach wat de kosten bij een goeie verzekering betaal je dezelfde premie voor je tweede als voor je eerste auto.dus dat zal em toch niet
denk er eens over na,btw wat zou ie eigenlijk moeten kosten?
maar ik zou em houden,echt makkelijk een klein autootje erbij.
patrick b schreef:btw,woon jij nog niet samen dan pat?
woonste nog bie d'r pap en mam
neei maaaan. Ik woon niet meer thuis, woon alweer een aantal jaren op mezelf, ut vrouwke woont wel nog bie pap en mam.
De GTE moet helaas weg, ik zal em missen is een leuk scheurijzertje voor erbij, maar ik kan het geld wel gebruiken als ik em verkoop. Als ik weer meer financiele ruimte heb, koop ik weer iets erbij, een originele GTT ph1, of een 5 alpine, denk ik
Ray (Zonnebril) schreef:vanmiddag in alphen aan de rijn, een rooie clio 16V. echt brandweerrood, de rest kon ik niet zien, wel velgen en een dikke pijp.
kwam me tegemoetrijden op de weg naar Colpas, de dikke occaissiondealer.
gisteravonds in Dordrecht voor het centraal station rond 20.30 een grijze GTT met kenteken RY-70-*B. de auto was volgens mij in restauratie, bumpers en skirts in primer en dichte achterklep.
Bekend iemand?
hubo schreef:gisteravonds in Dordrecht voor het centraal station rond 20.30 een grijze GTT met kenteken RY-70-*B. de auto was volgens mij in restauratie, bumpers en skirts in primer en dichte achterklep.
Bekend iemand?
ja, kennis van mij ofzo iets. Zeg nog niets kom binnenkort wel. Zag je hem ROKEN?????
hubo schreef:gisteravonds in Dordrecht voor het centraal station rond 20.30 een grijze GTT met kenteken RY-70-*B. de auto was volgens mij in restauratie, bumpers en skirts in primer en dichte achterklep.
Bekend iemand?
ja, kennis van mij ofzo iets. Zeg nog niets kom binnenkort wel. Zag je hem ROKEN?????
Nee, hij stond voor het verkeerslicht en reed vlot weg, maar er was geen rook te zien. Of bedoelde je of de eigenaar rookte? Dat was volgens mij ook niet het geval
Mickael schreef:dan zal het hem wel niet zijn geweest die ik bedoel.
de achterklep was strak gemaakt en was rood (volgens mij helemaal) en de skirts en bumpers waren geel/wit van de primer en op de linkerdeur zat ook wat plamuur
Mickael schreef:dan zal het hem wel niet zijn geweest die ik bedoel.
de achterklep was strak gemaakt en was rood (volgens mij helemaal) en de skirts en bumpers waren geel/wit van de primer en op de linkerdeur zat ook wat plamuur
Nee dan is het niet degene die ik bedoel, heb deze wel pas nog een keer zien rijden. Maar wie het is ???
ok ok dit moet iemand zijn van het forum.......(hoop ik)
In raamsdonkveer op vrijdag ten hoogte van het industrieterrein op een rotonde kwam ik tegen:een Clio,Mettalic groen (donker),dikke wing,mooie velgen en een sticker op vooruit(zonneband) met volgens mij EVOLUTION erop(weet niet zeker ging zo snel )
vandaag gespot in doetinchem achter bij de mac. :
een donkerblauwe clio met zwarte band op het voorruit,iemand van hier?? degene wie reed zwaaide in iedergeval wel naar me
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Vandaag op de markt in Vlijmen reed er achter me een zwarte 5 GTT met RTC stickers, zag er strak uit.
Kon alleen het kenteken enzo niet zien vanwege een paar eikels die dachten dat ze met hun winkelwagentjes voorang hadden ofzo.....
hitman schreef:vandaag gespot in doetinchem achter bij de mac. :
een donkerblauwe clio met zwarte band op het voorruit,iemand van hier?? degene wie reed zwaaide in iedergeval wel naar me
Vanmiddag gespot op de A28 richting Amersfoort, ongeveer bij Strand Horst: Clio 16v, blauw, geblindeerde ramen achter met zo te zien grijze RTC stickers daarop.
zaterdagavond rond 20.30 op de Uitweg in Rotterdam een zwarte clio 16V kenteken FT-VR-89, stond binnen bij de pomp om af te rekenen, dus kon niet zwaaien of toeteren.
Afgelopen zaterdag gezien nabij het TT-circuit van Assen: Veel Clio's 2.0 16v's . Verder op het binnenterrein een Scenic RX4, een Avantime, een Vel Satis.
Afgelopen zondag gespot tussen Alkmaar en Heerhugowaard: een Clio Williams of een Clio 16v in 'Willi' uitvoering.
Vandaag gespot in Groningen bij de rijdend voor de Martiniplaza: Clio Williams, ik meende dat dit Toine was. Klopt dit Toine?