Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik dacht al, Merijn is naar het zuiden getrokken om carnaval te vierenMerijn schreef:Jep...Ik ben redelijk in de buurt, dus dan kom ik wel ff langsrijden.

Project: GTT Blue Sport
Sittard vanavond of wat?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
voor mij is het simpel ik kan helaas vanavond niet moet nog wat werk thuis verrichten.veel plezier vanavond een fijne carnaval alvast want ik zal jullie wel niet meer zien voor de carnaval.
Sittard? Is voor mij heeeel gunstig.
Tenzij anders, ben ik in sittard vanavond. Ollie is werken, dan hou ik die ook op de hoogte. Ik heb van Patrix begrepen (nieuw bij de RTC
) dat ie ook wilde komen kijken, ik ben er wat later, dus als iemand een figuur verdwaald ziet rondlopen in de mac, roep m effe 
Moeten er natuurlijk wel mensen komen
Tenzij anders, ben ik in sittard vanavond. Ollie is werken, dan hou ik die ook op de hoogte. Ik heb van Patrix begrepen (nieuw bij de RTC

Sittard dan, was ook aan de beurt geloof ik.Riël schreef:Sittard? Is voor mij heeeel gunstig.
Tenzij anders, ben ik in sittard vanavond. Ollie is werken, dan hou ik die ook op de hoogte. Ik heb van Patrix begrepen (nieuw bij de RTC) dat ie ook wilde komen kijken, ik ben er wat later, dus als iemand een figuur verdwaald ziet rondlopen in de mac, roep m effe
En wat heeft Partix dan voor een auto? Komt hij naar Sittard of Maastricht?
Ik weet nog niet of ik kom er is iets belangrijks tussen gekomen.
Mijn pa is jarig en ik kom ook effe 
Denk dat ie naar sittard komt dan, hij moet dit topic evne checken

Denk dat ie naar sittard komt dan, hij moet dit topic evne checken

-
sow, de megane dynamique comfort staat hier op de oprit
iemand interesse in een 1916v ph2?
mzzl

iemand interesse in een 1916v ph2?
mzzl

Gefeliciteerd Patrick
zuinig mee zijn hè!

Heyyy hallo jullie van de RTC,
Jammer, op de een of andere manier zijn we(pa mag rijden, tot ik m'n rijbewijs heb) jullie toch nog mis gelopen. We waren +/- 21.00 uur in Sittard bij de MacDonald bij Fortuna stadion. Wij naar binnen,....zitten daar alleen een paar lui van de "BMW-Club"
. Daarna voor alle zekerheid nog maar effe op de terug weg langs de Mac in Maastricht gereden,....die was al bijna leeg(+/- 21.30). Jammer.
Volgende keer beter.
Groetjes
Patrick
Jammer, op de een of andere manier zijn we(pa mag rijden, tot ik m'n rijbewijs heb) jullie toch nog mis gelopen. We waren +/- 21.00 uur in Sittard bij de MacDonald bij Fortuna stadion. Wij naar binnen,....zitten daar alleen een paar lui van de "BMW-Club"

Volgende keer beter.

Groetjes
Patrick
He he had effe gebeld, ik was verlaat omdat ik mijn vriendin in heerlen wilde ophalen, en de stadsautoweg was afgesloten
was er om kwart voor 10, ollie om kwart over negen 
Volgende keer beter joh! Donderdag weer

Volgende keer beter joh! Donderdag weer

Stadsautoweg werd gerepareerd, omdat ik daar bij Ten Eschen altijd zo hard optrek dat het asfalt vernieuwd moet worden 

Onnozele mensen die dat dichtgooien. Dat ze dat dan even een afslagje van tevoren melden, kun je een pokkeeind rechtdoor rijden.
Normaal geen probleem, maar ik had al 260km gereden met de gastank en met 27 liter en 1:10 krijg je dan toch wel knijp als je bijna tot aken moet en dan nog draaien
Normaal geen probleem, maar ik had al 260km gereden met de gastank en met 27 liter en 1:10 krijg je dan toch wel knijp als je bijna tot aken moet en dan nog draaien

Mijn wielkasten en kokers zijn inmiddels ook "gegrind-straald"
Wat ging je bijna-tot-in-Aken doen Riel? Of reken je Heerlen al als bijna-tot-in-Aken?
Wat ging je bijna-tot-in-Aken doen Riel? Of reken je Heerlen al als bijna-tot-in-Aken?

-
alaafalaaf alaaf alaaf alaaf alaaf alaaf alaaf.
Veul spass en plezeer veur diegene die goan viere!

Veul spass en plezeer veur diegene die goan viere!

zo zo dooie boel hiero,leven de mensen van t.n.m. nog??
.Enne een van de mods maybe ff een uitleg over het nieuwe forum ?? blijft dit zo of komt het oude weer terug??.Vind deze niet zo overzichtelijk en al dat wit doet pijn aan me ogen
.Greetz and see ya

-
Marco welcome back 

Thx manwilco blue schreef:Marco welcome back

greetz marc
ps wilco jij gaat met de gt he

-
Ik kom met taxi dams wegens een klein gt probleem
-
das ist supergeilklasse!