Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Dat is idd MIJN dumpvalve. Kopen ?
Hoezo dat? Want ik heb hem nml nog in mijn kofferbak liggen (nog steeds geen tijd gehad om dat slangetje te halen )
edit: waarom hebben ze die nu op de slang van de turbo naar de intercooler geplaatst? hij moet toch zo dicht mogelijk op de gasschuif zitten. Nu zit ie er net het verste van af. Ikke niet begrijpe
Kom mensen, we spreken bij deze af:
Komende donderdag nog gewoon bij de mac in maastricht,
Volgende week bij de BURGER KING. wie niet wil die komt lekker niet, ik kom in elk geval zeker wel!
Zo en nu maar hopen dat het ook echt los komt (en niet zo lang op zich laat wachten als de 1e TNM )
Ik ook niet, maar de foto is van xtronx, dus waar is de gtt op de foto van --> is misschien de eigenaar voordat nick de witgele kocht, die dumpvalve heeft blijkbaar al wat eigenaren gehad. Ik ben nog altijd een beetje zoekende naar 't heverwij rally team. Zou je de dumpvalve woensdag mee naar school kunnen nemen ? Niet voor te hebben maar voor educatieve doeleinden
Rob (R5B) schreef:Kom mensen, we spreken bij deze af:
Volgende week bij de BURGER KING. wie niet wil die komt lekker niet, ik kom in elk geval zeker wel!
Zo en nu maar hopen dat het ook echt los komt (en niet zo lang op zich laat wachten als de 1e TNM )
Ik moet woensdag toch eerst op excursie en dan neem ik hem wel mee (samen met de wagen )
Maar heb je niet meer aan de Bosch dumpvalve die neem ik je dan ook nog wel mee ok? Want dat legt wat makkelijker uit aangzien je hier ook echt wat kan zien bewegen.
Moontje Mégane Coupé schreef:Wat mij betreft kan het gewoon in Maastricht bij de Mc Donalds blijven... Prima lokatie, en ik zie het nut niet van een andere lokatie... Het gaat tenslotte om de mensen die aanwezig zijn, en de gezelligheid maak je tenslotte zelf...
In de zomerperiode vind ik het geen probleem om het op een andere lokatie te houden, dan kunnen we ook buiten staan... Nu is het donker én koud..
Maar dit is mijn mening, kijk maar wat jullie ermee doen..
Ook in de Burgerking kun je warm binnen zitten
Er is ook geen nut, alleen dat het voor de afwisseling ook eens leuk is om ergens anders af te spreken
Maar dat moet iedereen zelf weten, wie komt die komt....
Laatst gewijzigd door Patrick L. op ma 9 dec 2002 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob (R5B) schreef:Kom mensen, we spreken bij deze af:
het gaat er nml om dat we al een tijdje naar de Burger King willen gaan, maar dat er telkens een paar man op tegen zijn, daarom hebben "we" dit maar besloten in goed overleg
Ik wil ook wel een keer naar de burger king, krijg echt de schijt van die Mac-rotzooi!
Maar het gaat idd. gewoon om de gezelligheid en die is er altijd wel!
Maar as. donderdag dus in maastricht en de week erna in kerkrade voor wie wil ofzo? Volgens mij gaat dat nooit lukken....staan er 3 in kerkrade en de rest koppig in maastricht
ach we zien wel mensen ,maare morgen t.n.m wie komen er allemaal, ill be there ,enne een goeie tip voor de mensen die komen ,doe dikke kleren aan en een dikke jas ,wordt morgenavond -7 brrrrrrrrrr
gelukkig is het in de mac warm
ik kom ook met de ford en even over wat marco zei, vond ik niet verkeerd 1 keer in de maand naar de king ik zie jullie morgen.oja heb een nieuwe einddemper besteld van devil
Ff voor benny (trouwens RTC crew maar die jongen eens een profiel aan dan kannie ook posten)
TNM meeting Donderdag bij de Geusselt vanaf 20u aanwezig. Eerst dom gelul daarna eten bij de mac. Normaal duurt het tot een uurtje of 11. Maja da's voor degenen die blijven hangen.