Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Patrick L.

20.00u gaat me niet lukken, 21.00u gaat me ook niet lukken, ik denk dat ik dan maar niet kom :p
Marcel J.

Patrick L. schreef:20.00u gaat me niet lukken, 21.00u gaat me ook niet lukken, ik denk dat ik dan maar niet kom :p
Denk eens wat minder :wink:

@rob: Hoe staat het met jouw project?!...
Rob

MJ schreef:@rob: Hoe staat het met jouw project?!...
Op het moment gaat het ff wat minder...
Ik had zondag op de Meern een benzinepomp van Reichhart motorsport van zo'n gast gekocht. En hij deed z'n 1986 (! :P ) GTT carroserie weg, waar minder roest aan zat, en die op geel kenteken stond. Zou ik nu zaterdag komen kijken, dus belde ik gister voor het adres, heeft ie hem al weggegeven! :@ .
Nu is er nog een beetje hoop, als die gast hem niet snel genoeg komt halen, kan ik heb alsnog hebben, maar daar reken ik maar niet op.
Dus nu staat het ff stil, met die kas van die van mij dan. Ik wacht daar nog ff op. Maar er is ook goed nieuws! :) Ik heb samen met Bram zijn GTE gesloopt voor de parafan enzo. En das nog helemaal hard. Dus dat gaan we binnekort eruit slopen en dan erin lassen! Afgelopen week hebben we de dash van de GTE eruit gehaald en de voorruit eruit geflext :p .
Bram (vospower)

Dat was leuk :) ! en koud brrrrrr :)
voske

ik moet me toch weer afmelden voor vanavond heb geen vervoersmiddeln kunnen vinden

jammer maar helaas

groetjes

kusjes

en veel plezier

danny
Rob

voske schreef:ik moet me toch weer afmelden voor vanavond heb geen vervoersmiddelen kunnen vinden

jammer maar helaas

groetjes

kusjes

en veel plezier

danny
He Danny, als je wilt kan ik je wel ff komen ophalen hoor :wink: . Laat me maar wat weten.
voske

hey dat is wel beter en ook lief (F) . Als je wilt mag je me op komen halen laat me maar een tijd weten hoelaat je ongeveer bij me bent.

groetjes
Ollie

Kijk, samen komen we er wel (Y)
Marcel J.

Ollie schreef:Kijk, samen komen we er wel (Y)
we "komen" toch altijd samen, toch?! :wink:

Misschien dat we vanavond ook ff komen buurten...

@Rob: Bert zei al dat je verschillende onderdelen hebt gekocht. Succes (Y)
Ollie

Wordt nog gezellig vanavond... (Y)
Marcel J.

Ollie schreef:Wordt nog gezellig vanavond... (Y)

YEEEAAAAAAAAaaahhhhhh Ollie blijft thuis (Y) (Y)

:wink: :lol: :lol:

Net telefoon gekregen: Mijn 21 is al voor de helft geslacht :evil:
Patrick L.

rijdt ie al dan? :p
Patrick L.

@Rob: Bert zei al dat je verschillende onderdelen hebt gekocht. Succes (Y)
Fijn van Bert, ik kwam Ernie hier ook al ergens tegen op het forum..... :wink:
Patrick L.

Enne, is het ook nog gezellig geweest? :)
Rob

MJ schreef:@Rob: Bert zei al dat je verschillende onderdelen hebt gekocht. Succes (Y)
Marcel, ik had vandaag de zoon van Bert gesproken (jaja Pat.. wist je niet he dat Bert en Ernie een zoon hadden :wink: ) en die wist nergens van, dus hij is het ook niet geweest. Toch wordt Bert een beetje oud ofzo. Wan ik was het niet :p
Marcel J.

Patrick L. schreef:
rijdt ie al dan? :p

ja laatst nog mee gereden...op de dolly toen die weg ging...
Ollie

Patrick L. schreef:
Enne, is het ook nog gezellig geweest? :)
Ja :p
Marcel J.

Mmmmm Rob misschien datie idd wat oud word :s kvond het al raar datie met die paal was aan het ouwhoeren :D Maandag nog een informeren... kben dan toch benieuwd wie hier nog zun 5 aan het restaureren is (Y)

En twas idd wel weer eens gezellig ja :D
voske

hallo mensjes,

zoals sommige van jullie zullen weten loop ik stage bij tv limburg. ik weet niet of mensen wel eens kijken naar dit programma maar hierin is in het weekend altijd een special over auto's. altijd wel nieuwe auto's maar ja. nou wilde ik eens gaan voorleggen of ze misschien eens wilde komen kijken op TNM maar nu is mijn vraag aan jullie wat jullie daar van vinden. misschien dat jullie niet op tv willen etc. het is een vraag als niemand wil dan niet.

mocht de conclusie trouwens zijn dat de meeste wel intresse hebben hierin, dan wil dit nog niet meteen zeggen dat het mij lukt om dit te regelen. maar dan ga ik wel mijn best doen om dit te realiseren.

laat ff weten wat je wilt mag via pm of gewoon hierzo.

groetjes danny
Bram (vospower)

Vind ik een goede, dan kunnen de mensen het verschil zien tussen ons en tussen de 'volkswagenrijders'.
Weg met de vooroordelen! :)
Riël
Über-Spammer

Leuk idee, alleen hebben we niet veel te showen :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

ja idd leuk idee, mischien iets voor komende zomer!
zijn de projekten mischien afgerond... :wink:
MarcoG
Contacteer:

Dan show ik de mijnes wel hehe!
De clio dan he! :wink:

'k Stond trouwens gister na een beetje hard de rotonde op te zijn gegaan, na 3-kwart rotonde achterstevoren... ('s avonds,regende nogal)
Wat kan ik doen dat dat niet meer zo gauw gebeurt? (afgezien van langzamer rijden. dat ging niet aangezien het toch de bedoeling is om VOOR de BMW te blijven, toch?)
Zo'n stang in je koffer, helpt dat wat tegen het uitbreken van de achterkant van je clio?

Met nat weer rij je die achterwielaangedreven autos zo weg op straat... :beer: mutsen!
Bram (vospower)

Hey marco, jij hebt de goede instelling!

Als je wilt dat hij achter minder uitbreekt, dat moet je hem voor stugger maken. Een veerpoorbrug achter zal ook wel helpen denk ik.

Ook een tip is om gewoon je gas vast te houden, zodat je je overstuur een beetje houdt en niet tesnel het gas lift, want cker op een rotonde zal de auto erg snel uitbreken, maar er zijn wel mensen die je meer kunnen vertellen hierover
MarcoG
Contacteer:

Ik had inderdaad plots het gas losgelaten en toen werd het kritisch. Maar op een rotonde draai je heel lang linksom, en dan moet je er weer af (rechtsaf). Ik ging een beetje te hard om er met die snelheid weer heelhuids af te gaan, dus van linksom, naar rechtsom sturen...hmm...nog maar es een paar keer oefenen. :worship:

'k Zal ook es kijken wat de kerstman voor mij kan doen ivm veerpootbruggen. En kijken voor een anti roll kit van Eibach, of een extra stabilisator voor aan de onderzijde.
En 270km/h-Patrick had toch een extra motorsteun of niet???Pat?
Bram (vospower)

gewoon lekker oefenen, is leuk :p maar laat de clio heel :p
Patrick L.

reactie niet-270km/u Pat :p :Hoe stijver je de Clio gaat maken hoe sneller hij volgens mij achterstevoren staat, is mij ook al eens gebeurt , met nat weer brak de Clio achter uit en draaide een pirouette, achteraf heb ik de achterste banden bekeken en zat iets minder dan 3mm profiel op, vervangen dus door nieuwe. Hoe staat ie bij op de banden?
ik zou eerst daar eens naar kijken, ipv meteen te denken aan en een veerpootbrug en een extra stab.stang en een andere wegliggingsetje, ook daarmee kun je bij nat weer achterstevoren komen te staan.
Wat je ook kunt, en dat is de goedkoopste oplossing, je moet gewoon je rijstijl aan passen aan de weersomstandigheden!
MarcoG
Contacteer:

Aha...er zaten eerst P5000 banden achter, en een of ander joegoslavisch merk voor. Bij het balanceren van de wielen hebben we die even omgewisseld ivm gelijke slijtage voor en achterbanden, dus achterbanden naar voren en vice versa.
Maar misschien juist om die reden zaten er achter P5000 op.

@rijstijl aanpassen. Zal'k doen, zolang de BMW maar in de spiegel blijft. :)
Rob

Hey MarcoG -> Koop maar es wat andere bandjes voordat je allerlei andere gekke dinge erop gaat schroeven :wink: .

Oh ja. Met het project is het nu ff stil. (maar dat was het al :( ) Ik heb nu een setje RSL 13" velgjes met nieuwe 185/60 13 bandjes (ja die wat Riel ook heeft) Moet ze alleen nog ff polijsten en spuiten, voor op de GTX of de turbo.

Tenzij iemand interesse heeft in de bandjes. Ik wil namelijk 175/50 13 of 195/45 13 bandjes :p
Rob

voske schreef:hallo mensjes,

zoals sommige van jullie zullen weten loop ik stage bij tv limburg. ik weet niet of mensen wel eens kijken naar dit programma maar hierin is in het weekend altijd een special over auto's. altijd wel nieuwe auto's maar ja. nou wilde ik eens gaan voorleggen of ze misschien eens wilde komen kijken op TNM maar nu is mijn vraag aan jullie wat jullie daar van vinden. misschien dat jullie niet op tv willen etc. het is een vraag als niemand wil dan niet.

mocht de conclusie trouwens zijn dat de meeste wel intresse hebben hierin, dan wil dit nog niet meteen zeggen dat het mij lukt om dit te regelen. maar dan ga ik wel mijn best doen om dit te realiseren.

laat ff weten wat je wilt mag via pm of gewoon hierzo.

groetjes danny
Hey Danny,
Het is idd een leuk idee. Er was toch ooit zoiets al op TVMaastricht geweest kan ik me herinerren. Tis alleen nu wat weinig te zien :lol: . Maar ik vind het een goed idee.
Marcel J.

Patrick L. schreef:Hoe stijver je de auto gaat maken hoe sneller hij volgens mij achterstevoren staat met nat weer...je moet gewoon je rijstijl aan passen aan de weersomstandigheden!
(Y)

Rustiger rijden, liever een BMW minder :D

@ Danny lijkt mij idd wel een leuk idee, nu nog de auto's :p kzal met de TATA komen (Y)

@ Ollie: moet jij dat spul nog hebben?! Neem ik het donderdag mee...
Ollie

Neem mee neem mee :D
Rob.H

Of gewoon voor de winter winterbanden erop!
Ik heb van de week ook een veerpootburg op de clio. (maar eigenlijk voor andere redenen) Enige verschil is dat voor minder snel uitbreekt.
voske

mensen ik meld me af voor morgen ik heb een afspraakje met een oud klasgenootje
Bram (vospower)

jammer, ik had net je centjes bij...

Ik zal er zijn, om half 9 :) avec une citroen BX
Gesloten