Friday Nightmeeting Zoetermeer.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

rreevvss schreef:
cliotuning schreef:heeft er iemand een nieuwe plek in gedachten voor de meeting in zoetermeer in dacht zelf aan het parkeerterein bij de mondela brug heeft er iemand een idee laat het ff weten
zou je niet denken dat die brief voor heel zoetermeer geld? :wink:
ja dat denk ik ook :(
Silvermegane
Contacteer:

jaa daar zit wat in inderdaad !! :D
Derby

We kunnnen het voor de gein proberen. Ik zelf heb die brief niet gezien. Ben halverwege de file omgekeerd en naar huis gegaan. Maar er was iets in de strekking van dat de burgemeester het verboden had om nog meetings te organiseren?

Parkeerplaats mandele brug is wel een aardig alternatief.

Derby
Twingo Sport

Hebben jullie nog een gaatje voor een Twingo over ? :wink:
rreevvss

als je in zoetermeer nog ergens rustig wilt "meeten"
moet je denk ik iets regelen met een bedrijf of iets dergelijks...

bijvoorbeeld bij Dekker ofzo, dat parkeer terrein is namelijk eigen terrein
Silvermegane
Contacteer:

mensen ik heb een nieuwtje in leiden waren ze bezig een meeting voor te berijden en aanstaande vrijdagavond is daar de eerst meeting. Het is op een groot terrein langs je snelweg A44 bij de mac op het transferium terrein. Ze waren er al mee bezig toen er nog een meeting was bij silverome maar nu willen ze er mee beginnen. Ik heb een site gevonden waar er meer over staat maar er staat nog niet zo veel over omdat het pas nieuw is

Op de site staat dat het een eerstjaarsmeeting is op zondag 20 april maar ik heb gehoord dat vrijdagavond de eerst meeting is MAAR WEET HET NIET ZEKER DAT JULLIE NIET VOOR NIKS GAAN!!

http://www.racing-leiden.com/

LAAT FF WETEN WAT JULLIE ER VAN VINDEN EN OF JULLIE WILLEN OVER GAAN VAN ZOETERMEER NAAR LEIDEN !!
Marcel B.

cliotuning schreef:mensen ik heb een nieuwtje in leiden waren ze bezig een meeting voor te berijden en aanstaande vrijdagavond is daar de eerst meeting. Het is op een groot terrein langs je snelweg A44 bij de mac op het transferium terrein. Ze waren er al mee bezig toen er nog een meeting was bij silverome maar nu willen ze er mee beginnen. Ik heb een site gevonden waar er meer over staat maar er staat nog niet zo veel over omdat het pas nieuw is

Op de site staat dat het een eerstjaarsmeeting is op zondag 20 april maar ik heb gehoord dat vrijdagavond de eerst meeting is MAAR WEET HET NIET ZEKER DAT JULLIE NIET VOOR NIKS GAAN!!

http://www.racing-leiden.com/

LAAT FF WETEN WAT JULLIE ER VAN VINDEN EN OF JULLIE WILLEN OVER GAAN VAN ZOETERMEER NAAR LEIDEN !!
Check, das in de buurt, 5 minuten rijden :D
Don't walk the grass... smoke it
Robert dB.

Zal het zelfde 'probleem' op gaan treden als in Zoetermeer...questie van tijd dus, totdat ze weer weg gestuurd worden.
Anonymous

Hey gasten,

Het is inderdaad waar dat Racing-Leiden een meeting organiseerd op het Transferium terrein in Leiden!! Het gaat daar van start op as vrijdag 7 Maart!!
Het is een redelijk groot terrein waar absoluut geen ruimte is voor sprints tussen de autos's door!! Mocht het regenen kun je altijd droog staan!!
Maar het grootste voordeel is dat de Mac TOESTEMMING gegeven heeft om daar een meeting te houden!! En ze willen onze TROEP die achterblijft ook nog OPRUIMEN.
Oja er is een Mac op 150 meter vanhet verste parkeer vak!!! :lol:

Dus as vrijdag Transferium Leiden langs de A44 See you there laterssss TWCM / Racing-Leiden.com

ps: een tip voor de mensen die komen! Als je het terrein op komt rijden moet je helemaal tot het einde door rijden en dan pas naar links het terein op!!! Zo heb je namenlijk geen last van drempels!! Voor het geval dat :wink: See ya
Patrick RS
Moderator

hmmmmm nice
rasit..

Robert dB. schreef:Zal het zelfde 'probleem' op gaan treden als in Zoetermeer...questie van tijd dus, totdat ze weer weg gestuurd worden.
duurt toch wel weer een paar maanden dus >-)
Tom
Moderator
Car: MB

het wordt wel iedere week verder weg volgens mij :(
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Foeke

iedere week meer naar het noorden :D :D :D :D :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-Ray-
Contacteer:

das mooi want dan komt het steeds dichter bij ons.... hoef ik voorlopig steeds minder ver te rijden :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Marcel B.

op de a44 mag je ook 120, dus dan ben je minder snel je rijbewijs kwijt :P
-Ray-
Contacteer:

en sneller thuis :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Silvermegane
Contacteer:

Nou als ik het zo hoor ik het echt een veeeel beter terrein dan zoetermeer :D
jef

cliotuning schreef:Nou als ik het zo hoor ik het echt een veeeel beter terrein dan zoetermeer :D
lijkt me leuk!! je kan er met de fiets naartoe vanuit zoetermeer want dat deed ik toch al iedere zaterdag voor me werk:P:P duurt 40minuten!
jef

ik had ook wat gehoord over een plek in Bleiswijk bij de bloemenveiling daar schijnt ook een grote parkeerplek te zijn...

er word aan gewerkt...
Silvermegane
Contacteer:

de plattegrond staat hier onder
Laatst gewijzigd door Silvermegane op di 4 mar 2003 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
jef

rreevvss

jef

dit staat in de haagsche krant!!!!! :(

‘Meeting’ SilverDome verboden
door Michel van de Luijtgaarden

ZOETERMEER | De wekelijkse ‘automeeting’ bij de SilverDome is met onmiddellijke ingang verboden. Volgens de gemeente Zoetermeer werd de situatie rond het schaats- en evenementencomplex aan de Oostweg/Van der Hagenstraat onhoudbaar. De honderden, soms duizenden bezoekers zorgen volgens de gemeente voor vervuiling, geluidsoverlast en gevaarlijke verkeerssituaties.

Sinds vorig jaar verzamelen zich elke vrijdagavond op het parkeerterrein van de SilverDome autoliefhebbers die elkaars wagens tonen, en de laatste nieuwtjes en tips uitwisselen over auto’s en auto-accessoires. Deze zogenoemde car-meeting was aanvankelijk kleinschalig met slechts enkele tientallen autobezitters, maar groeide binnen een paar maanden uit tot een groots evenement. Vooral de aangrenzende SilverDome zegt erg veel last van de meetings te hebben. "We werden geïsoleerd als bedrijf", vertelt Arno Kluin, hoofd technische dienst van de SilverDome. "Het parkeerterrein stond vol met honderden auto’s. Onze eigen bezoekers konden er nauwelijks doorheen. Voor ouders met kinderen kon zo’n bomvol parkeerterrein met harde muziek, optrekkende en slippende auto’s, heel beangstigend overkomen. En dan de vervuiling. Soms heb je hier 2000 man publiek die veel rommel achterlaten." En het kon ook wel eens gevaarlijk zijn, weet Kluin te vertellen. "Een paar keer heeft een auto in de sloot gelegen. Vooral na half elf, als de harde kern overbleef, werd er geslipt en geremd."
De gemeente eist dat er een evenementenvergunning wordt aangevraagd. Maar onduidelijk is wie er achter de organisatie van de meetings zit en of er sprake is van een eenduidige herkenbare organisatie. De deelnemers roepen elkaar wekelijks op via internet. Bij de SilverDome en de gemeente is wel bekend dat deelnemers elders in Zoetermeer naar andere locaties hebben gezocht. Siemens heeft volgens de gemeente zeer onlangs nog een verzoek afgewezen.

Politie

Afgelopen vrijdag heeft de politie flyers uitgedeeld bij de Silverdome waarin wordt aangekondigd dat het de laatste meeting was. De politie zal aanstaande vrijdag op het verbod toezien. Bekeuringen worden niet direct uitgeschreven, verklaart een woordvoerder van de politie. "We gaan veel controleren als ontmoediging." De SilverDome wil het parkeerterrein afzetten en een parkeerwacht installeren. "Een fysieke afscheiding komt er nog niet. Mocht dit nodig zijn, dan adviseren we dat wel te doen. Je zou kunnen denken aan een verhoogde stoeprand", aldus de politie.
Car-meetings zijn populair in Nederland en verplaatsen zich vrij makkelijk. De geruchten gaan dat de Zoetermeerse meeting zal uitwijken naar het transferium bij Leiden.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

jef schreef: De geruchten gaan dat de Zoetermeerse meeting zal uitwijken naar het transferium bij Leiden.
\

tja de pers/politie hebben ook het internet ontdekt :)
Patrick RS
Moderator

dennisvr schreef:
jef schreef: De geruchten gaan dat de Zoetermeerse meeting zal uitwijken naar het transferium bij Leiden.
\

tja de pers/politie hebben ook het internet ontdekt :)
:(
Marcel B.

Bij het transferium ben je echt niemand tot last, en even verderop heb je ook nog een groot parkeerterrein bij het valkenburgsemeer, daar is het helemaaaaaaal uitgestorven, behalve dat je daar een cafeetje heb, uhh hoe heet et ook weer... naja whatever :)
jef

oxje schreef:Bij het transferium ben je echt niemand tot last, en even verderop heb je ook nog een groot parkeerterrein bij het valkenburgsemeer, daar is het helemaaaaaaal uitgestorven, behalve dat je daar een cafeetje heb, uhh hoe heet et ook weer... naja whatever :)
haha relax!! BIER/BIER/BIER!! :lol: :lol: :lol:
Twingo Sport

hebbie nog een klein plaatsje over voor een twingo ?
Silvermegane
Contacteer:

jaa bier/ bier/ bier maar je moet daarna weer rijden en dat lijkt me geen strak plan om dan nog met de auto naar huis te rijden :D
jef

cliotuning schreef:jaa bier/ bier/ bier maar je moet daarna weer rijden en dat lijkt me geen strak plan om dan nog met de auto naar huis te rijden :D
daar hebben we toch bobbers voor! :lol: :lol:
Silvermegane
Contacteer:

hahah jaa idd maar bob wil ook wel een keer drinken denk ik
jef

cliotuning schreef:hahah jaa idd maar bob wil ook wel een keer drinken denk ik
dan bobt de ander! :lol: :D :lol: :D :lol:
Bartjay

Double check, 10 minuten rijden hier vandaan. Gaat er dus nog iemand vrijdagavond naar Transferium Leiden? Is zekers te doen, het CBR :D , de Mac en een café (???) in de buurt.....Wat wil je nog meer?
André ter Velde

Bartjay schreef:Opa zei altijd: "Er zijn twee soorten vlees jongen, en op één daarvan doe je je jus...
Kijk, wijze uitspraak toch ?
Bartjay

André ter Velde schreef:
Bartjay schreef:Opa zei altijd: "Er zijn twee soorten vlees jongen, en op één daarvan doe je je jus...
Kijk, wijze uitspraak toch ?
Het was ook een wijze man :wink:
Plaats reactie