Alvast bedenk!
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Wil degene die de videoband heeft van de Meern, die vanavond meenemen? Ik wil em ook graag eens bekijken, de opname
Alvast bedenk!
Alvast bedenk!
Mensen, ik heb andere plannen vanavond... sorry!! Ollie, die cd kan ik je dees week ook wel regelen of van 't weekend, daar komen we wel uit hé!
Ik zie jullie volgende keer weer, ruud, toch bedankt wah.
Groeten!!
En de volvo ligt wel laag maar niet strak zo he
Ik zie jullie volgende keer weer, ruud, toch bedankt wah.
Groeten!!
En de volvo ligt wel laag maar niet strak zo he

En haal jij alvast de chips, het bier en de snacks, want dan kom ik bij jou kijken!Patrick L. schreef:Wil degene die de videoband heeft van de Meern, die vanavond meenemen? Ik wil em ook graag eens bekijken, de opname![]()
Alvast bedenk!

Plannennnnnnnnnjjjjjj 

-
- Contacteer:
Sorry voor mijn afwezigheid vanavond, maar er was iets tussen gekomen.. 
Tjongejonge
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
he mijn jonge werkt weer 100% dus de dwerg uit eijsden is weer online

-
Kunnen we niet naar de Burger King gaan, als ik ook kan? ik heb avondienst namelijk. Vorige keer is er niemand komen opdagen toen we zgn. afgesproken hadden.Zou het toch leuk vinden als we met zijn allen kunnen gaan, niet?
-
Ik vind het een goed idee wat pat zegt ik heb namelijk over 2 weken vakantie kan ik wat langer blijven als het smaakt 

Voor mij is alles goed, over 2 weken is beter. Ik ga maffe mzzzzzesl
he wilco my man
,welcome back,enne over 2 weken is goed hoor pat ,spreken we af 19 dec gaat de t.n.m
plaatsvinden bij burger king in kerkrade
iedereen het hier mee eens???
greetz marco
ps wie mee gaat reageer ff dan hier op het forum

plaatsvinden bij burger king in kerkrade
iedereen het hier mee eens???
greetz marco
ps wie mee gaat reageer ff dan hier op het forum
-
fuck mijn fout dan ken ik niet is mijn vader jarig renault is vet en zie ik elke dag als ik uit de ruit kijk maar vlaai is lekker en krijg ik niet elke dag dus kies ik voor de vlaai 

Ik niet moet werken zondag's, maar ik ga jullie die dag niet onthouden, we zien wel, zal niet de enigste burger king worden
Groete!

Geen truste topic meer?? jammers... Truste!
-
Deze hele week heb ik avonddienst, volgende week donderdag de 19e ken ik ook, vrijdag niet.
Zit ik in de bus hoor ik iemand over een 5 praten... interessant... bleek jongen van sittard, pas lid van de club, met een 5. Zou es langs moeten komen in Mesjtreech.. DUS gast: als jij dit leest: KOM MAAR ES LANGS 

I already did so sir 

-
ik hoor wel wanneer we naar de king gaan.deze week is er alleen nog een ford ,volgende week 100% zeker is er weer een raider.
-
- Contacteer:
Hmmmz... Ik weet nog nie of ik kom en waar naartoe... Ik lees wel op het forum wanneer en waar er een meeting is, en dan laat ik wel weten of ik AANwezig of AFwezig ben... 
mensen dit schiet niet echt op ,de enne keer ken die niet en de andere keer ken die niet,we kunnen het beter gewoon bij de mac houden,als ik een keer zin heb van de week rijd ik zelf wel met de family naar de burger king
greetz marc

greetz marc
trouwens er schiet me nu iets te binnen,een IDEE
,
wauw ik en brains
,zouden we het niet zo kunnen afspreken dat we iedere laatste donderdag van de maand naar de burger king gaan,wie dan kan gaat mee ,en wie niet kan moet dan maar wachten op een volgende keer,tis maar een idee??????
spreekt allen tot mij

wauw ik en brains

spreekt allen tot mij

-
- Contacteer:
Wat mij betreft kan het gewoon in Maastricht bij de Mc Donalds blijven... Prima lokatie, en ik zie het nut niet van een andere lokatie... Het gaat tenslotte om de mensen die aanwezig zijn, en de gezelligheid maak je tenslotte zelf...
In de zomerperiode vind ik het geen probleem om het op een andere lokatie te houden, dan kunnen we ook buiten staan... Nu is het donker én koud..
Maar dit is mijn mening, kijk maar wat jullie ermee doen..
In de zomerperiode vind ik het geen probleem om het op een andere lokatie te houden, dan kunnen we ook buiten staan... Nu is het donker én koud..

Maar dit is mijn mening, kijk maar wat jullie ermee doen..
koud is het zeker moontje brrrrrrrrrrr,en mij maakt het ook niet zo veel uit ,mac is voor mij ook prima ,maar het gaat er gewoon om dat we eens wat anders proberen,maar dat is blijkbaar niet echt haalbaar
,boeie,we houden het gewoon bij mac ,en als iemand dan eens een burger king wil eten ,you know the way to kerkrade

-
- Contacteer:
marco schreef:koud is het zeker moontje brrrrrrrrrrr,en mij maakt het ook niet zo veel uit ,mac is voor mij ook prima ,maar het gaat er gewoon om dat we eens wat anders proberen,maar dat is blijkbaar niet echt haalbaar,boeie,we houden het gewoon bij mac ,en als iemand dan eens een burger king wil eten ,you know the way to kerkrade
![]()
Oké !!! That's nice ...

-
- Contacteer:
Ja hé... Áls ik een keer online ben, reageer ik ook snel !!marco schreef:jij bent snel met een reacktie![]()
![]()

We krijgen net zo min iedereen bij de burgerking als iedereen bij de mac, tegelijk. Dan zou je 3 of 4 burgerkings achterelkaar moeten doen 
Rob, is dit jouw/mijn dumpvalve???
[img]http://users.pandora.be/XtronX/r5gtt/im ... %20050.jpg[/img]
Lijkt er verrekte veel op!

Rob, is dit jouw/mijn dumpvalve???
[img]http://users.pandora.be/XtronX/r5gtt/im ... %20050.jpg[/img]
Lijkt er verrekte veel op!