ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
-
Iemand handig met schiphol.nl ?
Moet morgenochtend mijn vriendin afhalen maar krijg deze vlucht niet gevonden.
21-04-2008 London Heathrow(LHR)
Vertrek: 08:25 Met: Virgin Atlantic
Vluchtnummer: VS4103
Klasse: N
Amsterdam(AMS) Aankomst: 10:40
Moet morgenochtend mijn vriendin afhalen maar krijg deze vlucht niet gevonden.
21-04-2008 London Heathrow(LHR)
Vertrek: 08:25 Met: Virgin Atlantic
Vluchtnummer: VS4103
Klasse: N
Amsterdam(AMS) Aankomst: 10:40
-
Dat ik die vlucht niet terug kan vinden.
Normaal kan je dan altijd alle gegevens per sms krijgen..
Normaal kan je dan altijd alle gegevens per sms krijgen..
-
jah, ga ermaar vanuit dat die het is, anders sta ik bij de verkeerde gate 

-
nee, zoek het morgen wel uit op schiphol zelf, nu bedtijd 

R5GTT. Drive it like you stole it
Je hebt van fokke en sukke ook een meesterlijk plaatje dat ze systeembeheerders zijn.
Dan staan ze bij een gefrustreerde gebruiker die voor zich een monitor met gebroken glas en een toetsenbord erdoorheen heeft.
Waarop F&S zoiets zeggen van: "Ok, u zette dus de computer aan en toen gebeurde dit?"
Iemand die dat plaatje ergens heeft? Ik zoek em al een tijdje maar kan em niet vinden.
Dan staan ze bij een gefrustreerde gebruiker die voor zich een monitor met gebroken glas en een toetsenbord erdoorheen heeft.
Waarop F&S zoiets zeggen van: "Ok, u zette dus de computer aan en toen gebeurde dit?"
Iemand die dat plaatje ergens heeft? Ik zoek em al een tijdje maar kan em niet vinden.
van Garfield heb je van die pockets, als ik daar 4 bladzijdes van gelezen heb ken je me opvegen 

Immer wieder die verdammte Holländer
tering, eerste aflevering van dames in de dop. geweldig 

net het eerste kwartier pas hoor, je kan nog meeliften... net was de screening, nou ze hebben er weer een paar hoor
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
pff, ik moet ook alles voordoen he?Steven schreef:Je hebt van fokke en sukke ook een meesterlijk plaatje dat ze systeembeheerders zijn.

[img]http://www.longtransplantatie.nl/arian/ ... lpdesk.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Wat een domme wijven
notabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelen

notabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Jaaa... hoe vond je em nou?dennisvr schreef:pff, ik moet ook alles voordoen he?
[img]http://www.longtransplantatie.nl/arian/ ... lpdesk.jpg[/img]
-
Kon zo geen geschikt topic vinden en een nieuw topic vind ik ook weer zoiets:
Mijn dashboard (Clio 1) trilt nogal bij stationair toerental (scherpe nokkenassen icm cupsteunen
). Dat trillen is op zich niet erg maar het geluid dat sommige plastic delen maken is echter wel bijzonder irritant.
Hoe hebben (bijvoorbeeld) de veel-muziek-in-de-auto-mannen dat irritante trilgeluid weggewerkt? Beter, waarmee? Gewoon een paar rubber strips her en der onder het dashboard verwerken?? En dan maar kijken waar het nog trilt en daar ook een stripje? Of is er een pasklare oplossing.....?? Ik hoor het graag van u.
En ja, niet stationair laten draaien/niet stilstaan heb ik al als oplossing....
Mijn dashboard (Clio 1) trilt nogal bij stationair toerental (scherpe nokkenassen icm cupsteunen

Hoe hebben (bijvoorbeeld) de veel-muziek-in-de-auto-mannen dat irritante trilgeluid weggewerkt? Beter, waarmee? Gewoon een paar rubber strips her en der onder het dashboard verwerken?? En dan maar kijken waar het nog trilt en daar ook een stripje? Of is er een pasklare oplossing.....?? Ik hoor het graag van u.
En ja, niet stationair laten draaien/niet stilstaan heb ik al als oplossing....

Nieuws van de RDW :
Voertuigeigenaar > Procedure verlies kentekenbewijs gaat veranderen
Procedure verlies kentekenbewijs of kentekenplaat gaat veranderen
De RDW is van plan de procedure rondom het aanvragen van een vervangend kentekenbewijs te wijzigen. Nog steeds moeten voertuigbezitters bij het verlies van een kentekenbewijs of -plaat beide vernieuwen. Wie zijn kentekenpapieren straks kwijt raakt, hoeft geen nieuwe kentekenplaten met een zogeheten duplicaatcode aan te schaffen.
De huidige aanvraagprocedure kost voertuigeigenaren onnodig geld en bezorgt de RDW extra handelingen. Om deze te veranderen gaat de RDW dit jaar nog de duplicaatcode splitsen naar een duplicaatcode voor het kentekenbewijs en een aparte duplicaatcode voor de kentekenplaten. Bij verlies van uw kentekenbewijs hoeft u dan geen nieuwe kentekenplaten meer aan te schaffen. Andersom geldt hetzelfde bij verlies van uw kentekenplaat. U hoeft dan ook geen nieuwe papieren aan te vragen. De wijziging van de regeling gaat waarschijnlijk in de tweede helft van dit jaar nog in.
De duplicaatcode is een cijfertoevoeging, meestal een kleine 1, die op de kentekenplaat en de kentekenpapieren vermeld wordt. Bij vervanging van het kentekenbewijs kregen beide dezelfde duplicaatcode. Deze koppeling is ingevoerd in de strijd tegen het misbruik van gestolen of verloren kentekenplaten en -bewijzen.
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... nderen.htm
Voertuigeigenaar > Procedure verlies kentekenbewijs gaat veranderen
Procedure verlies kentekenbewijs of kentekenplaat gaat veranderen
De RDW is van plan de procedure rondom het aanvragen van een vervangend kentekenbewijs te wijzigen. Nog steeds moeten voertuigbezitters bij het verlies van een kentekenbewijs of -plaat beide vernieuwen. Wie zijn kentekenpapieren straks kwijt raakt, hoeft geen nieuwe kentekenplaten met een zogeheten duplicaatcode aan te schaffen.
De huidige aanvraagprocedure kost voertuigeigenaren onnodig geld en bezorgt de RDW extra handelingen. Om deze te veranderen gaat de RDW dit jaar nog de duplicaatcode splitsen naar een duplicaatcode voor het kentekenbewijs en een aparte duplicaatcode voor de kentekenplaten. Bij verlies van uw kentekenbewijs hoeft u dan geen nieuwe kentekenplaten meer aan te schaffen. Andersom geldt hetzelfde bij verlies van uw kentekenplaat. U hoeft dan ook geen nieuwe papieren aan te vragen. De wijziging van de regeling gaat waarschijnlijk in de tweede helft van dit jaar nog in.
De duplicaatcode is een cijfertoevoeging, meestal een kleine 1, die op de kentekenplaat en de kentekenpapieren vermeld wordt. Bij vervanging van het kentekenbewijs kregen beide dezelfde duplicaatcode. Deze koppeling is ingevoerd in de strijd tegen het misbruik van gestolen of verloren kentekenplaten en -bewijzen.
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... nderen.htm
dat staat er niet bij
Zou ik gewoon doen, is trouwens voor de apk al geen controle punt meer.Merijn schreef:Wil dit ook zeggen dat mensen met een 1tje weer terug kunnen naar een originele plaat??
R5GTT. Drive it like you stole it
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Ik heb uit voorzorg maar geen nieuwe platen laten maken 
Het is inderdaad geen APK punt meer. Maar de politie kan er bij een controle moeilijk over doen...-PAZ- schreef:Zou ik gewoon doen, is trouwens voor de apk al geen controle punt meer.Merijn schreef:Wil dit ook zeggen dat mensen met een 1tje weer terug kunnen naar een originele plaat??

En hoe wil je zomaar ff nieuwe platen regelen?! Als je die 1 er al op hebt, dan kun je toch niet zomaar platen zonder 1 roggelen?! Niet bij onze leverancier in ieder geval...
Het makkelijkste voor iedereen en alle instanties zou zijn dat de code op plaat en papier hetzelfde moeten zijn.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik heb nieuwe papieren nu, met duplicaatcode 1, maar nog geen nieuwe platen gehaald, omdat de auto toch geschorst is. Kan ik, nadat die regeling veranderd is gewoon weer platen zonder 1 krijgen? Lijkt me niet, toch??
Op het moment dat wij ze nu bestellen moeten we de code invullen die op de papieren staat.
De leverancier controleerd dat, en zet daarna zijn GAIK stempel in het deel 1.
Misschien die nieuwe RDW regels eens afwachtten?! Echt veel wijzer word ik er nog niet van...
Je hebt vast nog wel een paar maandjes geduld Merijn...
De leverancier controleerd dat, en zet daarna zijn GAIK stempel in het deel 1.
Misschien die nieuwe RDW regels eens afwachtten?! Echt veel wijzer word ik er nog niet van...
Je hebt vast nog wel een paar maandjes geduld Merijn...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport