Na 9 maanden van problemen met aanvragen/providers/KPN is het ons hier nu eindelijk gelukt om ADSL te krijgen. Ja,ja, zelfs Wezup gaat mee in de vaart der volkeren.
Belt er zaterdagavond een Bozo van de KPN of we tevreden waren..................die heeft nu geen leuk weekend meer!
Arjen schreef:Na 9 maanden van problemen met aanvragen/providers/KPN is het ons hier nu eindelijk gelukt om ADSL te krijgen. Ja,ja, zelfs Wezup gaat mee in de vaart der volkeren.
Belt er zaterdagavond een Bozo van de KPN of we tevreden waren..................die heeft nu geen leuk weekend meer!
Arjen schreef:Na 9 maanden van problemen met aanvragen/providers/KPN is het ons hier nu eindelijk gelukt om ADSL te krijgen. Ja,ja, zelfs Wezup gaat mee in de vaart der volkeren.
Ze leren t ook nooit he...ik heb vorig jaar zomer mijn adl aangevraagd, en uiteindelijk op mijn verjaardag was t aangesloten (januari)
Uiteindelijk bleek dat mijn huisnummer van de flat (t laatste nummer) niet bij de gemeente scheen te bestaan, en dan werkte t computersysteem niet...die herkende mijn adres niet (terwijl ik al wel gewoon een vaste lijn van KPN had)
Foeke schreef:Zit er ook verschil in het type computer van een clio 16V ph.1 en een 19 16V ph.1????????????
Er was iets met een verschil tussen een 5v en een 12v gestuurde lambdasonde, volgens mij had het betrekking op het wel of niet hebben van een katalysator. Je moet in de clio i.e.g. een 5v gestuurde van een 19 hebben, en dat is dacht ik van een 19 zonder kat. Ik heb de klok wel horen luiden
Foeke schreef:Zit er ook verschil in het type computer van een clio 16V ph.1 en een 19 16V ph.1????????????
Er was iets met een verschil tussen een 5v en een 12v gestuurde lambdasonde, volgens mij had het betrekking op het wel of niet hebben van een katalysator. Je moet in de clio i.e.g. een 5v gestuurde van een 19 hebben, en dat is dacht ik van een 19 zonder kat. Ik heb de klok wel horen luiden
klopt als een bus, maar zelfs de computer van een 19 met kat is eenvoudig aan te passen naar 1tje zonder kat. Henk Dijkstra heeft dit bij mij gedaan, was zo gebeurd.
Remi schreef:Als je op marktplaats.nl een advertentie wil plaatsen kost dat 6 euro, maar hoe word dat eigenlijk verrekend? Want daar kan ik niks van vinden?
can be evaluated for FREE for its keyword placement in the top twenty major search engines. By evaluate, we mean taking the search words that are important to your web site and checking the results of those words in the top twenty search engines to determine your web site's placement within those results. We will create a report that displays the results, and then a professional evaluator will look at your site to see if there is any 'search engine hostile' content. This valuable service is simply free for you as our gift.To take part in our free offer, simply click the link below: http://www.asinineint.com/form_s.html
I think you will be very surprised by the detail and results of our analysis.
If by some misunderstanding we sent this email, click reply and type 'take away' in the subject line.
Susan Fredricks
Complete Winning
Ze halen dus gewoon gegevens uit het forum weg
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nee, niet gehad. In je profiel staat wel een emailadres vermeldt, kan het daar niet door komen?
Ik heb voor een jeugdsoos eens een site gebouwd, met een "klikbaar" info@-emailadres. Dat leverde gelijk een partij troep op. Dat heb ik aangepast naar een afbeelding van het adres, zonder dat adres ergens op de site te noemen. Sinds die tijd geen last meer.
als je email adres op een forum achterlaat, heb je idd kans dat je een lading spam binnen krijgt. Dat is een nadeel van het internet. Daarom zijn de email adressen hier in je profile ook 'beveiligd' (het email adres word in een plaatje omgezet`). daarom doet men ook vaak dit: gebruiker AT provider DOT nl
Hmm ik heb nog een xs4all providermail wasar ik echt achterlijk veel spam op krijg.
Kep uiteraard de spamfilter aangezet op xs4all, maar het werkt voor geen kont.
Kep soms gewoon dagen dan ik van de 15 mails maar 1 of 2 heb die intressant zijn.
weet iemand hier iets tegen? Ik heb wel emailregels opgesteld met 'als het onderwerp ... bevat' of 'afkomstig van ...' opgesteld, maar het werkt vaak voor geen meter
Steven schreef:Hmm ik heb nog een xs4all providermail wasar ik echt achterlijk veel spam op krijg.
Kep uiteraard de spamfilter aangezet op xs4all, maar het werkt voor geen kont.
Kep soms gewoon dagen dan ik van de 15 mails maar 1 of 2 heb die intressant zijn.
weet iemand hier iets tegen? Ik heb wel emailregels opgesteld met 'als het onderwerp ... bevat' of 'afkomstig van ...' opgesteld, maar het werkt vaak voor geen meter
Erik Olijnsma schreef:Iemand dit mailtje al eens gehad???
Ze halen dus gewoon gegevens uit het forum weg
es kijken of ik daar wat aan kan doen
ik heb de emailadressen al in plaatjes veranderd, maar dat is blijkbaar niet genoeg...
Misschien is het een idee om de MSN Messenger adressen ook in een plaatje te veranderen. Die adressen zijn vaak gelijk aan de opgegeven e-mailadressen.