35 GTT's later

en deze 19 16v Chamade dan, volgens mij heb jij dees wel eens gespot of niet?
fase 1 en 2 is geen verschil in koelvin dez blijft draaien indien nodig ligt aan de voedingsdraad, deze betrekt kennelijk stroom welke wordt onderbroken bij contact uit in jouw auto.Jackson schreef:Dat zou het indd wel verklaren. Mja wel een beetje vreemd. Dan moet ik dat zelf maar eens aanpassen.Jackson schreef:Vraagje,
Als het motortje van een GTT warm word gaat zoals het moet de ventilator aan. Bij mij doet ie dat dus ook goed. Maar.. gewoonlijk zou de ventilator moeten blijven draaien als je de sleutels uit het contact haalt. Bij mij doet ie dat dus niet. Zodra ik mijn sleutels eruit haal en mn ventilator staat aan, gaat de ventilator dus uit.
Waar gaat het hiet fout? En waar kan ik oplossen. Welk draadje moet ik hebben..[/quote
Ph1 doet dat niet. Ph2 wel.
Ja er stond daar een aantal weken terug nog een 19 16v met de hele voortrein in de puin. Maar die was blauw.-Ray- schreef:en deze 19 16v Chamade dan, volgens mij heb jij dees wel eens gespot of niet?
http://link.marktplaats.nl/179314707
Dan gaat het daar denk ik fout. Ik ga het vandaag wel eens nakijken.pierre schreef:fase 1 en 2 is geen verschil in koelvin dez blijft draaien indien nodig ligt aan de voedingsdraad, deze betrekt kennelijk stroom welke wordt onderbroken bij contact uit in jouw auto.Jackson schreef:Dat zou het indd wel verklaren. Mja wel een beetje vreemd. Dan moet ik dat zelf maar eens aanpassen.Jackson schreef:Vraagje,
Als het motortje van een GTT warm word gaat zoals het moet de ventilator aan. Bij mij doet ie dat dus ook goed. Maar.. gewoonlijk zou de ventilator moeten blijven draaien als je de sleutels uit het contact haalt. Bij mij doet ie dat dus niet. Zodra ik mijn sleutels eruit haal en mn ventilator staat aan, gaat de ventilator dus uit.
Waar gaat het hiet fout? En waar kan ik oplossen. Welk draadje moet ik hebben..[/quote
Ph1 doet dat niet. Ph2 wel.
ik heb zelf fase 1 gehad 20 jaar lang en dat ding bleef draaien.
NV-JL-04DennisT schreef:Weet iemand iets meer van deze auto?
http://auto.marktplaats.nl/renault/1822 ... to-s#photo
Ja idd, heb alleen nog een hoop vragen bij de auto, ivm de vrij recente tenaamstelling en de APK die een jaar verlopen is. Wat werk eraan is geen probleem, maar moet geen groot project worden (iig niet op korte termijn)~thijs~ schreef:wel lekker veel info bij de advertentie
DennisT schreef:Weet iemand iets meer van deze auto?
http://auto.marktplaats.nl/renault/1822 ... to-s#photo
Jochem de Haas@25 juli 2008 schreef:Euh verkeerde link ...dus ff een edit....het was me niet opgevallen ferdy
![]()
Deze moest het zijn.........
http://link.marktplaats.nl/182837546
Die bumperlijsten zijn idd niet goedkoop,maar zo duur zijn ze ook weer nietDennisT schreef:Ik geloof niks van de 12.000 euro, das echt niet realistisch. Er zitten niet eens bumperlijsten op de auto...
Dat weet ik dat het veel kost, maar een taxatie van 12.000 euro vind ik wel heel erg veel. Dan 8000 euro voor je auto vragen vind ik persoonlijk niet haalbaar. Het blijft een auto van 20 jaar oud die door iemand anders gerestaureerd is, maar je weet nooit hoe goed het gedaan is. Over de roest plamuren en dan spuiten ziet er voor een tijdje best netjes uit...Florus schreef:Die bumperlijsten zijn idd niet goedkoop,maar zo duur zijn ze ook weer nietDennisT schreef:Ik geloof niks van de 12.000 euro, das echt niet realistisch. Er zitten niet eens bumperlijsten op de auto...![]()
Heb je ooit wel eens een complete auto gedaan? als je alles er nieuw onder,op en aan stopt komt je aardig i/d buurt,zeker met een goede complete spuitbeurt,als je dan ook nog een hoop moet laten doen,lees laswerk,motorrevisie etc. etc.......dan ga je er zelfs overheen....