Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco

Rob dat je 40 uur werkt,tja is toch normaal moet ik ook,weerhoudt mij dat om naar t.n.m. te gaan NOPE.Dat je wagen wordt opgeknapt cool,maar daar heb je dus 6 dagen voor in de week en dan zou je op die donderdag avond lekkel een avondje vrij kunnen nemen voor t.n.m. :D .De argumenten die jullie geven slaan alles mis gasten ,al ben je bezig met een projectje ,kun je toch nog op de donderdag naar t.n.m. komen.Maar jullie kiezen ervoor iets anders te doen ,even goede vrienden ,maar ga dan niet met van die wazige argumenten gooien om niet te komen.Neem een voorbeeld aan bram,heeft een project, weerhoudt hem dat om naar t.n.m. te komen NOPE.Versta me niet verkeerdt, ik bedoel tis ieder zijn eigen ding om te komen of niet.En een ieder moet voor zichzelf uitmaken wat die liever doet op een donderdag avond,tis alleen jammer dat zoveel mensen verstek laten gaan.Maar goed ik ratel maar door ,ieder doet zijn ding maar,net zoals ik doe.Heb voor mezelf besloten dat t.n.m. eigenlijk een dode zaak is en dat ik mijn donderdag aan wat anders ga besteden.Aan wat weet ik nog niet , maar daar valt me heus wel weer iets voor in

greetz an see ya
Ollie

Als straks de school cq mijn stage weer bezig is, zal ik er ook weer wekelijks te vinden zijn. Ritme is er in de zomervakantie altijd bij iedereen uit. En daarnaast, wat al gezegd is, zijn veel mensen bezig met hun projectjes, telt zeker mee. Dus dood? Au contraire mes amis! We'll be back, bigger and better :D
Riël
Über-Spammer

Jammer marco dat je onze situatie niet weet, en helaas, ik woon niet om de hoek.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob.H

Bram zijn situatie is ook anders, hij is niet meer vrijgezel, en moet zijn blonde vriendin tevreden houden. Dan nog heeft ie het niet zo makkelijk als andere van ons en kan hij niet zo maar een auto regelen om ff naar T.N.M. te komen. TNM dood? denk het niet! Het is wat ollie zegt. Komt terug, groter! :beer:
Riël
Über-Spammer

:lol:

He maar marco, waarom doe je nu de auto weg ? Straks wéér spijt ervan ;)
Bram (vospower)

Ik denk dat TNM abosluut niet dood is. Maar hoe minder mensen des te minder autos en dan is men minder gemotiveerd om te komen. Denk dat iedereen op een gegeven moment prioriteiten moet stellen. Vroeger was dat TNM op donderdag avond en daar schoof vanalles voor. Nu schuift TNM zelf voor alles. Ik vind dus dat iedereen dalijk als de school weer begint de prioriteit op donderdag avond bij de geusselt moet leggen.

Grtz
marco

Riël schreef::lol:

He maar marco, waarom doe je nu de auto weg ? Straks wéér spijt ervan ;)
nope ,moet wat groters hebben, ben die kleine cart een beetje beu.Spijt neu ,wat ervoor in de plaats komt is ook mooi

greetz
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

hahahaha mensen fijn alles te lezen.Nou ben er ook weer eens niet bij ga namelijk niet fietsen naar maastricht .en dood of niet dood boeit me niet zo eigenlijk iedereen heeft wel eens een dip en tnm heeft hem nu.En over projecten effe in de lijst bij tellen .WILCO ,MARCEL en Danny (in zekere zin ) :wink: .We kunnen anders gewoon effe eens iets gaan doen met z'n allen avondje stappen ofzo ,effe weer wat lachen en het rustig aan doen.Stond in het begin ook altijd te popelen voor tnm nou nu is dat wat minder.Waardoor? misschien het weer of dat mijn auto pas 12 maandjes stil staat.

Dus ! laten we gewoon effe rustig aan doen en over een maandje weer eens allemaal gek beginnen te doen.
The New Magic T.N.M.

K*T waar slaat dat weer op in ieder geval iedereen een prettig weekend en bij wie tnm dood begint te gaan check effe de hartslag want T.N.M. is een verzamel naam voor een paar gekken met de zelfde hartslag dat omhoog vliegt bij het zien van een renault en als het niet meer gebeurd is de dood nabij.

Ps hoe staat het bij iedereen ervoor met de projecten bij mij wel lekker (niet dus moet nog veel doen) denk over een maandje pas weer het dag licht te zien met mijn blauwe bobbie.OLE OLE weer een lid mobiel dan :s
alexgt

Zo mensen ik ben ook weer in het zuiden na lang weg geweest te zijn. Was gisteren nog bij de mac o 23.00 maar er stonden geen renaults. Alleen 6 golfjes op onze plek dus.... (S)

O ja voor de mensen die zich nog willen bij scholen de info dag voor auto techniek is zaterdag 4 sep van 10- 18u.
Kosten voor een jaar 150 euro + boek dus

http://www.syntra-limburg.be

Nou ik heb een nieuwe turbo dus de gtt blijft

en wordt het donderdag wat?
Laatst gewijzigd door alexgt op za 21 aug 2004 14:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Bram (vospower)

K*T waar slaat dat weer op in ieder geval iedereen een prettig weekend en bij wie tnm dood begint te gaan check effe de hartslag want T.N.M. is een verzamel naam voor een paar gekken met de zelfde hartslag dat omhoog vliegt bij het zien van een renault en als het niet meer gebeurd is de dood nabij.

RESPECT! :worship: :)
alexgt

en zo is het maar net!
Patrick L.

Kalispera kinders,

groeten vanuit Santorini!
erg heet hier, na Mykonos en Naxos nog een paar dagen op Santorini en donderdag weer terug richting Bung, zal dat ff tegenvallen (N)

enne TNM dood? :s
onzin, ieder heeft zo zijn eigen dingen waar hij/zij mee bezig is, komt allemaal weer goed als de meeste GTT of andere autos weer op de weg zijn,

nou,
adieo!
:)
Patrick

ik lees vanalles weer ovr het tnm,ik vraag me af waarom men zich zo druk maakt over niks.
het is vakantie,mensen doen nu dingen waar ze normaal niet aan toe komen gecombineerd met werk of school(of een combinatie van beiden).
gaan op vakantie,gaan wat vaker met vrienden erop uit,noem maar op.
sleutelen aan hun bolide of een opknapbeurt is nu ook iets wat ik lees wat men doet,ik ben zelf heel veel aan het werk,heb ik tijd en zin over dan kom ik nog even langs,helaas de laatste twee keren ook voor nop maar ja dat kan eens zijn.
ik vindt het wel raar als je langskomt en je op donderdag avond geen renaultjes ziet staan.
dat tnm dood is aan het bloeden vindt ik onzin,ik zie het als een zomerstop,iets waar ik altijd voorstander voor ben dat je elkaar even een aantal weekjes even niet ziet,dat je als je elkaar weer ziet weer een hoop weet te vertellen.
voor mijn hoeft dat ook niet echt iedere week,maar dat is wel duidelijk want ik ben er niuet iedere week mede door mijn werk,maar alla.
ik vindt het jammer dat er nu even niets is,maar verheug me des te meer op als het weer aan de gang gaat.
mannen succes met het opknappen,dat het allemaal fijn mag gaan lukken,ik hoop dat ik ook es een keer een versnellingsbak mag gaan hebben dalijk waar ik mee verder kan want ik krijg de schijt van het niks hebben op dit moment.

groeten pat :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick

nou eigenlijk toch wel een super dooie boel hier,waar zijn jullie stelletje zoutzakken,nitwitten,nerds,hoog van de toren blazers en niks van er komenos doeners,wijke fl...ers enzo.......hahaha.
nee maar is wel sjit als je er dagelijks ff op kijkt om te lezen hoe het gaat en er staat geen ruk op :)
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
dikkeknodel
Contacteer:

Om de stilte te doorbreken zal ik even een update doen over mijn R5-TR-skai-bekledingsproject (daarmee kan je aan 28-letterwoorden lingo meedoen :smoke: )

De deurpanelen hebben reparatie nodig, het skai is namelijk los aan het gaan, ik zal dus een betere manier moeten gaan zoeken zodat het in het vervolg niet meer los gaat.
De hoedeplank is ook bekleed met gaasroosters voor het geluid, voor degene die niet op AutoMAXX is geweest, en dat dus niet gezien heeft.
:~ Ja sinds toen ben ik ook al niet meer op de TNM geweest... :~
Na een lange stop, vanaf AutoMAXX ben ik inmiddels weer met de stoelen bezig. Ik probeer er op z'n minst ene klaar te hebben voor de Tourtocht, zodat ook mijn bijpassagier comfortabel/veilig/stevig zit :D .
Dat was het weer voor de update, volgende week probeer ik naar de TNM te komen, deze week helaas middagdienst, en om 0.30 zal wel niet meer veel te doen zijn ben ik bang he?

EDIT:
Ik vind ook dat het af en toe gewoon ff rustig hier kan zijn, vakantie wil voor veel mensen zeggen dat ze het drukker hebben dan door het jaar heen, vooral die luie studenten die door het jaar heen toch geen flikker uitvoeren :D , puur uit eigen ervaring :wink:

Groeten Raymond
Riël
Über-Spammer

Ik ben er donderdag niet :lol:

Nee, ik ga naar rhodos, tot na de vakantie 8)

Mzzl!
Ollie

Fijne vakantie jung 8)
dikkeknodel
Contacteer:

Pretige vakantie daar
alexgt

ja fijne vakantie

maar zij er nog wel mensen die donderdag naar de mac komen of wat?

en voor de mensen die nog op stap willen deze week doen!!!! de inkom is begonnen!!!!! :worship:
dus er komen 1750 nieuwe student naar maasrticht waar van 70% vrouwelijk DUS..... :D
wilco blue

Alex goede tip (Y) :lol: .
alexgt

wilco blue schreef:Alex goede tip (Y) :lol: .
niet dan, ja toch >-)
MarcoG
Contacteer:

:beer: Me Clio is weer aan het rijden (had em gemist..), (Y) gereviseerde bak, nieuwe vloeistoffen en een hele rits prullaria vervangen. :)

Is er deze Donderdag dus iets te doen op de Geusselt?
dikkeknodel
Contacteer:

alexgt schreef:ja fijne vakantie

maar zij er nog wel mensen die donderdag naar de mac komen of wat?

en voor de mensen die nog op stap willen deze week doen!!!! de inkom is begonnen!!!!! :worship:
dus er komen 1750 nieuwe student naar maasrticht waar van 70% vrouwelijk DUS..... :D
Bedankt voor de tip, maar ik had het al opgemerkt, ga woensdag en donderdag 'ff checke' :D . Maar ik kom niet naar de TNM aangezien ik tot 0.00 moet werken en dus pas laat naar maastricht kom, zal voor de zekerheid ff checke of er dan nog iemand is, maar het lijkt me sterk...
Michel S.
Contacteer:

@wilco. PM met een dringend verzoek.

De rest. Wie heeft er nog een goede cabbie liggen wat we eventueel dit weekend kunnen lenen voor een GTT, zou ik er even niet met wilco uit kunnen komen.

Is best dringend. We willen zondag namelijk gaan rally rijden in Teuven.

greetz
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ollie

Wat is er eigenlijk morgen te doen? Volgende week beginnen de meeste scholen/hogescholen/universiteiten enzo toch langzaam weer. Vanaf dan weer iedere week, neem aan van wel. Ik heb er iig weer zin in!
Maar wat doen we dus nu donderdag?

TNM donderdag 26 augustus

zeker
-

misschien
-
Bram (vospower)

Denk dat we het bij volgende week moeten gaan houden, dus volgende week come back van TNM!

@wilco en michel: wat is een cabbie???
wilco blue

kom maar ophalen morgen avond michel heb een pm gestuurd.
cabbie ja geheime taal.:S nee dat is dat mooie ding wat die benzine enzo regeld .Caberateur
alexgt

[quote="Bram (vospower)"]Denk dat we het bij volgende week moeten gaan houden, dus volgende week come back van TNM!

quote]

deze week is mij ook goed er zijn vast wel mensen die er zin in hebben. Ollie, ik en.....

dus zeg het maar, als er mensen zijn ben ik er ook zou donderdag vrij houden. Het is al veel te lang geleden en die golfjes op onze plaats is ook niets toch
Riël
Über-Spammer

wilco blue schreef:kom maar ophalen morgen avond michel heb een pm gestuurd.
cabbie ja geheime taal.:S nee dat is dat mooie ding wat die benzine enzo regeld .Caberateur
Carborateur Wilco :)
antoine
Car: Renault Clio III RS

Riël schreef:
wilco blue schreef:kom maar ophalen morgen avond michel heb een pm gestuurd.
Carborateur Wilco :)
of is het nu caRbUrateur :) :wink:
Riël
Über-Spammer

Carburateur, je hebt gelijk :)
Bram (vospower)

Wie gaat zich in Rhodos druk maken over hoe je een woordje schrijft??? je vriendin ligt op je te wachten man! arme Rianne, Riel en zn postverslaving :lol:
Riël
Über-Spammer

Bram (vospower) schreef:Wie gaat zich in Rhodos druk maken over hoe je een woordje schrijft??? je vriendin ligt op je te wachten man! arme Rianne, Riel en zn postverslaving :lol:
wat nou verslaving :lol:
Ollie

Ja, ga eens bruin worden daar, jij bleekscheet 8)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

ja ga rianne vervelen
en geef ons ff wat rust ;)
Gesloten