ben nu een soort van verplicht om te brommen, ga van de week ff kijken voor een gewoon 5je voor tijdelijk.
Das nie duur voor een 21qBasic schreef:wanneer krijg je de 21 dan?
ik heb m al, moet alleen nog het eea aan gebeuren. koppeling vervangen, en dan meteen een dikke sinterplaat koppeling erin. opbouwen voor de toekomstBasic schreef:wanneer krijg je de 21 dan?
niet op zondagochtend vroeg!Basic schreef:dan komen er strax weer een paar gekken met een bmw langs
dat zeg ik, zondagochtend vroeg!Basic schreef:HET WAS ZONDAGMIDDAG OM 3UUR toen we op de terugweg van de zwarte markt kwamen-Ray- schreef:niet op zondagochtend vroeg!Basic schreef:dan komen er strax weer een paar gekken met een bmw langs
ShitSteven schreef:*kruipt achter de grote rug van Ray*-Ray- schreef:easy jongetjes, ook al is Stevie niet helemaal goed, het blijft familie hè! dus ff dimmen!
Nu durven jullie niet meer he?
Wanneer is iets te duur...Renaultjoe schreef: [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAdA9IT ... 1973455967[/img]
3500 euri's wel een beetje duur gezien de roest iig.
.
vindt dit zo belachelijk als je hem te duur vindt moet je hem niet kopen niet naar kijken en zeker geen commentaar gaan geven. tis echt een mooie bak en zeker z`n geld waard ik stond er naast en heb eens ff goed gekeken (alleen was die van mij natuurlijk nog mooier ) maar ja smaken verschillenChris schreef:Veel plezier met de 21TQ Raymundo!! Echt een wijze bak om te zien en te rijden.. Tja, je word ouder en op een gegeven moment schijn je dan toch meer ruimte nodig te hebben..
Oja, kwam ik nog tegen:
Wanneer is iets te duur...Renaultjoe schreef: [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAdA9IT ... 1973455967[/img]
3500 euri's wel een beetje duur gezien de roest iig.
.
Ik ben blij dat we die discussies niet meer hebben op ons forum..
Had ik eerst wel getikt, maar dacht later dat je op gister doelde.Tri$16v schreef:ow , nee ik bedoel stond ie niet eerst op internet aangeboden ergens?
Ik was niet op de jaarafsluiting gekomen vandaar.