ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Douwe

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?zoek=gtt

Lijkt me niet te duur of wel het gaat mij alleen om de motor voor in de twingo :D

Gaarne advies niet de auto inpikken :wink: :lol:
Maus

Wie weet wat 't Pack Sport Renault Sport 2.0 16V inhoud op de Clio RS?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Douwe schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?zoek=gtt

Lijkt me niet te duur of wel het gaat mij alleen om de motor voor in de twingo :D

Niet duur, maar zou je in jouw geval niet lekker doorsparen voor een nieuw revissieblok?

Of nog makkelijker, gewoon verder gaan met een GT Turbo?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heeft iemand een idee waar Robert dB. gebleven is? Ik heb hem al tijden niet meer op het forum gezien! :S
Maus

Op Speed was ie er gewoon hoor.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Merijn schreef:Heeft iemand een idee waar Robert dB. gebleven is? Ik heb hem al tijden niet meer op het forum gezien! :S
Goed opletten, hij is er nog wel maar is wat minder actief. En wat Maus al zei, hij was vanaf zaterdag op Speed.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Corniels schreef:kan iemand deze clio??
[img]http://home.planet.nl/~komana/mijnclio/clio1.jpg[/img]
[img]http://home.planet.nl/~komana/mijnclio/clio2.jpg[/img]
check anders ff zijn site voor grotere foto's..

klik
Ik zie hem bijna elke week staan in Leiden, bij de meeting aldaar.
Is een lid van Racing Leiden.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Merijn schreef:Heeft iemand een idee waar Robert dB. gebleven is? Ik heb hem al tijden niet meer op het forum gezien! :S
Ik heb al meer personen al een tijd niet meer online gezien hier. :s
Douwe

Chris schreef:
Douwe schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?zoek=gtt

Niet duur, maar zou je in jouw geval niet lekker doorsparen voor een nieuw revissieblok?

Of nog makkelijker, gewoon verder gaan met een GT Turbo?!
Ik zit de opties te bekijken vindt het een beetje zonde om de ruim 3000 aan velgen, verlaging, uitlaat etc. weg te gooien want niemand geeft je die waarde terug (N) Dus dan zou een gtt blok er in hangen een goede optie zijn. Maar ik heb geen haast rustig kijken en denken.

Iemand een GTT ruilen tegen een twingo ;)
Arnoud

dennisvr schreef:shit!! we zitten bij het verkeerde merk :'(
http://frontpage.fok.nl/nieuws/41198
Mannelijke BMW-rijders hebben meer seks dan mannelijke eigenaren van andere auto's, zo blijkt uit een onderzoek onder 2.253 bestuurders tussen de 20 en 50 jaar door het Duitse blad "Men's Car". BMW-rijders zeggen gemiddeld 2,2 keer per week seks te hebben. Daarna volgden Audi (2,1), Volkswagen (1,9), Ford (1,7), Mercedes (1,6) en Porsche (1,4).

Ook de berijders van niet-Duitse merken hadden minder seks per week dan de BMW-rijders. Bij eigenaren van Italiaanse auto's was dit 2,0 per week, bij Franse auto's 2,0 keer, bij Japanse 1,8 keer, bij Zweedse 1,6 keer en bij Koreaanse 1,5 keer.

Bij de vrouwen bleken bestuursters van Franse auto's de meeste seks te hebben, namelijk 2,1 keer per week. Hierna volgden Audi (2,0), Italiaanse auto's (2,0), BMW (1,9) en Porsche weer onderaan met 1,2 keer per week.
weet je wat het gewoon volgens mij is: mensen die in zulke auto's rijden zijn gewoon patsers en/of opscheppers :smoke: sorry ik heb gewoon een beetje een hekel aan zulke lui die niet weten waar hun knipperlichthendel zit :wink:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Maus schreef:Wie weet wat 't Pack Sport Renault Sport 2.0 16V inhoud op de Clio RS?
Is dat niet met het hardere (Ragnotti) onderstel?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Mannelijke BMW-rijders hebben meer seks dan mannelijke eigenaren van andere auto's, zo blijkt uit een onderzoek onder 2.253 bestuurders tussen de 20 en 50 jaar door het Duitse blad "Men's Car". BMW-rijders zeggen gemiddeld 2,2 keer per week seks te hebben. Daarna volgden Audi (2,1), Volkswagen (1,9), Ford (1,7), Mercedes (1,6) en Porsche (1,4).

Ook de berijders van niet-Duitse merken hadden minder seks per week dan de BMW-rijders. Bij eigenaren van Italiaanse auto's was dit 2,0 per week, bij Franse auto's 2,0 keer, bij Japanse 1,8 keer, bij Zweedse 1,6 keer en bij Koreaanse 1,5 keer.

Bij de vrouwen bleken bestuursters van Franse auto's de meeste seks te hebben, namelijk 2,1 keer per week. Hierna volgden Audi (2,0), Italiaanse auto's (2,0), BMW (1,9) en Porsche weer onderaan met 1,2 keer per week.
Raad eens wat ik over 27 dagen voor de deur heb staan... Dat belooft wat :p :lol:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
John B
Contacteer:

* schreef:Mannelijke BMW-rijders hebben meer seks dan mannelijke eigenaren van andere auto's, zo blijkt uit een onderzoek onder 2.253 bestuurders tussen de 20 en 50 jaar door het Duitse blad "Men's Car". BMW-rijders zeggen gemiddeld 2,2 keer per week seks te hebben

Bij de vrouwen bleken bestuursters van Franse auto's de meeste seks te hebben, namelijk 2,1 keer per week. :
Dus de mannelijke BMW rijders hebben seks met de vrouwenlijke franse auto rijders :s ...........
heren 1 tip !!!!!!
Laat je vriendin/vrouw niet meer in je auto rijden :lol: :lol: :lol:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Schaf voor jezelf een BWM aan, en laat je vriendin in de Reno rijden. Succes gegarandeerd :p
John B
Contacteer:

Joost (DoubleYou) schreef:Schaf voor jezelf een BWM aan, en laat je vriendin in de Reno rijden. Succes gegarandeerd :p
Wie rijd er nou in een bmw :lol: :lol: :p
Corniels
Contacteer:

Ik zat ff op verschillende sites te neuzen, en toen kwam ik deze 5 tegen .... is deze auto al af en herken ik hem niet meer, of zijn ze nog steeds bezig met deze auto.......?? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het er mee gaat

[img]http://rtc.madkow.nl/albums/userpics/rt ... img011.jpg[/img]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

om 20:00 2min stilte jongens,

moet niet mag wel, uit beleefdheid.

sssssss (Y)....
Corniels
Contacteer:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jongens de 2 minuten respect hé

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Corniels
Contacteer:

lol :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Iemand geinteresseerd in een 16v motorkap voor de gt turbo??

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 37439&rd=1
-Ray-
Contacteer:

nee
Immer wieder die verdammte Holländer
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Misschien wel iemand anders :p
Corniels
Contacteer:

-Ray- schreef:nee

:lol:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

-Ray- schreef:nee
Idem :D
Douwe

Ok Twingo blijft moet een vlaag van verstands verbijstering gehad hebben :s :wink:

Er belde iemand op die wel interesse had en wou komen kijken ik kreeg het spaans benauwd (N) Ze kwamen gelijk langs maar wouden uiteindelijk niet hoger dan 3250,- gaan :@

Was eerlijk gezegd opgelucht heb gelijk de advertentie van het internet gehaald :D

Ik moet maar geduld hebben en hard sparen voor een GTT blok! Want die twingo zit in m'n ziel :smoke:

Hij is misschien niet snel maar wel van mij (Y)

Nee soms weet ik niet wat ik wil en twijfel ik of ik het project wel zover krijg als ik wil maar we zullen wel zien voorlopig ga ik gewoon door >-)
R(ay)Si

Douwe schreef:Ok Twingo blijft moet een vlaag van verstands verbijstering gehad hebben :s :wink:

Er belde iemand op die wel interesse had en wou komen kijken ik kreeg het spaans benauwd (N) Ze kwamen gelijk langs maar wouden uiteindelijk niet hoger dan 3250,- gaan :@

Was eerlijk gezegd opgelucht heb gelijk de advertentie van het internet gehaald :D

Ik moet maar geduld hebben en hard sparen voor een GTT blok! Want die twingo zit in m'n ziel :smoke:

Hij is misschien niet snel maar wel van mij (Y)

Nee soms weet ik niet wat ik wil en twijfel ik of ik het project wel zover krijg als ik wil maar we zullen wel zien voorlopig ga ik gewoon door >-)
(Y) :worship: :wink:
Alleen nog maar VW!
StevenK
Contacteer:

BMW-rijders zeggen gemiddeld 2,2 keer per week seks te hebben.
Volgens mij staat hier alleen maar dat BMW-rijders meer opscheppen ? Da's niks nieuws.
-jacco-
Über-Spammer

Hey mensuh,

Ff voor de ITers onder ons:
Ik heb het volgende probleem:
Normaliter activeerde ik mijn ADSl aansluiting door mijn "LAN- of snelle internet verbinding"
te activeren, zoals dat in het configuratiescherm staat. Wanneer ik verbinding kreeg, verscheen er zo'n wolkje uit de toolbaar met: LAN verbinding
snelheid 100 Mbps.
Geen probleem zou je zeggen, zij het niet dat ik geen enkele inet pagina meer kan openen en ook MSN niet meer kon opstarten, deze gaf dan de volgende melding:
"Aanmelden bij MSN Messenger is mislukt. Je bevindt je achter een firewall die wellicht geen verbinding met de .NET messenger-service toestaat. 0X81000365"

De laatste tijd lukte dit niet meer, en vond ik naast het icoon voor de LAN,
ook nog een icoon met "Internet-Gateway".
Wanneer ik deze activeer, verschijnt er uit de toolbar ook weer een wolkje met: Internet verbinding snelheid 1,0 Mbps

Wanneer ik dus beide activeer, is het wel mogelijk inet paginas te bekijken en ook MSN werkt dan weer.

Het is echter allemaal zeer omslachtig en ook irritant.
Misschien dat een van jullie enig idee heeft?

Alvast hartelijk dank...

Groetjes Jacco

Ow ja, tevens gebeurt het zeer regelmatig dat er een soort extra IE scherm tevoorschijn komt voor het originele scherm, wat echter niet weg te halen is, maar door het reloaden van de pagina, gaat het weg....
Bart V

Lijkt me dat dat gateway progje roet in het eten gooit. Heb je die zelf geinstalleerd, of stond die er gewoon ineens???
-jacco-
Über-Spammer

Heb ik niet zelf geinstalleerd, kan ik die zomaar verwijderen dan?
Daarnaast is dat icoon verdwenen uit het configuratiescherm, zodra ik verbinding heb....
Ik kan het weer tevoorschijn halen door de verbinding te verbreken (LAN), daarna weer verbinding te maken en het configuratiescherm te reloaden...
-jacco-
Über-Spammer

Nog een rariteit erbij:
Alle mailtjes die aan mij gestuurd worden (Hotmail) , komen twee keer binnen, terwijl ze maar 1 keer worden verstuurd....
Ollie

Ik vind hem vet!!!
Thierry

Die is inderdaad supervet!! (Y)
Gesloten