ik ga lekker op schoolkamp

groetjes
Sjlaig? Waar was je donderdag trouwens, heb dat vieze vest van jou nog steeds.Ollie schreef:Hij heeft de Rianne route gereden, die is sneller
Nee hij had z'n sleutels in de kofferbak gelegd en dicht gegooid, terwijl de deuren ook dicht warenRob.H schreef:toch niet weer de sleutels op het contact laten zitten![]()
Wahaha ik was wel eerder weg, met die transporter door het gras en de rest maar in de rijdikkeknodel schreef:Hey Riël, inhet vervolg wel een beetje doorrijden met die Transporter he![]()
Met die sjink van mij ging het lekker snel...
... lekke uitlaat, dus net wat meer vermogen![]()
Mensen, jullie hebben echt wat gemist op AutoMAXX
http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... oMAXX2004/
Alleen was IK het deze keer niet.Foeke schreef:Nee hij had z'n sleutels in de kofferbak gelegd en dicht gegooid, terwijl de deuren ook dicht warenRob.H schreef:toch niet weer de sleutels op het contact laten zitten![]()
Je was idd eerder weg... ik heb nog tot aan de rotonde in de file gestaan, in totaal denk ik wel ongeveer een uur ofzo, maar gelukkig de enige file van de terugweg.Riël schreef:Wahaha ik was wel eerder weg, met die transporter door het gras en de rest maar in de rijdikkeknodel schreef:Hey Riël, inhet vervolg wel een beetje doorrijden met die Transporter he![]()
Met die sjink van mij ging het lekker snel...
... lekke uitlaat, dus net wat meer vermogen![]()
Mensen, jullie hebben echt wat gemist op AutoMAXX
http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... oMAXX2004/ding gat vollgas de hele weg, en dan rij ik alles langs. Raar terwijl dat ding met moeite 120 haalt.
Nee dat is het niet, waar ie nu staat is nu niets meer van te zien dat het ooit een tankstation was. Wat jij bedoelt is, denk ik, waar eerst de Peugeot dealer heeft gezeten. Dat is aan de St.Jozef straat d8 ik. Die straat waar ooit de Filmclub heeft gezeten, als je vanaf de rotonde bij het Esso tankstation richting die doorgaande weg waar ook DaRoberto aan ligt gaat.Patrick L. schreef:Patrick L. schreef:Ha jong,
Wanneer ga je beginnen met strippen?
en waar in Meerssen staat ie, kom ik eens loereneigenlijk weet ik ut niet, vlakbij een slagerij? soort tankstation met garage,althans vroegah, staan nu een paar autos in achter glas, is het dat?Rob schreef:Het strippen gaat beginnen zodra de garage leeg is.
En waar ie staat... Ben je bekend in Meerssen? Weet je waar vroegah het tankstation was? Nou daar staat ie.
En komen kijken mag natuurlijk altijd
joa, ik moet eerst werken, wordt dan rond 23.00,Ollie schreef:Pat, ben je donderdag op TNM? We moeten eens een hartig woordje praten
Misschien kan je kronenburg bellen,daar kwam het blok toch vandaan.Misschien heeft hij de spullen nog.Rob.H schreef:Ik wil mijn papieren van het blok (het garantie bewijs en test rapport) Zonder deze papieren is het blok veel minder waard.
patrick 21TURBO schreef:wilco blue schreef:wees niet bang heb de 200 niet aangeraakt.Uhm je hebt inrijden en in rijden en als je bij het inrijden soms geen gas geeft heb je best een sloom blok later.En ik heb gas gegeven want ik moet wel heb dat hele blok erin gelegd en moet dus kijken of alles werkt en niet lekt onderhogere druk.Maar het is niet afgezeken ofzo dat doe ik wel eens als hij ingereden is
.
niet slap lullen,een blok moet je inrijden en niet te hoog belasten,ook moet je na een x aantal kilometers de olie vernieuwen.
maar als jij het risico wil lopen om nu al je blok naar de haaien te helpen,het is jouw blok en jouw centen ik zou het niet doen iig.
Kijk, dat zijn nu tips waar je iets mee kunt Robant1 schreef:Misschien kan je kronenburg bellen,daar kwam het blok toch vandaan.Misschien heeft hij de spullen nog.Rob.H schreef:Ik wil mijn papieren van het blok (het garantie bewijs en test rapport) Zonder deze papieren is het blok veel minder waard.
MarcoG schreef:...ik mis mijn skeltertje. begin al afkickverschijnselen te vertonen... (opvliegend gedrag, zenuwachtig, nervositeit, etc)
Ollie schreef:Marco, je hebt inmiddels een PM terug...
Nu je hier aangeeft dat je zelf eventueel wil meehelpen, dan ga ik meteen met een scheef oog naar Riël kijken...![]()
Dus Riël...is dit een klusje voor jou?