Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
voske

hallo,

ik ga lekker op schoolkamp :lol: . dus donderdag ben ik er niet bij, waren gisteren nog gaan karten ging een stukkie beter 47.02 hehe. maar ja mzzltjes en werk ze allemaal :D :wink:

groetjes
Ollie

Dat is een nette tijd zeg!!! (Y)

Donderdag ben ik in ieder geval weer eens van de partij!
Rob.H

Sow dat is een rete snelle tijd! die is zelfs 0.27 sec sneller dan mijn snelste tijd!
Was de baan verandert :p of had je gewoon een goede kart :wink:
Ollie

Hij heeft de Rianne route gereden, die is sneller :p
Patrick L.

Ha jong,
Wanneer ga je beginnen met strippen?
en waar in Meerssen staat ie, kom ik eens loeren :)[/quote]

Het strippen gaat beginnen zodra de garage leeg is.
En waar ie staat... Ben je bekend in Meerssen? Weet je waar vroegah het tankstation was? Nou daar staat ie.
En komen kijken mag natuurlijk altijd :wink:[/quote]

eigenlijk weet ik ut niet, vlakbij een slagerij? soort tankstation met garage,althans vroegah, staan nu een paar autos in achter glas, is het dat?
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef:Hij heeft de Rianne route gereden, die is sneller :p
Sjlaig? Waar was je donderdag trouwens, heb dat vieze vest van jou nog steeds.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ollie

Dat vest is zeker vies geworden in die vieze campus van jou :p
En kom maar op met die slaag, altijd welkom :bang:
dikkeknodel
Contacteer:

Hey Riël, inhet vervolg wel een beetje doorrijden met die Transporter he :wink: :wink: Met die sjink van mij ging het lekker snel...
... lekke uitlaat, dus net wat meer vermogen :p

Mensen, jullie hebben echt wat gemist op AutoMAXX
http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... oMAXX2004/
Rob.H

toch niet weer de sleutels op het contact laten zitten :p [img]http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... G00077.JPG[/img]
marco

mannen no more troubles maken van het contaktslot.Ik heb een nieuwe besteld bij kerres en daar ken me oude sleutels ook op.Vandaag besteld morgen binnen :D .Alleen de prijs was minder 132€ ex btw :( .Ach ja we kennen wel weer vooruit,en de 5 vliegt daarna eruit :lol: :lol: .

greetz marco
Foeke

Rob.H schreef:toch niet weer de sleutels op het contact laten zitten :p
Nee hij had z'n sleutels in de kofferbak gelegd en dicht gegooid, terwijl de deuren ook dicht waren :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Riël
Über-Spammer

dikkeknodel schreef:Hey Riël, inhet vervolg wel een beetje doorrijden met die Transporter he :wink: :wink: Met die sjink van mij ging het lekker snel...

Wahaha ik was wel eerder weg, met die transporter door het gras en de rest maar in de rij :P ding gat vollgas de hele weg, en dan rij ik alles langs. Raar terwijl dat ding met moeite 120 haalt.
dikkeknodel
Contacteer:

Foeke schreef:
Rob.H schreef:toch niet weer de sleutels op het contact laten zitten :p
Nee hij had z'n sleutels in de kofferbak gelegd en dicht gegooid, terwijl de deuren ook dicht waren :D
Alleen was IK het deze keer niet. :smoke: .. dus moest het op de :foto:
Riël schreef:
dikkeknodel schreef:Hey Riël, inhet vervolg wel een beetje doorrijden met die Transporter he :wink: :wink: Met die sjink van mij ging het lekker snel...

Wahaha ik was wel eerder weg, met die transporter door het gras en de rest maar in de rij :P ding gat vollgas de hele weg, en dan rij ik alles langs. Raar terwijl dat ding met moeite 120 haalt.
Je was idd eerder weg... ik heb nog tot aan de rotonde in de file gestaan, in totaal denk ik wel ongeveer een uur ofzo, maar gelukkig de enige file van de terugweg.
Nou ik haalde je toch in... en ook met netjes 120... die zondagsrijders voor me ook :( :lol:
Rob.H

Ja dat is nog al logisch met zo een hoge achter kant heb je heel wat downstream. en kan je een vlink stuk harder door de bochten dan die 'vw van'. :wink:
Rob

Patrick L. schreef:
Patrick L. schreef:Ha jong,
Wanneer ga je beginnen met strippen?
en waar in Meerssen staat ie, kom ik eens loeren :)
Rob schreef:Het strippen gaat beginnen zodra de garage leeg is.
En waar ie staat... Ben je bekend in Meerssen? Weet je waar vroegah het tankstation was? Nou daar staat ie.
En komen kijken mag natuurlijk altijd :wink:
eigenlijk weet ik ut niet, vlakbij een slagerij? soort tankstation met garage,althans vroegah, staan nu een paar autos in achter glas, is het dat?
Nee dat is het niet, waar ie nu staat is nu niets meer van te zien dat het ooit een tankstation was. Wat jij bedoelt is, denk ik, waar eerst de Peugeot dealer heeft gezeten. Dat is aan de St.Jozef straat d8 ik. Die straat waar ooit de Filmclub heeft gezeten, als je vanaf de rotonde bij het Esso tankstation richting die doorgaande weg waar ook DaRoberto aan ligt gaat.
Daar is het ieg niet :wink:
Nu staat ie aan de Past. Sterckenstr.
Patrick L.

pik :wink:
ik weet je wel te vinden :D
Ollie

Pat, ben je donderdag op TNM? We moeten eens een hartig woordje praten :D
Patrick L.

Ollie schreef:Pat, ben je donderdag op TNM? We moeten eens een hartig woordje praten :D
joa, ik moet eerst werken, wordt dan rond 23.00,
tjuss :)
Riël
Über-Spammer

Idd, ik ben er dan ook wel :(
antoine
Car: Renault Clio III RS

Rob.H schreef:Ik wil mijn papieren van het blok (het garantie bewijs en test rapport) Zonder deze papieren is het blok veel minder waard.
Misschien kan je kronenburg bellen,daar kwam het blok toch vandaan.Misschien heeft hij de spullen nog.
Ollie

Riël schreef:Idd, ik ben er dan ook wel :(
Wat nou?
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

patrick 21TURBO schreef:
wilco blue schreef:wees niet bang heb de 200 niet aangeraakt :) .Uhm je hebt inrijden en in rijden en als je bij het inrijden soms geen gas geeft heb je best een sloom blok later.En ik heb gas gegeven want ik moet wel heb dat hele blok erin gelegd en moet dus kijken of alles werkt en niet lekt onderhogere druk.Maar het is niet afgezeken ofzo dat doe ik wel eens als hij ingereden is :D .

niet slap lullen,een blok moet je inrijden en niet te hoog belasten,ook moet je na een x aantal kilometers de olie vernieuwen.
maar als jij het risico wil lopen om nu al je blok naar de haaien te helpen,het is jouw blok en jouw centen ik zou het niet doen iig.

Uhm dit ging over het blok van rob.dit heeft al meer dan 2000 km gelopen .gimng dus niet om mijn eigenblok dat moet ik inderdaad rustig inrijden.
Ollie

ant1 schreef:
Rob.H schreef:Ik wil mijn papieren van het blok (het garantie bewijs en test rapport) Zonder deze papieren is het blok veel minder waard.
Misschien kan je kronenburg bellen,daar kwam het blok toch vandaan.Misschien heeft hij de spullen nog.
Kijk, dat zijn nu tips waar je iets mee kunt Rob (Y)
Riël
Über-Spammer

Een blok inrijden zeker niet te rustig doen. Warmrijden en dan goed belasten, maar hoge toerentallen vermijden. Gebruik ook minerale goedkope olie. Op die manier slijten de zuigerveren het beste in, en heb je geen olieverbruik achteraf. Te soft inrijden duurt TE lang en is minder goed. Gas erop :)
MarcoG
Contacteer:

Hey, ben al een paar maanden in dit forum aan het kieken...kan nu melden dat ik inmiddels ook een 16v'tje heb gekocht. Rijd fijn, alleen is na eh, 2,5 maand de versnellingsbak kaduk (na 205.000km). Nu staat ie voor de deur, te wachten tot ie ergens gerepareerd kan worden. Kan thuis nix doen want hebben geen garage waar die tijdens de revisie kan overnachten.
Als iemand een oplossing hier in de buurt weet (=zuid-limburg) zou ik zeer dankbaar zijn. Als de mogelijkheid bestaat dat ik ook nog mag meehelpen (ook om de kosten te drukken en om er wat bij te leren) ben ik helemaal gelukkig. Zit nog wat roest in het motorruim wat ikzelf weg wil werken.
Ik kan trouwens zelf enigzins CO2-lassen, heb een hele zomer aan een kadett geoefend (zat genoeg roest op)...mocht iemand hulp gebruiken. Heb alleen niet zelf een lasapparaat, zou ik moeten lenen.
Ollie

Marco, je hebt inmiddels een PM terug...

Nu je hier aangeeft dat je zelf eventueel wil meehelpen, dan ga ik meteen met een scheef oog naar Riël kijken... :wink:

Dus Riël...is dit een klusje voor jou?
MarcoG
Contacteer:

...ik mis mijn skeltertje. begin al afkickverschijnselen te vertonen... (opvliegend gedrag, zenuwachtig, nervositeit, etc)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

MarcoG schreef:...ik mis mijn skeltertje. begin al afkickverschijnselen te vertonen... (opvliegend gedrag, zenuwachtig, nervositeit, etc)

Uhm ik rijd al 11 maanden niet meer hoe denk je dat ik nu leef.Trouwens op de reactie hoe het gaat met de 5 K*T .Zal zelf nog effe er aan bezig zijn denk ik moter helemaal afbouwen en interrieur erin mikken en na 5 maandjes over datum toch maar eens apk erop gooien.
Ollie

Ben je al eens in Maastricht geweest op de TNM? En heb je wat fotootjes en info over je Cliootje... Gebruik daar anders ff het Wie is Wie topic voor... Staat vrij hoog in de latest post op het moment.
Ollie

Wanneer ga je klaar zijn Wilco?
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef:Marco, je hebt inmiddels een PM terug...

Nu je hier aangeeft dat je zelf eventueel wil meehelpen, dan ga ik meteen met een scheef oog naar Riël kijken... :wink:

Dus Riël...is dit een klusje voor jou?

hheh $$$$$ :p

pm
Riël
Über-Spammer

Ollie

:D :lol:
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

papparazi Dennis, binnenkort ook in uw tuin 8) ;)
Riël
Über-Spammer

(Y) :lol: :lol: :lol:
Gesloten