Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco

mannen niemand hiero die een gt contaktslot heeft liggen kompleet met sleutels???????

greets marc
Marcel J.

Nee sorry, maar wat is het verschil tussen GTT en gewone vijf?! Haal je toch gewoon een van ut stort?!
French pocket rocket

Een slotje heb ik nog wel. Ook nog met een sleuteltje

marco schreef:mannen niemand hiero die een gt contaktslot heeft liggen kompleet met sleutels???????

greets marc
French pocket rocket

Zeg mannen, jullie vonden het toch geweldig om te karten. Een vriend van mij en ik zoeken mensen die zin hebben om eens in de maand te karten. Het is dan de een wedstrijd. Je krijgt drie heats. De eerste in baan verkennen, 2de in plaatsing en 3de is wedstrijd. We moeten minimaal 10 mensen hebben die het regelmatig willen doen. De kosten bedragen ongeveer 40 maar dan heb je wel de baan helemaal voor je zelf. Niet voor jou alleen maar voor de groep dan :D . Nou wie heeft er interesse in.
marco

pocket rocket heeft pm :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

French pocket rocket schreef:Zeg mannen, jullie vonden het toch geweldig om te karten. Een vriend van mij en ik zoeken mensen die zin hebben om eens in de maand te karten. Het is dan de een wedstrijd. Je krijgt drie heats. De eerste in baan verkennen, 2de in plaatsing en 3de is wedstrijd. We moeten minimaal 10 mensen hebben die het regelmatig willen doen. De kosten bedragen ongeveer 40 maar dan heb je wel de baan helemaal voor je zelf. Niet voor jou alleen maar voor de groep dan :D . Nou wie heeft er interesse in.

Dit klinkt wel grappig ja en waar is dat karten dan?
Patrick L.

Hey Wilco,
hoe staat het met je GT, binnenkort weer on the road?
Patrick L.

Rob schreef:Zo ik heb gister mijn wagen naar Meerssen gebracht.. straks nog ff schorsen en dan kunnnen we beginnen ! :D
Ha jong,
wanneer ga je beginnen met strippen?
en waar in meerrssen staat ie, kom ik eens loeren :)
marco

zo heb het contaktslot eruit,tis ff klooien maar het lukt aardig :) .nu nog ff wachten op een slotje :wink: .

greetz marc
Bram (vospower)

aan iedereen die niet naar automaxx is geweest: SUPERgaaf, volgende x met heel TNM! :) :) :)
Rob.H

Weer een dag in de geschiedenis boeken geschreven. Ik heb net van Mr. Wilco te horen gekregen dat mijn clio weer in leven is.
Blijkbaar is er iemand geweest die mij voor het lapje heeft proberen te houden. Tot zover is dit gelukt. Cliomaniac degene waarvan het nieuwe blok komt heeft zijn papieren nog altijd niet bezorgt. Dit is niet het enigste ze computer die hij bij het blok heeft geleverd schijnt niet te werken.
Bij deze wil ik iedereen van TNM aandacht vragen die 9 juli mee gaan naar Veldhoven voor een actie. De bedoeling is om voor dat we in Veldhoven zijn eventjes bij die Cliomaniac in Riethoven langs te gaan. Riethoven ligt vanaf het zuiden gezien op even voor Veldhoven. Wie heeft er dus zin om mij 9 juli te ondersteunen?
Bram (vospower)

Ik ga cker mee! je had wat op papier moeten zetten wat betreft dat blok. Beloven via bla bla is k*T! :@
antoine
Car: Renault Clio III RS

Rob.H schreef:Cliomaniac degene waarvan het nieuwe blok komt heeft zijn papieren nog altijd niet bezorgt.
wat voor papieren bedoel je??
Dit is niet het enigste ze computer die hij bij het blok heeft geleverd schijnt niet te werken.
Bij deze wil ik iedereen van TNM aandacht vragen die 9 juli mee gaan naar Veldhoven voor een actie. De bedoeling is om voor dat we in Veldhoven zijn eventjes bij die Cliomaniac in Riethoven langs te gaan. Riethoven ligt vanaf het zuiden gezien op even voor Veldhoven. Wie heeft er dus zin om mij 9 juli te ondersteunen?
heb je al geprobeert hem te bellen of een e-mailtje te versturen?
voske

@ rob h: ik heb in de clio gezeten en ik kan je zeggen >-) :worship: . Nu nog een leuke chip erin en ik denk dat je een leuke concurent bent voor de rest met snelheid.

groetjes
Bram (vospower)

Ik dacht dat het blok nog moest worden ingereden??
wilco blue

wees niet bang heb de 200 niet aangeraakt :) .Uhm je hebt inrijden en in rijden en als je bij het inrijden soms geen gas geeft heb je best een sloom blok later.En ik heb gas gegeven want ik moet wel heb dat hele blok erin gelegd en moet dus kijken of alles werkt en niet lekt onderhogere druk.Maar het is niet afgezeken ofzo dat doe ik wel eens als hij ingereden is :D .
French pocket rocket

wilco blue schreef:
French pocket rocket schreef:Zeg mannen, jullie vonden het toch geweldig om te karten. Een vriend van mij en ik zoeken mensen die zin hebben om eens in de maand te karten. Het is dan de een wedstrijd. Je krijgt drie heats. De eerste in baan verkennen, 2de in plaatsing en 3de is wedstrijd. We moeten minimaal 10 mensen hebben die het regelmatig willen doen. De kosten bedragen ongeveer 40 maar dan heb je wel de baan helemaal voor je zelf. Niet voor jou alleen maar voor de groep dan :D . Nou wie heeft er interesse in.

Dit klinkt wel grappig ja en waar is dat karten dan?

Het is in Echt. Met een turbo ben je er zo. :D
wilco blue

homo :D .Nee ik heb er wel zin in ben nog niet zo goed maar ik leer wel denk ik .ik kan motoren opblazen dus toerenmaken met zo'n ketel is geen probleem denk ik.
Marcel doe jij ook mee is lachen weer wat met elkaar rammen :)
Bram (vospower)

Het lijkt me erg leuk, maar heb erg weinig tijd en geld, dus dat wordt al nix.

@ wilco: (Y) :lol:
French pocket rocket

Tijd moet je maken en het geld vraag je maar bij je moeder. Die heb je toch wel, he? :D.
Anonymous

French pocket rocket schreef:Tijd moet je maken en het geld vraag je maar bij je moeder. Die heb je toch wel, he? :D.
Mocht willen dat mijn moeder die meuk die ik hier heb staan betaald had :)
Patrick

marco schreef:zo heb het contaktslot eruit,tis ff klooien maar het lukt aardig :) .nu nog ff wachten op een slotje :wink: .

greetz marc
ik kan dat klote slot niet vinden
ik heb er drie als het goed is,maar ik weet bij god niet meer waar.
en ik vindt dat erg :(
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick

wilco blue schreef:wees niet bang heb de 200 niet aangeraakt :) .Uhm je hebt inrijden en in rijden en als je bij het inrijden soms geen gas geeft heb je best een sloom blok later.En ik heb gas gegeven want ik moet wel heb dat hele blok erin gelegd en moet dus kijken of alles werkt en niet lekt onderhogere druk.Maar het is niet afgezeken ofzo dat doe ik wel eens als hij ingereden is :D .

niet slap lullen,een blok moet je inrijden en niet te hoog belasten,ook moet je na een x aantal kilometers de olie vernieuwen.
maar als jij het risico wil lopen om nu al je blok naar de haaien te helpen,het is jouw blok en jouw centen ik zou het niet doen iig.
Anonymous

patrick 21TURBO schreef:
wilco blue schreef:wees niet bang heb de 200 niet aangeraakt :) .Uhm je hebt inrijden en in rijden en als je bij het inrijden soms geen gas geeft heb je best een sloom blok later.En ik heb gas gegeven want ik moet wel heb dat hele blok erin gelegd en moet dus kijken of alles werkt en niet lekt onderhogere druk.Maar het is niet afgezeken ofzo dat doe ik wel eens als hij ingereden is :D .

niet slap lullen,een blok moet je inrijden en niet te hoog belasten,ook moet je na een x aantal kilometers de olie vernieuwen.
maar als jij het risico wil lopen om nu al je blok naar de haaien te helpen,het is jouw blok en jouw centen ik zou het niet doen iig.
Als hij 150 KM gereden heeft mag hij best even rustig aan naar de 200 doortoeren en hem even aantikken.....
Patrick

ik vindt het riskant om zo vroeg al de wagen te belasten,maar goed ik voel dat zo dat ik dat met mijn materiaal liever niet zou doen.
als het zo is dat het kan dan neem ik mijn woorden terug :wink:
Anonymous

patrick 21TURBO schreef:ik vindt het riskant om zo vroeg al de wagen te belasten,maar goed ik voel dat zo dat ik dat met mijn materiaal liever niet zou doen.
als het zo is dat het kan dan neem ik mijn woorden terug :wink:
Als je voelt dat hij er rustig heen kan dan kan er weinig mis gaan. Ik weet niet of hij er inrij-olie in had zitten ? Dan had ik het niet zo snel gedaan maar rustig aan opbouwen is niets mis mee naar mijn menning. Ik ga er wel van uit dat hij de 200 met een lekkere ruime hoeveelheid in het overige toerenaantal gedaan heeft. Zodra het blok moet gaan persen ben je zowiezo al verkeerd bezig natuurlijk. Je kunt ook rustig inrijden en daarna ineens flink op het gas gaan maar dan had ik het toch liever opbouwend gedaan ;)
Patrick

opbouwend is een mening wat ik zeker deel
Ollie

Rob.H schreef:Weer een dag in de geschiedenis boeken geschreven. Ik heb net van Mr. Wilco te horen gekregen dat mijn clio weer in leven is.
Blijkbaar is er iemand geweest die mij voor het lapje heeft proberen te houden. Tot zover is dit gelukt. Cliomaniac degene waarvan het nieuwe blok komt heeft zijn papieren nog altijd niet bezorgt. Dit is niet het enigste ze computer die hij bij het blok heeft geleverd schijnt niet te werken.
Mooi dat ie het weer doet Rob, maar wat wil je met die actie bereiken? Lijkt me niet echt verstandig...

Deze donderdag mogen we in ieder geval jouw auto weer verwelkomen dus? Dat is (Y) (Y) (Y)

En hoe gaat het met de 5 van Wilco??

Wie is er eigenlijk allemaal van hier naar Automaxx geweest, kom maar op met de verhalen :D
Rob.H

Ik wil mijn papieren van het blok (het garantie bewijs en test rapport) Zonder deze papieren is het blok veel minder waard.
Ollie

Tja, zit aan de ene kant wel wat in, maar aan de andere kant...zoals ik hoor gaat het met dat blok wel goedkomen, dat gaat lopen als een kanonskogel! Daar gaat het toch om! Dat Cliomaniac verder niet bereikbaar is voor je, vind ik ook een zeer vreemde zaak, begrijp me niet verkeerd!
Rob

Ollie schreef:
Rob.H schreef:bla bla bla voor het lapje heeft proberen te houden.bla bla bla een actie.
Mooi dat ie het weer doet Rob, maar wat wil je met die actie bereiken? Lijkt me niet echt verstandig...
Nee precies, Wat wil je dat die ClioManiac gaat doen? Jou je geld terug geven? Denk dat je daar weinig kans op hebt als je die gast zowat gaat overvallen door er met 10 man aan z'n deur te gaan staan.
Met stroop trek je meer vliegen dan met stront :wink:
Ollie

Ga jij eens op vakantie man :p :wink:
Rob

Ollie schreef:Ga jij eens op vakantie man :p :wink:
Nog maar een paar daagjes... :D
Wanneer ga jij ook alweer? :p
Patrick L. schreef:
Rob schreef:Zo ik heb gister mijn wagen naar Meerssen gebracht.. straks nog ff schorsen en dan kunnnen we beginnen ! :D
Ha jong,
Wanneer ga je beginnen met strippen?
en waar in Meerssen staat ie, kom ik eens loeren :)
Het strippen gaat beginnen zodra de garage leeg is.
En waar ie staat... Ben je bekend in Meerssen? Weet je waar vroegah het tankstation was? Nou daar staat ie.
En komen kijken mag natuurlijk altijd :wink:
Ollie

We zijn toch geen ramptoeristen man :lol:
Rob

Ollie schreef:We zijn toch geen ramptoeristen man :lol:
Waarom rijd je dan in zo'n rampenbak? :wink: :lol:
Gesloten