Jort mag der lekker houden

Nee maar dom gebrabbel tijdens de daad werkt ook niet bij mijMerijn schreef:haha...I'll take your place, Riel!
Hèhè, eindelijk een slimme gast op 't forum. We hebben het niet over pratenMerijn schreef:We hebben het hier niet over praten, he...Priyantha schreef:Ik ook niet
Heb je haar wel eens in interviews geziendie kan echt geen 1 normaal antwoord geven.
Merijn schreef:Volgens telegraaf.nl heeft eBay Marktplaats.nl overgenomen. En wel voor 225 MILJOEN EURO!![]()
Lijkt me ook niet echt een slimme zet. Ik vind marktplaats over het algemeen ook maar een brakke site. En gewoon te veel oplichters! Zitten ook zeker goede en echte advertenties bij, maar zeker de helft isRiël schreef:Merijn schreef:Volgens telegraaf.nl heeft eBay Marktplaats.nl overgenomen. En wel voor 225 MILJOEN EURO!![]()
![]()
![]()
GOOO EBAY
Marktplaats:
Adverteren te duur
Domme advertenties
Nep advertenties
En nep bieders
Geen kopers
Eigenlijk was 't maar ruk, als je het vergelijkt met ebay, waar jammer genoeg, nog niet genoeg bezoekers komen.
Ik zit ziek thuis, dus hoef niet naar school.Remi schreef:Zitten jullie nou allemaal in de tijd van jullie baas hier op 't forum of hoe zit 't?
Remi schreef:Hèhè, eindelijk een slimme gast op 't forum. We hebben het niet over pratenMerijn schreef:We hebben het hier niet over praten, he...Priyantha schreef:Ik ook niet
Heb je haar wel eens in interviews geziendie kan echt geen 1 normaal antwoord geven.
Dat ze domme antwoorden geeft boeit niet, aan ja, nee en Ohhh heb ik genoeg
idd, wat je zegtPriyantha schreef:
Dat een bedrijf zoveel poen overheeft...
Merijn schreef:Remi schreef:Hèhè, eindelijk een slimme gast op 't forum. We hebben het niet over pratenMerijn schreef:We hebben het hier niet over praten, he...Priyantha schreef:Ik ook niet
Wij begrijpen elkaar!
![]()
We houden er nog lang niet mee op hè?Chris schreef:Merijn schreef:Remi schreef:Hèhè, eindelijk een slimme gast op 't forum. We hebben het niet over pratenMerijn schreef:We hebben het hier niet over praten, he...Priyantha schreef:Ik ook niet
Wij begrijpen elkaar!
![]()
Dat Nee mag ze ook weg laten...
Als het moet dan moet het.....
Ben eerder benieuwd hoe lang 't duurt voordat ebay marktplaats om zeep geholpen heeft. ebay nederland is echt een kansloze site, technisch volslagen ruk, kansloze back-office en het belangrijkste: zonder aanbieders. Marktplaats werkt nu nog goed, en heeft echt een enorme doorstroom van aanbieders. Dat er wat onzin tussen zit kan jij wel leuk vinden als handvat om 't af te zeiken, maar das echt maar een heel klein deeltje. Keb d'r zelf, net als velen, echt al ontzettend veel shit gekocht en verkocht, met name auto's, onderdelen en pc rommel. En echt ALLEMAAL naar volle tevredenheid.Riël schreef:Merijn schreef:Volgens telegraaf.nl heeft eBay Marktplaats.nl overgenomen. En wel voor 225 MILJOEN EURO!![]()
![]()
![]()
GOOO EBAY
Marktplaats:
Adverteren te duur
Domme advertenties
Nep advertenties
En nep bieders
Geen kopers
Eigenlijk was 't maar ruk, als je het vergelijkt met ebay, waar jammer genoeg, nog niet genoeg bezoekers komen.