Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Bram (vospower)

Nou wilco we hebben ons gedragen he?

Verder erg slappe TNM. Graag zou ik bij deze even de volgende mensen willen bedanken voor hun steun: Danny, Ollie, Alex, Rob en Femke natuurlijk (Gefelictieerd!)

Andere: Cu next time!

@ Alex: Rook 'valt wel mee' :lol:

Kga slapen, het was gezellig alleen wat slapjes :wink: :smoke:
Bram (vospower)

Owja wat me wel dwars zit is dat ik nog niet weet wie die meiden in die golf waren :lol: Misschien hadden we de beurs moeten trekken :D
Ollie

Ja, ze hielden het lang uit in de Golf. Volgens mij waren ze aan het wachten tot we gingen en wilden ze dan beginnen met een heet lesbisch nummertje :D Die ducktape tuning was iig wel vet :p

En idd, slapjes, maar wel weer gezellig (Y)
Bram (vospower)

Schaam je je niet dat jij met dezelfde velgen rijdt als onder een golf met 2 potten erin :lol: hahaha geintje :lol:
Rob.H

En schaam je je ook niet voor het aso weg rijden zonder knipperlicht :p en het voor ollie best hard weg rijden :p . Het is geen kart die Clio van je he :wink:
Ollie

Wil ik eens laten zien dat ik vooruit kom, is het nog niet goed :p
En geen zorgen, schakelde snel door hoor :wink:
Marcel J.

Ollie schreef:Volgens mij waren ze aan het wachten tot we gingen en wilden ze dan beginnen met een heet lesbisch nummertje
Vind je het gek dat ze lesbisch werden :s Staat daar een semi duitser die gelukkig geen baardgroei heeft, een wannabe marokaan met zijn bouwvakkers muts en Danny...en dan kunnen ze blij zijn dat ik er niet was :D

Anyway volgende week zijn we er weer bij met de

TATA
marco

zijn er mischien mensen die interesse hebben in een dvd van 5 turbo's.Tis een coole dvd met maar liefst anderhalf uur kijkplezier waar je putter van gaat stijgen :D .kosten 12€ te stuk,let wel zeer zeldzaam he mensen

greetz marco
Ollie

Dat riekt naar illegale kopie :D
marco

Ollie schreef:Dat riekt naar illegale kopie :D

uhm,, o ja :X >-) hehehe
Marcel J.

Zo voor deliefhebbers:

Laatste (?) foto van vijf in originele staat:

http://members.home.nl/marcel.jacobs/re ... -06-04.JPG

(F)
De reden van afkeur(oa):

http://members.home.nl/marcel.jacobs/re ... afkeur.JPG

:evil:
Foto van het vervangend vervoer:

http://members.home.nl/marcel.jacobs/ver%20vervoer.JPG

(puch 70CC >-) )

Nog eentje van de 21T:

http://members.home.nl/marcel.jacobs/reno%2021/21T.JPG

@Pat21T: je hoort nog van mij, als ik de spullen heb en weer eens wat gedaan heb :wink:
Patrick

wilco blue schreef:he mensen vanavond geen tne vorige keer al wat gezeur uit de wijk gehoord dus blijf maar lekker in mestreech

??? tne,sinds wanneer ga jij naar thursday night eindhoven? en blijven in mestreech snap ik ook niet,ik dacht dat je in eijsden woonde?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick

ja ik ben vandaag bij mj geweest en we hebben de zaak es grondig bekeken.
ik ga samen met hem zijn 21t maken tot een mooie volwaardige 21 waar een andere rechter voorkant/zijkant in gaat komen van mijn andere 21t de slopert dus.
we zijn eerst es aan het kijekn geweest wat we konden laten zitten,waar we moesten beginnen om een mooi eindresultaat zonder al teveel moeilijke extra zaken.
we hebben samen het idee dat dat goed gaat komen en het is natuurlijk fijn dat hij bepaalde stukken van de mijne voor de zijne kan gaan gebruiken.
hij kan die rechter zijkant gebruiken,het subframe,misschien nog een aantal kleine dingen die ik niet meer hoef,we zien het wel en we komen er wel uit.
voor nu shöne grüsse en ollie ik wordt schijtziek van je duits gelkloot hier op het forum :lol:
Ollie

patrick 21TURBO schreef:
wilco blue schreef:he mensen vanavond geen tne vorige keer al wat gezeur uit de wijk gehoord dus blijf maar lekker in mestreech

??? tne,sinds wanneer ga jij naar thursday night eindhoven? en blijven in mestreech snap ik ook niet,ik dacht dat je in eijsden woonde?
De E staat voor Eijsden Pat, omdat we wilden kijken naar hoe Wilco bezig was met de Clio van Rob. H! Kwartje gevallen :p

En wat is er mis met mijn Duits :D

Klinkt goed, die plannen van jullie met de 21T (Y)
Patrick

Ollie schreef:
patrick 21TURBO schreef:

De E staat voor Eijsden Pat, omdat we wilden kijken naar hoe Wilco bezig was met de Clio van Rob. H! Kwartje gevallen :p

En wat is er mis met mijn Duits :D

Klinkt goed, die plannen van jullie met de 21T (Y)

ow jullie hadden plannen in eijsden,okee I didn't now,maar goed het is me duidelijk nu.
ja plannen met de 21t daar zit het goed mee,maar nu ook nog de boel uitwerken en aan de slag,ik heb er zo wel zin in maar ik zal moeten zien dat we dat mooi kunnen inplannen zo samen.
maar dat komt wel goed denk ik zo.
ik ga nu pitten,weer een nieuwe werkweek is gestart waar ik weer kan gaan werken om mijn schuldeisers aan het lachen te houden.
groet pat.
voske

Bram (vospower)

Saai topic, kga wel FNO lezen..... (S)
Ollie

@ Rob.H: Is de Clio back on the road?

@ Rik: Hoe gaat het met jouw Clio?

@ Wilco: Hoe gaat het met de GTT?

Mensen, hou ons eens op de hoogte :D
Rob

Ollie schreef:@ Rob.H: Is de Clio back on the road?

@ Rik: Hoe gaat het met jouw Clio?

@ Wilco: Hoe gaat het met de GTT?

Mensen, hou ons eens op de hoogte :D
Je vergeet dr nog een paar:

@ Bram -> Wanneer is je kanari af?
@ Marcel -> Al begonnen?
@ Riel -> Tja... 2008?

:wink:
Bram (vospower)

Mijn kanari is nu nog een versleten vuilnisemmer, zo ziet ie eruit tenminste. Eerst ff tentamens en dan de laatste loodjes... :)
Rob.H

Clio is nog niet on the road maar alles zit er wel al in. Probleem is dat ie niet wil vonken. :( Maar er word hard aan gewerkt om hem donderdag op de weg proberen te krijgen.
Rik zijn clio was zaterdag al trug, maar ze hadden nix gevonden en nix gedaan want hij deed het gewoon weer. Maar gisteren hield hij er weer mee op en hij is dus weer naar Reno maar nu wat meer in de buurt. Bij Reno garage in Stein.
Ollie

Bel Riël gewoon ff daarvoor, toch niet daarvoor naar de Renault gaan man!

En ROb, kom op, op de weg met die Clio :D
Bram (vospower)

Dat zei ik ook al....zonde van het geld. Het is waarschijnlijk een kwestie van de zooi ff doormeten, dan kom je er vanzelf wel achter. En iedereen wilt je wel helpen, ook riel cker als dr wat te beunen is...
voske

Ollie schreef:Bel Riël gewoon ff daarvoor, toch niet daarvoor naar de Renault gaan man!

hij is al op de weg geweest hoor man.. en voor de 10 minuten die het waren was mijn hart flink aan het bonken >-) . :lol:
Rob

Rob.H schreef:Clio is nog niet on the road maar alles zit er wel al in. Probleem is dat ie niet wil vonken. :( Maar er word hard aan gewerkt om hem donderdag op de weg proberen te krijgen.
Succes er dan mee. Heb je nieuwe bougies dr in gezet? of krijgt ie gewoon helemaal geen stroom? De bougiekabel dan he... Of zit het ergens anders?
Met Meester-Monteur-Milco moet het toch wel goed komen he :wink:
Rob.H schreef:Rik zijn Clio was zaterdag al terug, maar ze hadden niks gevonden en niks gedaan want hij deed het gewoon weer. Maar gisteren hield hij er weer mee op en hij is dus weer naar Renault maar nu wat meer in de buurt. Bij Renault garage in Stein.
Wat was er mis dan met die van Rick? Ik heb het niet meegekregen...
Laatst gewijzigd door Rob op di 15 jun 2004 9:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob

Ollie schreef:En ROb, kom op, weg met die Clio :D
Wat zeg jij nou Ollie :lol:
voske

waarschijnlijk de dynamo
Bram (vospower)

Accu ineens leeg... waarschijlijk de dynamo, maar volgens renault niet. dus ff verder zoeken. Ze hadden in roermond de accu alleen opgeladen en zo is ie naar huis gereden :)
Bram (vospower)

Rob schreef:
Ollie schreef:En ROb, kom op, weg met die Clio :D
Wat zeg jij nou Ollie :lol:
Het GTT virus zit blijkbaar diep :D
voske

Vospower schreef:Accu ineens leeg... waarschijlijk de dynamo, maar volgens renault niet. dus ff verder zoeken. Ze hadden in roermond de accu alleen opgeladen en zo is ie naar huis gereden :)
en hoeveel heeft uhm dat gekost? :lol:
Rob

Kijk eens of er niet een stekkertje op de dynamo los contact maakt... had ik ook. Was toen van Maastricht naat Brussel gereden, en in Brussel aangekomen startte ie niet meer... :s Accu leeg, sta je dan bij het Vliegveld :@ , wel weer gewoon naar huis gereden. Was het een boutje op de dynamo dat was losgetrilt. Dus heeft ie half op de dynamo, half op de accu gereden. Want alleen op de accu red je het echt niet vanuit Roermond.
Heb je je dynamo wel al doorgemeten? Wat geeft ie voor laadspanning? 13,7 ofzo? Of heb je los contact ergens bij je versterker? Kan veel zijn, alleen bij ome Renault kost het nog meer dan veel :wink:
Riël
Über-Spammer

En als je me hebt proberen te bellen, mijn ummer is 06 13507959 of 0615307959 weet t niet zeker meer, tijdelijk.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob.H

voske schreef:
Ollie schreef:Bel Riël gewoon ff daarvoor, toch niet daarvoor naar de Renault gaan man!

hij is al op de weg geweest hoor man.. en voor de 10 minuten die het waren was mijn hart flink aan het bonken >-) . :lol:
hoezo, ben ff wat duidelijker aub! :smoke:
voske

zijn zelf 2 andere mensen die er denk ik hetzelfde over denken :lol:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Rob wij noemen dat aandouwen :) maarja toen hadden we nog niet gekeken of hij vonkte (S)
Gesloten