Mooie afspraken. Mja, who cares...
Hoef ik eens een donderdagavond niet te werken, is er geen TNM.
Iemand alsnog interesse in een TNM op de Geusselt??
Ik heb wel ff zin in een ordinaire Mac Meeting

alsof wij dat niet wetenOllie schreef:Ja, geen TNM, maar het was onzin om voor effe met z'n drietjes te gaan, toch?!
Trouwens...Patrick L is ook ingelicht over je nieuwe gevaarte Rob
Gevonden, dat was de 1e, 6 juni.Moontje schreef:Zo... Ik ben weer thuis...
Vandaag was de eerste T.N.L. (=Thursday Night Limburg)... Het was heel gezellig, waren met 9 auto's en een stuk of 13 man... Dus wel drukjes...
Wat mij betreft snel weer... !!!!!!!
TNXPatrick L. schreef:Dat is goed nieuws!! proficiat alvast met je nieuwe bolide, hoop em gauw eens te mogen zien
Heb jij geld dan?Riël schreef:Zeg.. .als je geen plaats meer hebt hé ...
TNX mate, in het echt ziet ie er nog beter uit!Steven (Fiets) schreef:Hey gefeli dude! Die komt 100% zeker uit Bodegraven
Zag er op de foto heel strak uit, nou hou em heel hé
Nog ff geduld, maar we es kijken dat ik die van jou es goed onder de loep neem. 't begint nou aardig te kriebelen. Trouwens die nieuwe bak van jou ziet er echt mooi uit!Rob (R5B) schreef:
Heb jij geld dan?
Ja Riel , wat let je, d`r ligt toch nog een blok bij jouw in de garage!Riël schreef:Nog ff geduld, maar we es kijken dat ik die van jou es goed onder de loep neem. 't begint nou aardig te kriebelen. Trouwens die nieuwe bak van jou ziet er echt mooi uit!Rob (R5B) schreef:
Heb jij geld dan?
Jeukt als de tering. Ik weet niet in wat voor staat mijn blok is, in de garage is geen plaats dus hij ligt te rotten onder een zeil. Cilinderbussen zijn wat roestig, maar ik denk dat dit niet uitmaakt. Hij gaat binnenkort weer uitmekaar, ik meet alles na, kijken in hoeverre het versleten is. De kop wordt gereviseerd voor loodvrije benzine, dat is wel de bedoeling. Even kijken hoe duur het wordt anders laat ik 'm flowen ofzo, is weer wat extra's. Hopelijk ben ik dan ook van mijn 'mijn gtt zuipt zoveel' probleem af. Rob's gtt zou goed moeten zijn, maar ik heb hem ook nog nooit goed bekeken. 't is in elk geval mijn kleur en uitvoeringOllie schreef:Rob, die gt ziet er SUPER uit man...ik denk dat we allemaal niet kunnen wachten om hem te bewonderen (of ben ik de enige)
En Riel...begint het nu pas te kriebelen...of heb je gewoon al een hele tijd ontzettende jeuk ?