ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Matijs schreef:
PaulRSi schreef:Ik snap het echt niet dat ze daar iemand herkiezen die alleen maar aandacht heeft voor het buitenland, en ondertussen de eigen economie de vernieling in helpt!
Aandacht voor het buitenland? Nou hij heeft geen interesse in Europa hoor, alleen in het bombarderen van woestijnvolkjes.
Met buitenland bedoelde ik ook: woestijnstaatjes die toevallig propvol olie zitten

Ik heb ook zoiets gehoord over de verkiezingen dat de er pamfletten zijn uitgedeeld waarin stond dat je pas een dag later op de democratische kandidaat kan stemmen. Mensen die dat geloven zijn dus mooi de verkiezingen misgelopen..Dat zou maar net t verschil kunnen zijn in een paar staten... :@
Remi

PaulRSi schreef:
Matijs schreef:
PaulRSi schreef:Ik snap het echt niet dat ze daar iemand herkiezen die alleen maar aandacht heeft voor het buitenland, en ondertussen de eigen economie de vernieling in helpt!
Aandacht voor het buitenland? Nou hij heeft geen interesse in Europa hoor, alleen in het bombarderen van woestijnvolkjes.
Met buitenland bedoelde ik ook: woestijnstaatjes die toevallig propvol olie zitten

Ik heb ook zoiets gehoord over de verkiezingen dat de er pamfletten zijn uitgedeeld waarin stond dat je pas een dag later op de democratische kandidaat kan stemmen. Mensen die dat geloven zijn dus mooi de verkiezingen misgelopen..Dat zou maar net t verschil kunnen zijn in een paar staten... :@
Jah das ook onzin, want wie dat geloofd is gewoon te dom. Het is altijd al volgens het systeem zoals nu. Dus mensen geloven dat echt niet zomaar. Dan zijn ze gewoon dom!
Riël
Über-Spammer

Ja duh, dat zijn ze ook. Hallo, 't zijn amerikanen. Dat zijn belgen in het kwadraad :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
paulvanrooij
Contacteer:

Hooliead schreef:
Riël schreef:Lang leve ons recht van vrijheid van meningsuiting. Ik kots er onderhand op.
die website is geen vrijheid van meningsuiting maar aanzetten tot haat/geweld.

Volgens mij moet hier wel iets aan te doen zijn hoor!
:@ (N) (N) :@
Wat een dramatische site zeg..hier moet toch zeker wel iets aan te doen zijn? zo niet, dan stem ik voor een dictator hier...
Ad van Haperen
Contacteer:

heb zo het vermoeden dat ze spoedig verwijderd zijn :wink:
paulvanrooij
Contacteer:

Ze gaan wel bij bosjes deze week of niet?
Eerst Theo, toen Kneteman, nu Arafat....

*Ow ok hoor net dat ie toch niet dood is....Misschien is die man toch bovennatuurlijk? Een soort Jezus?? :D

p.s. niet teveel anti-amerikaanse replies hier, anders worden we dadelijk in de gaten gehouden door de CIA ofzo... :lol:
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op do 4 nov 2004 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel B.

Arafat leeft nog :)
Don't walk the grass... smoke it
PatrickG

Marcel B. schreef:Arafat leeft nog :)
Half dan :) Kan hem nou niet echt springlevend noemen
rasit..

Hooliead schreef:
Riël schreef:Lang leve ons recht van vrijheid van meningsuiting. Ik kots er onderhand op.

En theo van gogh had alleen een eigen mening zeker..
Wel een mening die hij kenbaar maakte via de media(tv kranten radio enz enz enz) die miljoenen mensen kunnen beinvloeden. Creeren van haatgevoelens tegen moslims heet dat.

Theo's dood is gewoon een afrekening in het criminele circuit.. Extremisten ( de extremistische moslims) die Extremisten (theo vg en sympatisanten) afslachten. Wellicht in de toekomst ook nog andersom.

Beide gevallen het land uit schoppen
Stefan S.

rasit.. schreef:
Hooliead schreef:

En theo van gogh had alleen een eigen mening zeker..
Wel een mening die hij kenbaar maakte via de media(tv kranten radio enz enz enz) die miljoenen mensen kunnen beinvloeden. Creeren van haatgevoelens tegen moslims heet dat.

Theo's dood is gewoon een afrekening in het criminele circuit.. Extremisten ( de extremistische moslims) die Extremisten (theo vg en sympatisanten) afslachten.

Beide gevallen het land uit schoppen
Psies, helemaal mee eens (Y)
Riël
Über-Spammer

Idd, dat is wel zo.
Jasper16v

Waar zou je Theo heen geschopt willen hebben dan? Verbannen naar Siberië?

Een politicus verkondigt ook zijn/haar mening via de media.
rasit..

Jasper16v schreef:Waar zou je Theo heen geschopt willen hebben dan? Verbannen naar Siberië?

Ik heb nog nooit een politicus horen zeggen dat moslims, pedofiele geitenneukers zijn. Zal misschien wel aan mij liggen (S)

Extremisten zoals Theo moeten dan maar de gevangenis in dan, al gaat dat wel lastig met de nederlandse wetten.
Als je extremisten wilt bestrijden moet je het ook goed doen.
Riël
Über-Spammer

Idd. Mensen zoals hem mogen best op de vingers getikt worden. Een boete is voldoende denk ik.

Het gaat hier ook om het handhaven van bepaalde waarden en normen.
rasit..

Riël schreef:Idd. Mensen zoals hem mogen best op de vingers getikt worden. Een boete is voldoende denk ik.

Een boete is natuurlijk nooit voldoende voor iemand zoals theo, maar als iemand zoals een premier ofzo hem op z'n vingers tikt dan neem ik aan dat ie toch z'n mondje wat meer had gehouden.
Jasper16v

Ik zou eerst de buitenlandse extremisten aanpakken i.p.v. de zogenaamde Nederlandse extremisten. zij zijn hier tenslotte te gast.
PatrickG

rasit.. schreef:
Riël schreef:Idd. Mensen zoals hem mogen best op de vingers getikt worden. Een boete is voldoende denk ik.

Een boete is natuurlijk nooit voldoende voor iemand zoals theo, maar als iemand zoals een premier ofzo hem op z'n vingers tikt dan neem ik aan dat ie toch z'n mondje wat meer had gehouden.
Dus nou moeten we al boetes gaan uitschrijven aan mensen die wat zeggen op tv...
Zo onderdruk je de gevoelens alleen maar.
Strijder

~thijs~ schreef:
Matijs schreef:Hee en nog ff een ander vraagje in het algemeen:
Is een niet werkende achterruitverwarming APK afkeur?
Die klote APK is mijn laatste hindernis voor de eindejaarsmeeting...
same here :)

Alles wat op je achterklep zit telt niet mee voor de apk, is mij verteld bij de renault dealer. had mijn auto ergens anders laten keuren en werd op mijn achter ruitensproeier afgekeurd,
moest nog het een en het ander aan gedaan worden (bij renault) en weer laten herkeuren bij die zelfde apk tent, bon laten zien van renault dat ie daar niet op afgekeurd kon worden en kon meteen weer naar huis gaan :)
PatrickG

Strijder schreef:
~thijs~ schreef:

Alles wat op je achterklep zit telt niet mee voor de apk, is mij verteld bij de renault dealer. had mijn auto ergens anders laten keuren en werd op mijn achter ruitensproeier afgekeurd,
moest nog het een en het ander aan gedaan worden (bij renault) en weer laten herkeuren bij die zelfde apk tent, bon laten zien van renault dat ie daar niet op afgekeurd kon worden en kon meteen weer naar huis gaan :)
Of je haalt hem er ff af en zet een dopje op het gat?
michel 16v
Contacteer:

rasit.. schreef:
Jasper16v schreef:Waar zou je Theo heen geschopt willen hebben dan? Verbannen naar Siberië?

Ik heb nog nooit een politicus horen zeggen dat moslims, pedofiele geitenneukers zijn. Zal misschien wel aan mij liggen (S)

Extremisten zoals Theo moeten dan maar de gevangenis in dan, al gaat dat wel lastig met de nederlandse wetten.
is het toch heerlijk om in de nederland te wonen waar je je eigen mening kan uiten(binnen de normen van de wet.)

en niet in een ander land waar je om je mening in de gevangenis komt en gemarteld wordt en jaarlijks 1000de mensen spoorloos verdwijnen.

en btw als je iemand om zijn mening moet vermoorden vind ik 10x erger dan dat hij je een geiteneuker noemt.

ken je de uitdrukking schelden doet niet zeer!!!!
PatrickG

michel 16v schreef: ken je de uitdrukking schelden doet niet zeer!!!!
HELEMAAL MEE EENS, als je normaal bent trek je er je toch niks van aan.
(Y) Maar ja normale mensen kom je weinig tegen... en dan heb ik het niet alleen over allochtonen.
Strijder

Basic schreef:
Strijder schreef:
~thijs~ schreef:

Of je haalt hem er ff af en zet een dopje op het gat?
ja kan ook maar toen wist ik eerst nog niet of ie er op afgekeurd kon worden (wist dat ie t niet deed) maar hij zit mij best
rasit..

michel 16v schreef:
Ik ken hem wel, maar mohammed b niet.

Ik als nep moslim kreeg zelfs de neiging om theo van gogh een stomp op zn smoel te geven na die uitspraken van hem, kan je nagaan wat er door het hoofd van mohammed b ging

Theo was iemand die vaak op tv kwam en altijd maar weer moest zeggen hoe achterlijk de moslims waren, en dat het geitenneukers zijn en pedofielen die 9 jarige meisjes neuken. Als jij dit een normale mening vind dan moeten ze jou ook maar opsluiten.

Zo'n tv wordt door miljoenen kinderen en volwassenen gekeken.. In de huidige maatschappij lopen er veel schapen rond die maar al te graag achter iemands kont aanlopen omdat diegene het hardst schreeuwt. Dan is zo'n gozer als theo zeer gevaarlijk. Daar moeten ze in de toekomst wat aan doe anders krijg je gewoon meer van dit soort gevallen.
Laatst gewijzigd door rasit.. op do 4 nov 2004 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

michel 16v schreef:
rasit.. schreef:

is het toch heerlijk om in de nederland te wonen waar je je eigen mening kan uiten(binnen de normen van de wet.)

en niet in een ander land waar je om je mening in de gevangenis komt en gemarteld wordt en jaarlijks 1000de mensen spoorloos verdwijnen.

en btw als je iemand om zijn mening moet vermoorden vind ik 10x erger dan dat hij je een geiteneuker noemt.

Vergelijk jij even 2 uitersten ja. Je snapt toch niet wat ik bedoel? je mag zeker je mening uiten, maar doe dat normaal!!!!!!

En de grens is helaas niet of nauwelijks te omschrijven, wat normaal en niet normaal is, daar hebben we opvoeding voor gehad.

Er mocht best iemand zijn die tegen bepaalde personen in nederland zeggen van 'Ho ho jongen, doe dat niet op die manier'. En daar mag dmv maatregelen best wat kracht achter gezet worden. Exact hetzelfde als dat ik van mijn ma een klap kreeg als ik een grote mond had.
michel 16v
Contacteer:

ik snap je wel !!

als iemand discrimineerde opmerkingen maakt vind ik ook dat hij bestraft moet worden.

of het een boete is of als taakstraf 10 dagen de lokale moskee moeten aanvegen(bij opmerkingen die kant op).

maar zoals rasit zegt gelijk het gevang in moet vind ik toch het begin van het einde!!!

riël, begrijp je wat ik hiermee probeer te zeggen

btw. de regels/wetten zijn er allang, bekijk het eerste artikel van onze grondwet maar, alleen voeren ze deze verdomd weinig uit omdat ze te druk zijn met bonnetjes uitschrijven.
Douwe

Welke papieren heb je nodig om een auto APK gekeurd te krijgen?

Ik heb alleen het overschrijvingsbewijs en het deel wat op mijn naam staat. Het overschrijvingsbewijs was genoeg om hem op mijn naam te zetten echter volgens mijn monteur zijn die twee papiertjes niet genoeg om de GTT APK te laten keuren :s

Op het overschrijvingsbewijs staat het volgende:

Kenteken
Duplicaatcode Meldcode
Controleletter
Merk
Handelsbenaming (Type)
Datum eerste afgifte
Laatst gewijzigd door Douwe op do 4 nov 2004 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

deel 1 heb je nodig. hierop staan al je autogegevens.
Douwe

Johan schreef:deel 1 heb je nodig. hierop staan al je autogegevens.
En als je die niet hebt :s
Johan
Contacteer:

ff googele douwe:
RDW schreef: Kentekenplaat of kentekendocument kwijt
Als iemand vanaf 1 februari 2003 zijn kentekenbewijs of -plaat kwijtraakt moet hij een nieuw kentekenbewijs aanvragen op het postkantoor. Na ontvangst van het nieuwe kentekenbewijs met een verhoogde duplicaatcode, moet hij nieuwe kentekenplaten aanschaffen.
De nieuwe kentekenplaten kan de voertuigbezitter alleen kopen nadat hij van een geldig legitimatiebewijs en het originele kentekenbewijs deel I en II heeft overlegd. De platen zijn verkrijgbaar bij circa 320 erkende fabrikanten van kentekenplaten. Deze zijn te herkennen aan het RDW erkenningschildje. Via de internetsite van de RDW (http://www.rdw.nl) is te zien welke kentekenplaatfabrikanten er zijn. Natuurlijk kan ook de garagehouder de kentekenplaten bestellen.

Let op de duplicaatcode
Nieuw is dat per 1 februari 2003 de duplicaatcode na vermissing op de vervangende kentekenplaat vermeld moet staan. Iemand die na 31 januari 2003 (een deel van) het kentekenbewijs of -plaat kwijt is, vraagt op het postkantoor een vervangend kentekenbewijs aan. Op het nieuwe kentekenbewijs staat een verhoogde duplicaatcode. Vervolgens moet hij nieuwe kentekenplaten aanschaffen waarop het cijfer van de duplicaatcode zichtbaar is ingeslagen.
maaruh ben je em kwijt geraakt of heb je em nooit gekregen??
Douwe

Nooit gekregen, bij de auto zat alleen een overschrijvingsbewijs. Hiermee + het deel waar de gegevens van de vorige eigenaar opstonden heb ik de auto op mijn naam gezet. Met als resultaat dat ik dus twee autopapieren heb, het overschrijvingsbewijs en het deel dat op mijn naam staat.

Maar hoef toch geen nieuw kenteken :s alleen het deel wat op je naam staat hoeft in de auto te zitten (staat naast mijn naam en gegevens ook het kenteken van de auto enzo op), de rest kun je thuislaten toch?

Volgens mij moet ik dus een nieuw kenteken bewijs deel I aanvragen, toch?
PatrickG

Douwe schreef: Volgens mij moet ik dus een nieuw kenteken bewijs deel I aanvragen, toch?
Dat kan toch alleen door een nieuw kenteken aan te vragen?
Remco_Rs
Contacteer:

kan je geen contact opnemen met de vorige eigenaar?..die zal hem wel nog hebben dan.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Je hebt een deel 1, deel 1b en een overschrijvingsbewijs als het goed is. Dan heb je het nieuwe systeem.
- deel 1 bevat de voertuiginfo
- deel 1b de persoonsgegevens
- overschrijvingsbewijs kenteken, codes enzo

Als je het oude systeem hebt (origineel 198x):
zelfde als nieuwe systeem maar dan heet het overschrijvingsbewijs "kopie deel 3".

Als je de autogegevens niet hebt moet je die waarschijnlijk opnieuw aanvragen. Da's niet fijn, moet je geloof ik de hele auto RDW laten keuren...
Johan
Contacteer:

1b??, das deel 2 joost. kan tussen mijn autopapieren iig geen deel 1b vinden.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Bij mij staat achterop echt "deel 1b". Uitgifte 1999 (komt door invoering naar NL in dat jaar).
Gesloten