gisteren weer wat leuks gebeurt met de auto leuk aan het rijden en opeens pats.... de koppelings kabel over

Lijkt me leuk, alleen 18 April? Das al geweest toch?205 Turbo schreef:Hier nog wat meer info erover
@ Ollie 18km achter Hasselt(Maar is echt de moeite)
Naar jaarlijkse gewoonte opent ABC Events zijn "tuning" seizoen met de "ABC International Tuning Day", waar we dit jaar al aan de vierde editie toe zijn. Dit evenement blijft nog steeds de ideale seizoensopener dankzij de gezellige sfeer, de talrijke opkomst van de tuning & styling wagens, de randanimatie en ... het goede weer.
In primeur voor België presenteren wij de IASCA Sound Quality (http://www.iasca.be)
Datum: 18 april 2004
Start evenement: 09.00 uur
Bekeruitreiking: 17.00 uur IASCA IDbl & SQ
show & shine contest
Inkom: auto inclusief bestuurder 10
inzittende auto 5
bezoeker 5
kinderen jonger dan 12 jaar gratis
mindervaliden gratis
Route beschrijving:
Speelhoflaan, Veemarkt ( Sint-Truiden)
1. Maastricht via N 2 naar Tongeren, in Tongeren de ring volgen tot rechts de afslag met de N 79 richting Sint-Truiden. Ring Sint-Truiden rechts, eerste lichten links, tweede lichten links, nog 500 meter.
http://www.SAFcar-in.nl
http://members.home.nl/s.vanneer
he rob zo'n bak heb ik hier ook nog liggen. Die wou riel niet eens mee nemen bij een blokjeRob.H schreef:Vandaag de bak naar Cannonball gebracht! Voor de nieuwschierige onder ons zo zag ie er uit:
[img]http://clio16v20.web1000.com/Pics/DSCN3074.JPG[/img]
Heb hem gepmd of ie zin heeft om langs te komen morgenWie is Wie topic schreef:Hey mensen. Bij deze zal ik me ff voor stellen. (op aan raden Maik, wist niet dat er een zon topic was). Moi heet Ben en ben 28 jaar en woon in Limburg, Sittard. in mijn dagelijks leven ben ik interieurbouwer en rij af en toe taxi. Een Clio 16 V is ook in mijn bezit maar kan lang bij na niet een de Kanon tippen. Ik rijd nu al weer in mijn 4 GTT. Mijn eerste 2 turbos waren fase 1 en de laatste zijn Blue Sports. Van de Blue Sport ben ik helemaal wild. Het is een super mooi kleurtje. Blue sport die ik nu heb bezit ik een dik jaar. Hij was is eens overgespoten door de vorige eigenaar. Maar als je goed kijkt is het niet goed gebeurd. Dus dat moet eens overgedaan worden. Verder heb ik er mooie (als ze gepoetst zijn) witte velgen onderliggen, dump valve. SFS turbo slangen, sportkoppeling, Tarox G88 schijfremmen met Ferodo remblokken. De achterbank is er uit want er komt een rolkooi in met sportstoelen en 4 puntgordels. Het injectie systeem dat vind ik behoorlijk interresand, dus dat komt er ook in mist de test resultaten goed zijn.. maar alles op zijn tijd. Het geld groeit niet op mijn rug. Maar alles komt goed.
Groetjes Ben
Als ik je nog eens tegenkom doe ik je watFrits schreef: he rob zo'n bak heb ik hier ook nog liggen. Die wou riel niet eens mee nemen bij een blokje![]()
![]()
Das Ben, blauwe gtt met witte velgenOllie schreef:Ik zie weinig plaatjes helaas![]()
Heeft iemand dit gezien:
Wie is Wie topic schreef:Hey mensen. Bij deze zal ik me ff voor stellen. (op aan raden Maik, wist niet dat er een zon topic was). Moi heet Ben en ben 28 jaar en woon in Limburg, Sittard. in mijn dagelijks leven ben ik interieurbouwer en rij af en toe taxi. Een Clio 16 V is ook in mijn bezit maar kan lang bij na niet een de Kanon tippen. Ik rijd nu al weer in mijn 4 GTT. Mijn eerste 2 turbos waren fase 1 en de laatste zijn Blue Sports. Van de Blue Sport ben ik helemaal wild. Het is een super mooi kleurtje. Blue sport die ik nu heb bezit ik een dik jaar. Hij was is eens overgespoten door de vorige eigenaar. Maar als je goed kijkt is het niet goed gebeurd. Dus dat moet eens overgedaan worden. Verder heb ik er mooie (als ze gepoetst zijn) witte velgen onderliggen, dump valve. SFS turbo slangen, sportkoppeling, Tarox G88 schijfremmen met Ferodo remblokken. De achterbank is er uit want er komt een rolkooi in met sportstoelen en 4 puntgordels. Het injectie systeem dat vind ik behoorlijk interresand, dus dat komt er ook in mist de test resultaten goed zijn.. maar alles op zijn tijd. Het geld groeit niet op mijn rug. Maar alles komt goed.
Groetjes Ben
Heb hem gepmd of ie zin heeft om langs te komen morgen
Wie is dat dan?
Volgens mij heb ik die GTT wel eens zien rijden in het L'Veld te SittardRiël schreef: Das Ben, blauwe gtt met witte velgenmooi. Is al eens in maastricht geweest met een (bordeax?) rode clio16v!
Mijn kenteken is RX-63-TD, is het broertje dusOllie schreef:Wie is dat dan?
Klopt!Vospower schreef:Trouwens Rob, datum prikken voor het karten? Anders blijft het weer liggen en dat zou zonde zijn!
Je hoeft me niets te doen. Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik ook een bak hier heb liggen met de gaten er in. Lagers van de 2e as er uit gelopen en alles door de behuizing heen geslagen.Rob.H schreef:Als ik je nog eens tegenkom doe ik je wat, ben al 3 weken naar een bak aant zoeken en nu laat ik hem reviseren kom jij aan zetten. Maar een gereviseerde is bijna nieuwe en dat in combinatie met een nieuw blok lijkt me dat verstandiger.
Ik wil ook wel mee gaan karten, 6 juni kan ik na 16.00, moet eerst werken.Rob schreef:Klopt!Vospower schreef:Trouwens Rob, datum prikken voor het karten? Anders blijft het weer liggen en dat zou zonde zijn!
Ikzelf dacht aan een zondag. In verband met school, en werken. Wat denk jullie van Zondag 6 Juni?
Aangezien Zondag 30 mei het Pinkerstreffen in Gronau is, en ik daar wel naar toe wil gaan, en Zondag 23 mei de ABC meeting is.
En ik heb goede verhalen gehoord over Maasmechelen. Nu ben ik daar nog niet geweest, maar het moet wel vet zijn. Anders in Echt bij Jos Verstappen? Is wel grappig met een brugje enzo. Eventueel kunnen we ook in Hasselt gaan, ben daar ook es geweeest, is west wel een mooie baan. Tenminste niet al te glad. Maar daar heb ik wel ge pocketbiked, maar niet gekart.
Het grote kart spektakel
Deelnemers:
Zeker :
Rob & Femke
Ollie
Riel
Danny
Bram
Marcel
Rob.H
Werner
Wilco
Alex
Twijfel :
Pat 21t
Datum :
6 Juni
Plaats :
Kartcentum Maasmechelen.
Voor op of aanmerkingen, angst om te verliezen, of andere slechte smoesjes hoor ik het graag. OPgeven kan nu nog, want dan kan ik iets gaan regelen met de kartbaan.