ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Vanmiddag samen met RonnieB op de A27 in de 530 diezhjel van pa.....erg gelache
Bumperklevend op een Porsche 911...., tot 3 keer toe, en kreeg een duimpie van hem...wel erg smakelijk, we liepen zelfs in vanaf de 190 +
Ik heb een actie foto..., maar het uploaden krijg ik ff niet voor elkaar met het nwe systeem van pyrantha

Bumperklevend op een Porsche 911...., tot 3 keer toe, en kreeg een duimpie van hem...wel erg smakelijk, we liepen zelfs in vanaf de 190 +

Ik heb een actie foto..., maar het uploaden krijg ik ff niet voor elkaar met het nwe systeem van pyrantha

gooi maar ff over op msn, doe ik het wel ff
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Laatst even lopen dollen tegen zo'n karretje, ik alleen in de Clio en hij had 2 dames aan boord, het viel hem vies tegen dat de RS tot de 100 sneller was( fractie)Ivo8hoven schreef:Vanmiddag samen met RonnieB op de A27 in de 530 diezhjel van pa.....erg gelache![]()
Bumperklevend op een Porsche 911...., tot 3 keer toe, en kreeg een duimpie van hem...wel erg smakelijk, we liepen zelfs in vanaf de 190 +![]()
Was btw een 231 pk versie, en die waar jij mee op pad was?
Volgens het boekje heeft ie slechts 136 pk (kenteken ook natuurlijk nagetrokken), maarja met een filtertje, kat vervanger en einddemper heb je algauw die 14 pk erbijArno17 schreef:Ja maar was toen een test met andere gti's, oa de 205 gti.Xabre schreef:die 150 is aan de krukas natuurlijk
De Astra verloor onderweg het meeste.

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Astra G is toch veel jonger dan een 205 GTI? Of maakte dat voor deze test niet uit?Arno17 schreef:Ja maar was toen een test met andere gti's, oa de 205 gti.Xabre schreef:die 150 is aan de krukas natuurlijk
De Astra verloor onderweg het meeste.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Smurfenhok?
Heb vandaag een beetje gespeeld tegen een tigra, maar dat is een eitje, was ook maar een 1.4 16v...

Heb vandaag een beetje gespeeld tegen een tigra, maar dat is een eitje, was ook maar een 1.4 16v...

-
- Contacteer:
je weet tog arno waar tigra voor staat?
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Nee?
-
- Contacteer:
TIsGeenRaceAuto
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853

-
Kijk, op deze manier heb ik geen pesthekel aan Opels......wat een saaie vervelende auto's.Xabre schreef:tergend irritant gammel rot autootje?
Iemand nog TopGear gezien met die OPC Vectra, niet de bocht om te krijgen.
Op het rechte eind gaat ie als de spreekwoordelijke brandweer, voor bochten komt er een Ambulance aan te pas.
Oww, btw die Opel van die test was al jaren geleden en het ging toen om de Kadett GSI
gister in arnhem, charade vs. BMW 316 (Ali Bimbali uitvoering)...
bmw...
charade powerrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
menneke was toch aardig gefrustreerd geloof ik zo. Stoplicht na stoplicht wilde hij vlammen, maar telkens verloor hij het weer..haha. Na de 4e poging deed hij zijn geblindeerde raam maar dicht met een zure uitdrukkign op zijn gezicht..

menneke was toch aardig gefrustreerd geloof ik zo. Stoplicht na stoplicht wilde hij vlammen, maar telkens verloor hij het weer..haha. Na de 4e poging deed hij zijn geblindeerde raam maar dicht met een zure uitdrukkign op zijn gezicht..
Gistermiddag op de snelweg 5 GTT vs Corrado G60:
In de bocht van de A4 naar de A20 richting HvH zat die Corrado voor me. Terugschakelen naar z'n 2 was nodig vanwege de snelheid van de voorgangers, maar was wel lekker voor het snelle optrekken na de bocht
Hij schoot direct naar de derde baan (eigenlijk sneed tie me daar al omdat ik sneller was) en probeerde me voor te blijven, wat hem alleen lukte door het overige verkeer op de andere 2 banen. We moesten de poging bij 180 km/h (waarbij ik hem nog steeds aan het pushen was dat ik er wel langs wilde) staken omdat we er beiden af moesten.
Gesprekje bij het verkeerslicht beneden de snelweg:
Hij: Wat voor motor ligt daarin?
Ik: 1.4 blok, 240.000 km op de teller origineel
Hij: Echt waar?
Ik: uhuh
Hij: Toppie hoor! Er heeft nog nooit iemand deze wagen bij gehouden
Ik: Voor alles is een eerste keer
Waarschijnlijk nog nooit gesport dus (heb ik maar niet gezegd)
In de bocht van de A4 naar de A20 richting HvH zat die Corrado voor me. Terugschakelen naar z'n 2 was nodig vanwege de snelheid van de voorgangers, maar was wel lekker voor het snelle optrekken na de bocht
Hij schoot direct naar de derde baan (eigenlijk sneed tie me daar al omdat ik sneller was) en probeerde me voor te blijven, wat hem alleen lukte door het overige verkeer op de andere 2 banen. We moesten de poging bij 180 km/h (waarbij ik hem nog steeds aan het pushen was dat ik er wel langs wilde) staken omdat we er beiden af moesten.
Gesprekje bij het verkeerslicht beneden de snelweg:
Hij: Wat voor motor ligt daarin?
Ik: 1.4 blok, 240.000 km op de teller origineel
Hij: Echt waar?
Ik: uhuh
Hij: Toppie hoor! Er heeft nog nooit iemand deze wagen bij gehouden
Ik: Voor alles is een eerste keer
Waarschijnlijk nog nooit gesport dus (heb ik maar niet gezegd)

Een mens moet kunnen blijven dromen

Wel leuk dat tie ff dat gesprekje met me aanging! De
was ff niet meer van m'n gezicht te halen 

Wel leuk dat tie ff dat gesprekje met me aanging! De

vanavond mijn buurjongen weer effe met beide voeten terug op de grond gezet
. hij heeft nu sinds een paar dagen een golfje 3 GTi, 2.0L heel snel bla bla bla
. ik zeg is goed gaan we effe stukje rijden he, kijken we wel hoe snel ie is. eerst effe stukje warm gereden, hij vol weg ik bleef gewoon lekker op de bumper hangen
. daarna effe paar sprintjes gedaan GTT vs Golf 3 gti 4-0 stilstaand tot +/- 150
toen we terug thuis waren had ie ineens een stuk minder praatjes

toen we terug thuis waren had ie ineens een stuk minder praatjes

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
volgende week op marktplaats
golf te koop

golf te koop

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
paz-maniac schreef:hahaha zou best kunnen. hij blaast nu in elk geval weer wat minder hoog van de toren over zijn " UBER " TRAGE golf![]()

-
- Contacteer:

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
De database van Autoweek kan hem wel op weg helpen om te kijken waar hij het van kan winnen met zijn 2.0 GTI.......paz-maniac schreef:hoe kan dat nou, er ligt bij mij een 2.0 liter in en bij jouw maar een 1.4. welkom in de wondere wereld van drukvulling![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Arno17 schreef:De database van Autoweek kan hem wel op weg helpen om te kijken waar hij het van kan winnen met zijn 2.0 GTI.......paz-maniac schreef:hoe kan dat nou, er ligt bij mij een 2.0 liter in en bij jouw maar een 1.4. welkom in de wondere wereld van drukvulling![]()

ow man ow man wat had ik graag zijn koppie willen zien na vier keer verliezen
wat zal die gevloekt hebben

misschien dat die maar eens moet beginnen met een hyundai getz ofzo

Heb em gezegt dat ie mischien eens moest proberen tegen zo een brom mobiel waar er hier in het dorp ook een van rond rijd, kan ie ook eens een sprintje winnen. kon ie niet echt warderen

R5GTT. Drive it like you stole it
Heb gisteravond ff gesport tegen de megane coupe van m'n broertje (2.0) maar daar trek ik met gemak een behoorlijk eind van weg, hij had het er later over dat er zelfs een behoorlijke vlam uit m'n uitlaat kwam
, komt misschien omdat er alleen maar nog een einddempertje onderzit?
Knalle doet ie in ieder geval wel.

Knalle doet ie in ieder geval wel.