Thursday Nightmeeting Maastricht. I
@ollie is het gelukt met de ice?? en hoe da klinkt???
@rik dreunde lekker he..
@vospower: Loooooooooossseeeeeeeeeeeeeerrr..
@michel: rechterhand is ook prima hoor
@rob: nog iets gehoord van bart v?
@Turk: jezus
.
@rob5: doe de volgende keer het voorspel ergens anders
@de rest: lekker weertje he vandaag vooral als je met de auto ertussenin zit.. ik dacht dat ik kapot bleef zag zowel linker,rechts,boven,onder,voor,achter,binnen en buiten hagel. Was echt nie gezond.
groetjes
@rik dreunde lekker he..
@vospower: Loooooooooossseeeeeeeeeeeeeerrr..

@michel: rechterhand is ook prima hoor
@rob: nog iets gehoord van bart v?
@Turk: jezus

@rob5: doe de volgende keer het voorspel ergens anders

@de rest: lekker weertje he vandaag vooral als je met de auto ertussenin zit.. ik dacht dat ik kapot bleef zag zowel linker,rechts,boven,onder,voor,achter,binnen en buiten hagel. Was echt nie gezond.
groetjes
-
Kom dan op he

Haha. Voske, met de handrem erop no fear voor die zwarte evopik 

ff over t karten in echt, die actie is al voorbij, die website is al minsten een jaar ofzo niet meer geupdate blijkbaar
kwamen we vandaag daar, kreeg ik te horen dat die actie 31 maart als is afgelopen terwijl op http://www.pke.nl toch echt iets anders staat, daar staat ook nog een plattegrond van een baan op van letterlijk jaren geleden, maar maasmechelen is wel een brute baan, en goed geprijsde acties ook trouwens 

-
Hahaha, mijn zwarte evo pik is nog altijd sneller dan jow witte gastank op wielenRiël schreef:Haha. Voske, met de handrem erop no fear voor die zwarte evopik

dag mensen
Heb het best erg druk gehad afgelopen twee weken, werk, school en en nog meer van dat soort dingen waar geen zin in hebt.
Maar wanneer word er gekart ik heb er zin in
.
Ik ben er van de week ook weer bij heb weer eens vrij
.
Zijn er mensen de konningennacht/dag hebbeb gevierd Ben zelf in Utrecht geweest was erg gezellig en lekker ... niet normaal!!!
Heb het best erg druk gehad afgelopen twee weken, werk, school en en nog meer van dat soort dingen waar geen zin in hebt.
Maar wanneer word er gekart ik heb er zin in

Ik ben er van de week ook weer bij heb weer eens vrij

Zijn er mensen de konningennacht/dag hebbeb gevierd Ben zelf in Utrecht geweest was erg gezellig en lekker ... niet normaal!!!
Egid is weer in het land der levende :
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1648
Wel een beetje veel he Eggy voor een GTT die niet loopt, of heb ie em opgeknapt?
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1648
Wel een beetje veel he Eggy voor een GTT die niet loopt, of heb ie em opgeknapt?
we zullen het donderdag dan wel horen heOllie schreef:Dat subwoofertje wil wel zegvoske schreef:@ollie is het gelukt met de ice?? en hoe da klinkt???![]()
![]()
Nu alleen nog van die zoem af zien te komenMaar de spoiler trilt nu zelfs mee op de muziek!

manne iemand een relais liggen van de fan????
fan doet het niet meer,heb hem doorverbonden en dan doet die het wel,dus denk dat het de relais is.Heb voor de zekerheid wat contact spray gebruikt maar hielp ook niet.dus wie heeft een relaytje liggen van de fan
greetz marco
fan doet het niet meer,heb hem doorverbonden en dan doet die het wel,dus denk dat het de relais is.Heb voor de zekerheid wat contact spray gebruikt maar hielp ook niet.dus wie heeft een relaytje liggen van de fan
greetz marco
Laatst gewijzigd door marco op zo 2 mei 2004 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gewoon ergens standaard relais scoren. Zou hem sowieso origineel halen, voor de afdichting, blijft anders zoveel water in lopen. Heb de mijne aan voske gegeven, heb er ook geen meer. Heb er wel een van de golf, die werkt ook 

zou het nit kunnen zijn dat bij die onderdelen een relais ligt die je van mij hebt over genomenmarco schreef:manne iemand een relais liggen van de fan????
greetz marco
normaal gesproken moet dat er wel tussen zitten boy.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
mocht je nou niks vinden dan zeg het me ff,het zou er moeten zijn,dus ik hoor van jouw als je niks hebt kunnen vinden.
ik hoop dat je iets vindt,dan is het eens fijn dat je wat hebt liggen,maar btw hier ligt nog genoeg sjit wat nog wel richting jouw mag,dus als het is dan zet je je schuur deur maar weer open
ik hoop dat je iets vindt,dan is het eens fijn dat je wat hebt liggen,maar btw hier ligt nog genoeg sjit wat nog wel richting jouw mag,dus als het is dan zet je je schuur deur maar weer open

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
ola, quetal?
esta mucho 16v`s en Barca y uno GTT.
karten wil ook wel meedoen, afhankelijk van datum, ligt eraan of ik dan moet werken, dus laat maar eens een paar data horen, por favor.
esta mucho 16v`s en Barca y uno GTT.
karten wil ook wel meedoen, afhankelijk van datum, ligt eraan of ik dan moet werken, dus laat maar eens een paar data horen, por favor.

-
Buenos tardes hombre 

-
Mischien wel ja.
-
maar waarschijnlijk niet, zit dan in Den Haag 

-
ik wil best graag gaan, maar zit met bepaalde verplichtingen waar ik eigenlijk een hekel aan heb,
moederdag 

Komop joh. Doe eens iets voor je mam. Bradwurst und kafee mit sahne auf bed.Ollie schreef:Ik zeg zondag: moeder, daaaaaaaaaaaaaaaag
zie het al voor me. Fijne moederdag, vanuit het deurgespan mikkend op het bed gooien en tijdens de snoekduik van het ontbijt wat bestaat uit hete koffie, verse sinasappelsap, pudding, croissant, tosti, ei met vloeibare dooier en vers fruit met slagroom roepen: smakelijk, ben weg. doei
Dag om nooit te vergeten. GO FOR IT OLLIE

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-

Dit is ook een grapje zeker " Ich fahre nicht schnell, ich fliege tief"

Goh, dat dat in het zuiden de hele dag duurt!Patrick L. schreef:ik wil best graag gaan, maar zit met bepaalde verplichtingen waar ik eigenlijk een hekel aan heb,moederdag

Regio Randstad 5 minuutjes!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Tja Chris,
hier in het zuiden zijn ze nogal ouderwets wat dat betreft en dan wijs ik stiekem naar mijn schoonfam.(...hopelijk leest mijn vriendin dit niet....sssjt
)
hier in het zuiden zijn ze nogal ouderwets wat dat betreft en dan wijs ik stiekem naar mijn schoonfam.(...hopelijk leest mijn vriendin dit niet....sssjt
Wat was haar Email adres ook alweerPatrick L. schreef:Tja Chris,
hier in het zuiden zijn ze nogal ouderwets wat dat betreft en dan wijs ik stiekem naar mijn schoonfam.(...hopelijk leest mijn vriendin dit niet....sssjt)

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.