Wouter de Wit schreef:jouw Williams rijdt niet eens
Ja door de straat alleen
Ook niet meer, staat bijna op de velgen. Kim tekent iedere keer als ze erlangs loopt een tekening door de laag stof.
De cup clio heeft 2 maanden terug wel een meter of 4 gerold hehe Komend jaar is er misschien weer eens tijd voor In de tussentijd koop ik wel wat wielen voor anderen
1.105 bij de Witte Pomp van Dijkgraaf in Capelle a/d IJssel.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Shell, die 1 km verderop zit is het 1.125 voor Euro 95.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
heb ook nog een stationair probleempje, zo snel ik de koppeling in trap zakt het toerental naar 600 en kruipt hij langzaam weer naar de normale 900 toeren. Heb de stappen motor al met wd-40 schoongemaakt maar zonder resultaat. iemand enig idee?
Geert schreef:heb ook nog een stationair probleempje, zo snel ik de koppeling in trap zakt het toerental naar 600 en kruipt hij langzaam weer naar de normale 900 toeren. Heb de stappen motor al met wd-40 schoongemaakt maar zonder resultaat. iemand enig idee?
En is dat probleem alleen als de auto rijdt, of ook als je stilstaat? Ik neem aan tijdens het rijden, want als je stilstaat heeft de koppeling intrappen geen invloed.
Wat vaak een probleem is, is de snelheidsopnemer op de kmtellerkabel. Dat signaal wordt gebruikt voor de stationair regeling als de auto rijdt. Normaalgesproken blijft de motor tijdens het rijden iets boven de 1000 toeren hangen. Sta je stil, dan pas regelt ie netjes naar de 900 toeren. Doormeten zonder een scope is vrij moeilijk.
Je zou ook nog de TPS eens kunnen meten. Er gaat 12V in, en er komt, afhankelijk van de gaskleppositie 0-5V uit. Misschien dat het signaal wat hapert met name in het gebied waar de gasklep dicht staat. Het kan dan zijn dat de ecu niet goed weet wanneer de stationairregeling moet beginnen.
nou het is niet gelijk bij het starten want dan is hij nog koud en dus 1400 rpm. maar het is gewoon als hij een beetje op temperatuur is en ik trap de koppeling in, dat kan zowel tijdens het rijden zijn als stoppen voor een stoplicht.dan sta ik al stil en dan doet hij het dus ook.
Gister knapte spontaan mijn achteruit. Heb nu een andere klep gevonden roestvrij. De mijne had al een beetje roest. Morgen klaar maken voor het spuiten en dan laat ik hem spuiten.
Denk er dus goed om wanneer je je achteruitverwarming aanzet.
Geert schreef:nou het is niet gelijk bij het starten want dan is hij nog koud en dus 1400 rpm. maar het is gewoon als hij een beetje op temperatuur is en ik trap de koppeling in, dat kan zowel tijdens het rijden zijn als stoppen voor een stoplicht.dan sta ik al stil en dan doet hij het dus ook.