Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Wilco, heb je al mijn CV gevonde???
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik vind de pompjes niet weet niet waar die zijn maar heeft de gte die er niet inzitten bij jou ?
Haha, idd you are right 

-
Oke wilco helaas, vind wel andere en in de GTE zitten ze helaas niet,vette pech 

nou die bak zou ik wel kunnen vinden denk ik,ik weet nu waar ik op moet letten enzo,maar ik vindt het geld er niet voor.voske schreef:
@pat21: al un bak gevonden?
maar bedankt voor de interesse groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
wat de paashaas voor mij heeft is een hoop rekeningen die ik netaan kan betalen,maar daar gaat mijn hele loon aan op,dus het schiet niet echt op.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
@voske: ja het blok ligt er al in geloof ik en de vloeistoffen zijn ook bij gevuld. maar de aandrijg hoes die Heuts had geleverd was de verkeerde. Maar wilco heeft al een nieuwe besteld. Hij moet donderdag klaar zijn.
@werner: je had met je ouders gepraat he en een goede deal afgesloten, ik weet dat je me iets hebt verteld maar weet niet meer precies wat, want ik was best wel dronken in de mondial.
@werner: je had met je ouders gepraat he en een goede deal afgesloten, ik weet dat je me iets hebt verteld maar weet niet meer precies wat, want ik was best wel dronken in de mondial.
Vraag:
kan niet een fatsoenlijke 21t vinden.. maar uuh is dit mischien wat???
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 6oudei%3D0
Ziet er erg grappig uit... dacht ik zo..
kan niet een fatsoenlijke 21t vinden.. maar uuh is dit mischien wat???
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 6oudei%3D0
Ziet er erg grappig uit... dacht ik zo..

Never drive faster than your guardian angel can fly...
Zou zeggen een kapotte motorsteun. Als je gaat kijken, handrem erop, en koppeling met wat gas laten opkomen, zodat hij gaat trekken aan de handrem. Kijk dan naar de motor (kap open, iemand anders dus eigenlijk even kijken) die zie je dan bewegen. Dan is een steun kapot. Is dat zo,. zeggen dat 't de bak is en 500 euro afdingenNoyd schreef:ja maar staat ook bij dat tie ``BONKT`` in de eerste versnelling..... beetje wasig verhaal..
iemand mischien ideeen wat t kan zijn??
Of iemand die t kan fixen..-->

hmm...
Denk dak van de week es ga kijken, is t nix dan ga ik verder voor een 21t. op ebay.de stond deze... is wel een quadra
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=18256
Ps: als t nou de motorsteun is, wa kost da om te fixen??
Denk dak van de week es ga kijken, is t nix dan ga ik verder voor een 21t. op ebay.de stond deze... is wel een quadra
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=18256
Never drive faster than your guardian angel can fly...
-
Hey noyd ik zou echt voor de 5 gaan!!! is niet alleen moooier maar zoals het klinkt en voor die prijs....als daar nog wat van af kan...heb je vlgns mij een echte vette bak 

Noyd schreef:
kosten zijn niet veel,denk dat iemand van de andere t.n.mers dat wel heeft liggen voor je .Het erop zetten is ook niet zo moeilijk < peace off cake >.Voor de rest moet ik zeggen het is een gave car.En voor dat geld echt niet teveel,dus ik zou zeggen ga KIJKEN

greetz to all my sisters

-
ik ga met mj mee.volgens mij kan de prijs van die 5 niet goed zijn.kijk eens wat er allemaal opzit reken alles ook eens uit kom ik zelfs over de 8000 euro uit.ik zou het niet doen vertrouw het niet.als ik zo'n uitgebouwde bak had zou ik echt geen zeik maken over een motersteun .dus 21 rules en ga ervoor .
PS die 5 ziet er op foto wel vet uit
PS die 5 ziet er op foto wel vet uit
De 5 kun je niets over zeggen. Gewoon gaan kijken en zeker door de kit heen kijken
(als je dan nog de grond zit is 't niet goed
)

-
marcel heb een naam voor ons bedacht .
Team wicked .
Team wicked .
breng de jongen niet op ideeen, die wil ik al kopenMJ schreef:Nou staat me bij dat er de vorige keer datie te koop stond er meer shit mee aan de hand was?! Maar Kkan mij vergissenKijke kan geen kwaad, maar kzou er niet om staan te springen om hem te kopen
Kzou voor die van Alex gaan