ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Whahah ik lig helemaal dubbel op de vroege ochtend :lol: :lol: :worship:
Daniël W.
Car: 5TL-T

Merijn schreef:Jongens, waar zijn we mee bezig als we dit soort topics klakkeloos dicht gaan gooien?

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 98#1491898

De search-functie werkt op de eerste plaats gewoon ruk en ten tweede kunnen we het forum beter sluiten en alleen de search-functie werkzaam houden als we dit soort topics dicht gaan gooien. Alles is al eens besproken op het forum, maar misschien wordt het tijd dat we de newbies eens wat meer vrijheid geven. Dat wij hier al jaren zitten en weten wat er allemaal al eens is langsgekomen, wil nog niet zeggen dat elke nieuwe forummer dit maar klakkeloos kan vinden.

Lekker open laten dit soort topics, als ze maar niet wekelijks opnieuw aangemaakt worden natuurlijk. :)
Enigzins mee eens ja.

En wanneer worden er wat meer technische artikelen geplaatst? Staat nog schrikbarend (bijna)leegjes...we kunnen toch ook wel voorbeeld nemen aan andere auto fora? Ik durf het bijna niet te zeggen hier...het crx club nederland. Staat propvol technisch info! Ik heb hier denk ik 1 mooi stukje gezien, over torsie verlagen! En dat is gewoon een forum topic...die mag ook wel geconverteerd worden naar een volwaardig artikel...
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
RO 16v

Jasper16v schreef:
Monica schreef:oftewel: Onweer
Ik kom net terug uit Amsterdam, hele tijd regen en onweer. Terug gereden in 1,5 uur, nieuwe PR denk ik :p
Hele tijd regen in A'dam???

Heb laatst m'n Megane opgehaald uit Emmer-Compaskum met de aanhanger, was na 1 uur en 45 min weer thuis, rijdt lekker door zonder flitspalen.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

AREXSTYLE schreef: Enigzins mee eens ja.

En wanneer worden er wat meer technische artikelen geplaatst? Staat nog schrikbarend (bijna)leegjes...we kunnen toch ook wel voorbeeld nemen aan andere auto fora? Ik durf het bijna niet te zeggen hier...het crx club nederland. Staat propvol technisch info! Ik heb hier denk ik 1 mooi stukje gezien, over torsie verlagen! En dat is gewoon een forum topic...die mag ook wel geconverteerd worden naar een volwaardig artikel...
ben nog steeds niet klaar met de FAQ
daarin komen de tech documenten.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ik ben nu bezig met Adobe Premiere 6.5, en nu nadat ik een stukje had geknipt en naar track "video2" heb verplaatst weigert ineens elk stuk video op track "video3" of hoger te zetten! Er staan al wel video's op track 3, ook als ik die naar track 2 breng weigeren die weer terug te gaan naar track 3.

Ik heb 3 audio tracks, en dus 4 videotracks (1a, 1b, 2 en 3). Als ik een nieuwe audiotrack toevoeg kan ik wel opeens video naar track 3 verplaatsen. Zitten de tracks aan elkaar gelinkd nu, en hoe unlink ik die? Eerst kon ik wel gewoon tussen tracks heen en weer gaan (4 video en 3 audio), die audiotrack vond zichzelf wel een lege plek. Nu doetie dat dus niet, iemand hier ervaring mee / een oplossing voor?
rasit..

Ik had begin dit jaar via Tiscali een 4096/640 verbinding aangesloten voor 50 euri's per maand.
2 maanden terug hebben ze mijn datalimiet van 20 gig opgeheven naar onbeperkt voor 1.99 euro extra per maand, en nu verhogen ze ook nog eens de snelheid naar 6016/736. (gratis) :worship: :worship:
-Ray-
Contacteer:

sfen was nog op de radio vanmiddag, 538. zo rond 1300 uur bij rick van velthuysen. of ze ook echte muziek konden draaien, guns en roses ofzo :~
Immer wieder die verdammte Holländer
Corniels
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Gratis bellen: :D

http://www.jongerenplaneet.be/gratisbellen/
k denk dat er al aardig wat ingetrapt zijn, en dat niemand durft te posten dat die er in genaaid is :lol:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

-Ray- schreef:sfen was nog op de radio vanmiddag, 538. zo rond 1300 uur bij rick van velthuysen. of ze ook echte muziek konden draaien, guns en roses ofzo :~
DE sfen?? :p :lol:
Jasper16v

-Ray- schreef:sfen was nog op de radio vanmiddag, 538. zo rond 1300 uur bij rick van velthuysen. of ze ook echte muziek konden draaien, guns en roses ofzo :~
die hoorde ik ook nog

kwam na hallo, hallo, hallo?, hallo, hallo?, hallo?, hallo, hallo, hallo, hallo?, etc.
Daniël W.
Car: 5TL-T

heeft iemand een adres voor stralen+poedercoaten? die ervaring heeft met auto onderdelen?
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

geritsen coatings in nijkerk (Y) goed en niet te duur (als je kunt handelen)
Tri$16v

GVD! ik ga ook eens een stukkie hard rijden :( , meestal rij ik wel iets te hard maar niet veel , maar laatst was ik naar venlo gereden en dacht op een mooie lange rustige weg (zondag ochtend)laat ik eens f gas geven , nee krijg ik net een bon binnen overschrijding van de maximumsnelheid op autosnelwegen met 66 t/m 69 km/h...pff daar wordt je niet vrolijk van :evil:

Doe ik dus ook nooit meer! , tenzij ik in Duitsland ben.
rasit..

Tri$16v schreef:GVD! ik ga ook eens een stukkie hard rijden :( , meestal rij ik wel iets te hard maar niet veel , maar laatst was ik naar venlo gereden en dacht op een mooie lange rustige weg (zondag ochtend)laat ik eens f gas geven , nee krijg ik net een bon binnen overschrijding van de maximumsnelheid op autosnelwegen met 66 t/m 69 km/h...pff daar wordt je niet vrolijk van :evil:

Indien je een transactievoorstel hebt binnengekregen kan je nog "blij" zijn. Als je met die snelheid was aangehouden had je nu geen rijbewijs gehad :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hebben ze op een rustige zondagochtend niks beter te doen??? :@
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Je mag inderdaad nog blij zijn met een transactievoorstel, hoe zuur zo'n bekeuring ook is.

Of ze wat beters te doen hebben? Kan me niet voorstellen dat zo'n controleur vrouw en kinderen heeft :wink: :lol:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Remi

Maik (WOOFER) schreef:
Whahah ik lig helemaal dubbel op de vroege ochtend :lol: :lol: :worship:
Hahahaha :lol: First things first :p
Jeroen
Contacteer:

Tri$16v schreef:GVD! ik ga ook eens een stukkie hard rijden :( , meestal rij ik wel iets te hard maar niet veel , maar laatst was ik naar venlo gereden en dacht op een mooie lange rustige weg (zondag ochtend)laat ik eens f gas geven , nee krijg ik net een bon binnen overschrijding van de maximumsnelheid op autosnelwegen met 66 t/m 69 km/h...pff daar wordt je niet vrolijk van :evil:

Koekje erbij .. :lol:

Nee maar ff serieus, dit zul je wel gaan voelen in je portomonee.
Kost dat nou?
Tri$16v

€520 :(
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

**** :(
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

De tandjes, dat hakt er diep in man :s
-PAZ-
Über-Spammer

zo strax mah eens gaan kijken op de internationaal tuning salon in mechelen das ook elk jaar wel een mooi beurs,
R5GTT. Drive it like you stole it
Remi

Tri$16v schreef:€520 :(
Das een rib uit je lijf man! :(
R(ay)Si

Alleen nog maar VW!
Jeroen
Contacteer:

Voor de zeeuwen onder ons:

In Zeeland moet de politie de laatste drie maanden van dit jaar nog 75.000 boetes voor snelheidsovertredingen uitdelen. Dit meldt Omroep Zeeland.

Niet dat de Zeeuwse politie eerder stil heeft gezeten. Tot nu toe staan er inmiddels 175.000 snelheidsovertredingen genoteerd. Maar dat is onvoldoende. Het aantal snelheidsbekeuringen dat het Openbaar Ministerie voor de Zeeuwen voor het jaar 2004 heeft vastgesteld ligt op 250.000. Het niet halen van dit aantal kan consequenties hebben voor de politie. Behalve wanneer aangetoond kan worden dat voldoende tijd aan toezicht en controle is besteed.

De Zeeuwse politie lijkt het zekere voor het onzekere te nemen en gaat, volgens Omroep Zeeland, de komende tijd actiever op snelheid controleren.
edwin19
Contacteer:

wie levert in nederland Prima Racing??
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

even een snelle vraag,

Als ik een image in Explorer opslaan wil, dan kan ik m alleen opslaan als een .bmp.

Hoe kun je dit weer in jpeg krijgen?

Heb geprobeerd om sp1 te installeren, maar dit wil niet slagen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Jeroen
Contacteer:

In principe elke auto bedrijf.

Zij kunnen het bestellen bij Car Equipment.
http://www.carequipment.be
edwin19
Contacteer:

Jeroen schreef:In principe elke auto bedrijf.

Zij kunnen het bestellen bij Car Equipment.
http://www.carequipment.be
-PAZ-
Über-Spammer

Jeroen schreef:Voor de zeeuwen onder ons:

In Zeeland moet de politie de laatste drie maanden van dit jaar nog 75.000 boetes voor snelheidsovertredingen uitdelen. Dit meldt Omroep Zeeland.

Niet dat de Zeeuwse politie eerder stil heeft gezeten. Tot nu toe staan er inmiddels 175.000 snelheidsovertredingen genoteerd. Maar dat is onvoldoende. Het aantal snelheidsbekeuringen dat het Openbaar Ministerie voor de Zeeuwen voor het jaar 2004 heeft vastgesteld ligt op 250.000. Het niet halen van dit aantal kan consequenties hebben voor de politie. Behalve wanneer aangetoond kan worden dat voldoende tijd aan toezicht en controle is besteed.

De Zeeuwse politie lijkt het zekere voor het onzekere te nemen en gaat, volgens Omroep Zeeland, de komende tijd actiever op snelheid controleren.

das wel al te merken ook, elk weekeind vol op alcohol controles en die mobile flits zooi staat ook haast achter elke boom. ze zouden beter es echt werken voor hun geld en eens wat doen aan echte criminaliteit
R5GTT. Drive it like you stole it
joeri_16V
Car: megane 2

ben pas geleden ook weer geflitst, das weeral de 2e keer dit jaar dat k ze daar bij t CJIB blij heb mogen maken :@ .
Marcel B.

Erik Olijnsma schreef:even een snelle vraag,

Als ik een image in Explorer opslaan wil, dan kan ik m alleen opslaan als een .bmp.

Neem aan dat je internet explorer bedoelt?

Volgens mij ligt dit gewoon aan het plaatje wat je wilt opslaan... als de bron zegmaar een .bmp is slaat ie et ook zo op.
Don't walk the grass... smoke it
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Marcel B. schreef:
Erik Olijnsma schreef:even een snelle vraag,

Neem aan dat je internet explorer bedoelt?

Volgens mij ligt dit gewoon aan het plaatje wat je wilt opslaan... als de bron zegmaar een .bmp is slaat ie et ook zo op.
Nee, plaatje is een jpeg. of een gif. tis maar welke ik probeer op te slaan.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb t al klaar.

Komt door Macromedia DreamWeaver.

Waarschijnlijk verkeerd afgesloten gisteren. En nu nadat ik DreamWeaver weer heb opgestart kan ik weer in jpeg opslaan.

Gaar :S
Jasper16v

gooi je temporary internet files folder leeg?
Gesloten