
Dennis' Gtt --- VERKOCHT
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
mooe foto's, maar waar lees ik hoe hij dat heeft gedaan? ben wel benieuwd nu namelijk 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ziet er goed uit man! 

Klopt helemaal. Het is beide dezelfde auto. Alleen het subframe is van kleur veranderdMark Coupe schreef:sieger everts schreef:is niet nodig, wat je wel nodig bent is een cursus "hoe polyester ik mijn bumper"
edit: er is trouwens maar 1 koning laag rijden
Plaatjeis dit niet dezelfde auto ?tutuur schreef:de gaz gha set van cgb motorsport dacht ikMartijnG schreef:Dit is de Gaz 'Slamshocks' set toch van K-Tec?
edit:over koning gesproken![]()
Plaatje
Bij het grijze subframe reed ik op 13 inch. Bij het zwarte subframe rij ik alweer een x aantal jaar op 14 inch 8j breed.
Gemeten vanaf het subframe heb ik 3 cm speling


Bij de spatbord verbreders meten of hij laag is werkt niet. Bij het subframe, daar meet je pas echt hoe laag hij is

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ar kan ik foto's van dit vinden cat?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
1 pagina terug
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
lijkt me idd een gevalletje "puur voor de looks". Het ziet er idd wel leuk uitMerijn schreef:Stuurt dat nog wel, vraag ik me dan af. Het zal er absoluut vet uitzien, maar als ik die draagarmen onder die hoek zie, dan betwijfel ik of het leuk is om in een bocht een putje tegen te komen...

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Sturen doet het 5je prima. Onderweg is het wel opletten voor gaten en uitstekende delen (putten, klinkers, en katten) maar verder heb ik nergens last van. Drempels neem ik probleemloos alleen is er 1 straat waar ik echt niet door kom bij ons in het dorp. Daar heb ik met een standaard caddy al moeite mee 
Als ik hem puur voor de looks had ging hij geheid 2 cm lager. Nu staat hij op een mooie hoogte waar ik nog flink serieus mee kan hoeken zonder dat er iets de grond raakt

Als ik hem puur voor de looks had ging hij geheid 2 cm lager. Nu staat hij op een mooie hoogte waar ik nog flink serieus mee kan hoeken zonder dat er iets de grond raakt

Zijn dat uberhaupt drempels,kom met alleen verlagingsveren af en toe al in de problemen laat staan ZO laag.catrinus schreef:Drempels neem ik probleemloos alleen is er 1 straat waar ik echt niet door kom bij ons in het dorp.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
tjee echt revival of oud rtc-ers! goeie dag!catrinus schreef:Sturen doet het 5je prima. Onderweg is het wel opletten voor gaten en uitstekende delen (putten, klinkers, en katten) maar verder heb ik nergens last van. Drempels neem ik probleemloos alleen is er 1 straat waar ik echt niet door kom bij ons in het dorp. Daar heb ik met een standaard caddy al moeite mee
Als ik hem puur voor de looks had ging hij geheid 2 cm lager. Nu staat hij op een mooie hoogte waar ik nog flink serieus mee kan hoeken zonder dat er iets de grond raakt
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
- Locatie: oude pekela
hey catje jij hiercatrinus schreef:Sturen doet het 5je prima. Onderweg is het wel opletten voor gaten en uitstekende delen (putten, klinkers, en katten) maar verder heb ik nergens last van. Drempels neem ik probleemloos alleen is er 1 straat waar ik echt niet door kom bij ons in het dorp. Daar heb ik met een standaard caddy al moeite mee
Als ik hem puur voor de looks had ging hij geheid 2 cm lager. Nu staat hij op een mooie hoogte waar ik nog flink serieus mee kan hoeken zonder dat er iets de grond raakt
denk dat ik wel weet welk weggetje dat is, dat zijn ook geen drempels, maar veredelde stoepranden.
tsja, zo kom je wel is wat tegen wat je liever niet hebt he
ik heb trouwens ook bedacht waarom de staven vaak zo moeilijk los komen....
ja roest duhh denk je dan
de staven zitten ook nog in een klok in het midden, nu heb ik wel eens gelezen dat mensen 1 kant er super makkelijk uit kregen en de andere kant niet wilde, dit kan best komen omdat je dan de klok mee trekt en deze als het waren gaat scharen waardoor hij de as alleen maar meer aanklemt 

ja roest duhh denk je dan

ik hoor het al, dikke vette mazzel heb ik dus gehad
met een grote dop, een bout en een paar ringen kwam de as bij elke spoed gewoon mee vanaf de eerste draai al.....
en hij was echt wel flink verroest.....de achteras in zijn geheel....

en hij was echt wel flink verroest.....de achteras in zijn geheel....
Jij had em ws. al een tijdje losliggen zeker? Dan gaan ze wel wat gemakkelijker.
As rechtop in de garage zetten, kun je bij de bovenste staaf de WD40 op die tandkrans leggen, en bij de onderste aan de binnenzijde volspritzen, en dan na een weekje omkeren, dat ff paar keer herhalen, mwah dan komt het vaak wel los.
As rechtop in de garage zetten, kun je bij de bovenste staaf de WD40 op die tandkrans leggen, en bij de onderste aan de binnenzijde volspritzen, en dan na een weekje omkeren, dat ff paar keer herhalen, mwah dan komt het vaak wel los.
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Mooi laag Dennis! En de combi met de BBS-en vind ik helemaal super, maar dat wist je al.
Misschien in de toekomst je harten in de kleur van de auto?
Bij mij staat de auto voor op 53 cm en achter op 47 cm, gemeten tot aan de wielbogen. Maarja, da's natuurlijk geen goed ijkpunt.
Gaat er mij ook niet om dat 'ie de laagste is, voor mij moet het ook rijdbaar zijn.
Met volle tank en wat belading zakt 'ie achter naar 46 cm. Voor 't oog hangt 'ie dan wat in z'n kont, dus voor wil ik nog 1 tot 2 windingen zakken.
Maar het rijdt echt goed zo'n GAZ setje! Gisteren met Arno met beide GT's nog even wezen toeren, maar bij bochtig werk gaat de mijne er toch strakker doorheen.

Misschien in de toekomst je harten in de kleur van de auto?
Bij mij staat de auto voor op 53 cm en achter op 47 cm, gemeten tot aan de wielbogen. Maarja, da's natuurlijk geen goed ijkpunt.
Gaat er mij ook niet om dat 'ie de laagste is, voor mij moet het ook rijdbaar zijn.
Met volle tank en wat belading zakt 'ie achter naar 46 cm. Voor 't oog hangt 'ie dan wat in z'n kont, dus voor wil ik nog 1 tot 2 windingen zakken.
Maar het rijdt echt goed zo'n GAZ setje! Gisteren met Arno met beide GT's nog even wezen toeren, maar bij bochtig werk gaat de mijne er toch strakker doorheen.
Het dakrek is nu helemaal matzwart, ff een nieuw beugeltje gemaakt want die miste en dat ding er maar eens op gezet. Vind het wel een stuk beter dan de metaalkeur die hij eerst had
Ook met tectyl aan het spelen geweest, dus wielkasten en de bodem staan nu ook in de zwarte smurrie. Misschien zo nog een begin maken met de tank, maar zit nog te wachten op bericht van Renault of dat hitteschild nog leverbaar is en moet nog een oplossing vinden voor het plastic T-stukje van de tankontluchting.

Dat hitteschildje is al jaren niet meer leverbaar, 5 jaar terug meldde Jeroen Lubking dat al, dat ze al enige tijd niet meer leverbaar waren.
Volgens mij het Merijn het onlangs ook nog eens tevergeefs geprobeerd
Dus de oude oplappen of nabuigen uit alu.
T-stukkies -> automatzaak?
Volgens mij het Merijn het onlangs ook nog eens tevergeefs geprobeerd
Dus de oude oplappen of nabuigen uit alu.
T-stukkies -> automatzaak?
Vandaag toch wel lekker wat dingen kunnen doen:
- normale plaathouder voor gemonteerd
- toeter gemaakt
- dakrek gespoten en gemonteerd
- tankklepje en vulhals gemonteerd
- engels achterlicht gemonteerd
- wielkasten getectyleerd
- bodem getectyleerd
- reserve tank uitgespoeld, moet nog drogen
Tectyleren was natuurlijk een kutwerk, maar dat is nu gelukkig klaar. Verder dus een aantal kleine dingen gedaan, stukje bij beetje vordert men
Ik had vorige weer ook het logo voorzien van een nieuw laagje rood, zit er ook weer wat frisser uit
[img]http://img36.imageshack.us/img36/9455/p8100006.jpg[/img]
[img]http://img23.imageshack.us/img23/8550/p8100007.jpg[/img]
[img]http://img148.imageshack.us/img148/1970/p8100010.jpg[/img]
[img]http://img14.imageshack.us/img14/2816/p8100011.jpg[/img]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/1/p8100001g.jpg[/img]
- normale plaathouder voor gemonteerd
- toeter gemaakt
- dakrek gespoten en gemonteerd
- tankklepje en vulhals gemonteerd
- engels achterlicht gemonteerd
- wielkasten getectyleerd
- bodem getectyleerd
- reserve tank uitgespoeld, moet nog drogen
Tectyleren was natuurlijk een kutwerk, maar dat is nu gelukkig klaar. Verder dus een aantal kleine dingen gedaan, stukje bij beetje vordert men


[img]http://img36.imageshack.us/img36/9455/p8100006.jpg[/img]
[img]http://img23.imageshack.us/img23/8550/p8100007.jpg[/img]
[img]http://img148.imageshack.us/img148/1970/p8100010.jpg[/img]
[img]http://img14.imageshack.us/img14/2816/p8100011.jpg[/img]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/1/p8100001g.jpg[/img]