Dennis' Gtt --- VERKOCHT

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
DennisT
Moderator

Je hebt "laag" en "verlagen". Ik heb er nog wel 15 inch onder zitten, met 13 inch redt ik dat ook wel ;) Het is de k-tec set idd, maar ik geloof dat er van GAZ maar 1 set voor de gtt is.
Martijn Kool

mooe foto's, maar waar lees ik hoe hij dat heeft gedaan? ben wel benieuwd nu namelijk :P
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
ARNO16V
Contacteer:

Ziet er goed uit man! (L)
tutuur
Clubsponsor

DennisT schreef:Het is de k-tec set idd, maar ik geloof dat er van GAZ maar 1 set voor de gtt is.
dus wat k-tec slamshocks noemt, is hetzelfde als de gha set die cgb levert?
DennisT
Moderator

Denk het wel
catrinus

Mark Coupe schreef:
sieger everts schreef:is niet nodig, wat je wel nodig bent is een cursus "hoe polyester ik mijn bumper" :D

edit: er is trouwens maar 1 koning laag rijden :)
Plaatje
tutuur schreef:
MartijnG schreef:Dit is de Gaz 'Slamshocks' set toch van K-Tec?
de gaz gha set van cgb motorsport dacht ik (Y)

edit:over koning gesproken :smile:
Plaatje
is dit niet dezelfde auto ?
Klopt helemaal. Het is beide dezelfde auto. Alleen het subframe is van kleur veranderd :wink: Tussen beide foto`s zit +/- 3 jaar tijdsverschil

Bij het grijze subframe reed ik op 13 inch. Bij het zwarte subframe rij ik alweer een x aantal jaar op 14 inch 8j breed.

Gemeten vanaf het subframe heb ik 3 cm speling (0) Momenteel zit er 4 cm ruimte tussen anders kan ik niet richting de polder komen. Dan moet ik 60 rijden op de a7 bij Drachten :~

Bij de spatbord verbreders meten of hij laag is werkt niet. Bij het subframe, daar meet je pas echt hoe laag hij is (Y)
Martijn Kool

ar kan ik foto's van dit vinden cat?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

1 pagina terug
tutuur
Clubsponsor

foto's van de buitenkant sherlock :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Stuurt dat nog wel, vraag ik me dan af. Het zal er absoluut vet uitzien, maar als ik die draagarmen onder die hoek zie, dan betwijfel ik of het leuk is om in een bocht een putje tegen te komen... :)
DennisT
Moderator

Das best een vet ding! ;)
Tom
Moderator
Car: MB

Merijn schreef:Stuurt dat nog wel, vraag ik me dan af. Het zal er absoluut vet uitzien, maar als ik die draagarmen onder die hoek zie, dan betwijfel ik of het leuk is om in een bocht een putje tegen te komen... :)
lijkt me idd een gevalletje "puur voor de looks". Het ziet er idd wel leuk uit :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
catrinus

Sturen doet het 5je prima. Onderweg is het wel opletten voor gaten en uitstekende delen (putten, klinkers, en katten) maar verder heb ik nergens last van. Drempels neem ik probleemloos alleen is er 1 straat waar ik echt niet door kom bij ons in het dorp. Daar heb ik met een standaard caddy al moeite mee :(

Als ik hem puur voor de looks had ging hij geheid 2 cm lager. Nu staat hij op een mooie hoogte waar ik nog flink serieus mee kan hoeken zonder dat er iets de grond raakt :)
Alpine
Contacteer:

catrinus schreef:Drempels neem ik probleemloos alleen is er 1 straat waar ik echt niet door kom bij ons in het dorp.
Zijn dat uberhaupt drempels,kom met alleen verlagingsveren af en toe al in de problemen laat staan ZO laag.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
tutuur
Clubsponsor

moet je niet hier in hoorn komen rijden, durf te wedden dat je zo vast loopt :lol:

dennis, waar blijven die :foto: nou :smile:
Abel
Über-Spammer

catrinus schreef:Sturen doet het 5je prima. Onderweg is het wel opletten voor gaten en uitstekende delen (putten, klinkers, en katten) maar verder heb ik nergens last van. Drempels neem ik probleemloos alleen is er 1 straat waar ik echt niet door kom bij ons in het dorp. Daar heb ik met een standaard caddy al moeite mee :(

Als ik hem puur voor de looks had ging hij geheid 2 cm lager. Nu staat hij op een mooie hoogte waar ik nog flink serieus mee kan hoeken zonder dat er iets de grond raakt :)
tjee echt revival of oud rtc-ers! goeie dag!
cinqidriver

catrinus schreef:Sturen doet het 5je prima. Onderweg is het wel opletten voor gaten en uitstekende delen (putten, klinkers, en katten) maar verder heb ik nergens last van. Drempels neem ik probleemloos alleen is er 1 straat waar ik echt niet door kom bij ons in het dorp. Daar heb ik met een standaard caddy al moeite mee :(

hey catje jij hier

denk dat ik wel weet welk weggetje dat is, dat zijn ook geen drempels, maar veredelde stoepranden.
DennisT
Moderator

tutuur schreef:moet je niet hier in hoorn komen rijden, durf te wedden dat je zo vast loopt :lol:

dennis, waar blijven die :foto: nou :smile:
Ik mis nog een achteras ;)
tutuur
Clubsponsor

aha dan word het lastig :p wat is daar mis mee dan?
DennisT
Moderator

tutuur schreef:aha dan word het lastig :p wat is daar mis mee dan?
Dat hij nog niet onder de auto zit ;)
tutuur
Clubsponsor

dat is toch niet zoveel werk? :lol:
DennisT
Moderator

Nee, maar moet nog ff met tectyl aan de gang en gaten boren voor de bouten :)
tutuur
Clubsponsor

aha je hebt aan de bodem gelast?
DennisT
Moderator

Asophanging L+R en wielkast 2x, foto's enzo staan enkele pagina's terug :) En dan te bedenken dat het allemaal begon met torsiestaven die niet los wilden komen :lol:
tutuur
Clubsponsor

tsja, zo kom je wel is wat tegen wat je liever niet hebt he :lol: ik heb trouwens ook bedacht waarom de staven vaak zo moeilijk los komen....

ja roest duhh denk je dan :p de staven zitten ook nog in een klok in het midden, nu heb ik wel eens gelezen dat mensen 1 kant er super makkelijk uit kregen en de andere kant niet wilde, dit kan best komen omdat je dan de klok mee trekt en deze als het waren gaat scharen waardoor hij de as alleen maar meer aanklemt :wink:
DennisT
Moderator

Het middelste deel werkte niet mee idd, maar van geen enkele kant en met de hydraulische pers gingen ze ook nie los |: Dus straks lekker in het vet zetten ;)
tutuur
Clubsponsor

ik hoor het al, dikke vette mazzel heb ik dus gehad :lol: met een grote dop, een bout en een paar ringen kwam de as bij elke spoed gewoon mee vanaf de eerste draai al.....

en hij was echt wel flink verroest.....de achteras in zijn geheel....
Steven
Car: M536

Jij had em ws. al een tijdje losliggen zeker? Dan gaan ze wel wat gemakkelijker.

As rechtop in de garage zetten, kun je bij de bovenste staaf de WD40 op die tandkrans leggen, en bij de onderste aan de binnenzijde volspritzen, en dan na een weekje omkeren, dat ff paar keer herhalen, mwah dan komt het vaak wel los.
Willeon de Zoete

Mooi laag Dennis! En de combi met de BBS-en vind ik helemaal super, maar dat wist je al. :smile:
Misschien in de toekomst je harten in de kleur van de auto?

Bij mij staat de auto voor op 53 cm en achter op 47 cm, gemeten tot aan de wielbogen. Maarja, da's natuurlijk geen goed ijkpunt.
Gaat er mij ook niet om dat 'ie de laagste is, voor mij moet het ook rijdbaar zijn.
Met volle tank en wat belading zakt 'ie achter naar 46 cm. Voor 't oog hangt 'ie dan wat in z'n kont, dus voor wil ik nog 1 tot 2 windingen zakken.
Maar het rijdt echt goed zo'n GAZ setje! Gisteren met Arno met beide GT's nog even wezen toeren, maar bij bochtig werk gaat de mijne er toch strakker doorheen.
DennisT
Moderator

Het dakrek is nu helemaal matzwart, ff een nieuw beugeltje gemaakt want die miste en dat ding er maar eens op gezet. Vind het wel een stuk beter dan de metaalkeur die hij eerst had :) Ook met tectyl aan het spelen geweest, dus wielkasten en de bodem staan nu ook in de zwarte smurrie. Misschien zo nog een begin maken met de tank, maar zit nog te wachten op bericht van Renault of dat hitteschild nog leverbaar is en moet nog een oplossing vinden voor het plastic T-stukje van de tankontluchting.
Steven
Car: M536

Dat hitteschildje is al jaren niet meer leverbaar, 5 jaar terug meldde Jeroen Lubking dat al, dat ze al enige tijd niet meer leverbaar waren.

Volgens mij het Merijn het onlangs ook nog eens tevergeefs geprobeerd

Dus de oude oplappen of nabuigen uit alu.

T-stukkies -> automatzaak?
DennisT
Moderator

Hmm, dan moet ik zelf maar wat fabriceren want er is niet meer veel van de oude over :P Ik denk dat ik dat T-stukje zelf maak van een koperleiding, maar zal morgen eens langs de Brezan rijden.
DennisT
Moderator

Vandaag toch wel lekker wat dingen kunnen doen:

- normale plaathouder voor gemonteerd
- toeter gemaakt
- dakrek gespoten en gemonteerd
- tankklepje en vulhals gemonteerd
- engels achterlicht gemonteerd
- wielkasten getectyleerd
- bodem getectyleerd
- reserve tank uitgespoeld, moet nog drogen

Tectyleren was natuurlijk een kutwerk, maar dat is nu gelukkig klaar. Verder dus een aantal kleine dingen gedaan, stukje bij beetje vordert men ;) Ik had vorige weer ook het logo voorzien van een nieuw laagje rood, zit er ook weer wat frisser uit 8)

[img]http://img36.imageshack.us/img36/9455/p8100006.jpg[/img]

[img]http://img23.imageshack.us/img23/8550/p8100007.jpg[/img]

[img]http://img148.imageshack.us/img148/1970/p8100010.jpg[/img]

[img]http://img14.imageshack.us/img14/2816/p8100011.jpg[/img]

[img]http://img10.imageshack.us/img10/1/p8100001g.jpg[/img]
tutuur
Clubsponsor

heb je het tectyl gespoten of gekwast? als je het gespoten hebt kan je straks je auto flink gaan kleien om die bende er weer af te krijgen :-(
Gesloten