MaRX7 schreef:Pr0f schreef:Gaaf, dat filmpje. In deel 1 zie je me voor arie luyendijk voorbij komen zetten en daarna het rechte stuk op ben ik weg

de 16e jongen ben ik erbij en je wist dat mijn bak kapot was, anders was ik er zeker bijgeweestPaul1916v schreef:waar was jij eigenlijk luco? dacht dat je met je grote mond ook wel de baan op zou gaan![]()
![]()
daarom is t ook recreatiefLuco/Alpine-racer schreef:de 16e jongen ben ik erbij en je wist dat mijn bak kapot was, anders was ik er zeker bijgeweestPaul1916v schreef:waar was jij eigenlijk luco? dacht dat je met je grote mond ook wel de baan op zou gaan![]()
![]()
durf jij dan in te stappen![]()
![]()
![]()
want dat slakkegangetje waarmee jij rondtuft durf je toch geen circuitrijden te noemen![]()
![]()
![]()
![]()
de patrol jaja dan rij je dus echt voor lul op een circuitPr0f schreef:Naast die circuit 5 heb je toch ook nog 2 nissan patrols, 2 gtt, een bakfiets, een rijdend broodje frikandel etc? Daar moest toch vast wel íets rijdbaars tussen hebben gezeten
Het is mijn filmpje vanuit de RX-7 SA22C 12A wankel met 1100 cc.Pr0f schreef:MaRX7 schreef:Pr0f schreef:Gaaf, dat filmpje. In deel 1 zie je me voor arie luyendijk voorbij komen zetten en daarna het rechte stuk op ben ik wegJe bent een bezitter van 1 van de rx7's zeker?
Sorry van de fotoquote, maar dit is toch wel m`n beste kant, de achterkant.Leon schreef:lekker bezig hier, het idee was gaaf (want de RTC was de enige) maar de auto paste niet op het showroom platform
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 0_0675.JPG[/img]
Tja, en het nadeel van oud (en zoveel mogelijk origineel houden) is dat je ook relatief gezien weinig PK's hebt t.o.v de huidige moderne motoren..! Nu kijk je niet meer op van een auto met 125 PK..!Pr0f schreef:Vind vooral die oudere rx7's zoals je zelf hebt heel gave auto's, met nog specialere motoren. Ik heb een oom die een RO 80 in het oranje heeft, ook echt een heel speciaal ding.
Whatever..Pr0f schreef:ehh, die bespoilderde zilveren heb ik ongeveer 4 rondjes bij in de buurt gereden, de eigenaar daarvan moet dat wel kunnen bevestigen want we reden om en om voor. De rest heb ik gewoon ingehaald
peter5GTTurbo schreef:Sorry van de fotoquote, maar dit is toch wel m`n beste kant, de achterkant.Leon schreef:lekker bezig hier, het idee was gaaf (want de RTC was de enige) maar de auto paste niet op het showroom platform
[KNIP]FOTO[/KNIP][/img]
Volgende keer nemen we een frees mee en maken ff een gat in het asfalt.
Dan kunnen we eindelijk op dat platform rijden.
Jacco Osté schreef:Working on that
Oprijplaten moeten 17 cm hoog zijn, en natuurlijk vrij lang om bodemvrijheid te houden
Dan is het probleem met het oprijden zo goed als opgelost
Alleen nog iets verzinnen tussen de "staanders" (Je weet wel, waar de wielen op staan)
Nu nog iemand die die dingen heeft of wilt maken *HINT*
Hey Marcel, ik rijd elke dag naar school via Vogelezang. Daar staat altijd een rode RX7, oud model. Met 17 inch velgen volgens mij. Ken jij die?MaRX7 schreef: Whatever..![]()
We hebben een leuke dag gehad en 16 juli zijn we weer van de partij. Als we dan wederom in dezelfde heat zitten, zullen er wel een paar revanche willen nemen..! Dan rij ik gewoon weer met de rode lantaarn achteraan om te filmen..Als je maar lol heb, toch?
![]()
Ceep them Rotering.
Marcel
Zijn die vids ook te downloaden vanaf die site? Want alle vids die ik op die site afspeel, zijn in ernstig rare kleuren... (ofwel niet de video zoals die moet zijn)Pr0f schreef:Filmpje vanuit de befaamde panda:![]()
http://www.metacafe.com/watch/115016/za ... _trackday/
Wat is "oud" model? 17 inch past niet zo snel op het "oudste" type (die hadden standaard 13 inch), maar wellicht bedoel je onderstaand model wel..! Dat is een FC model. 1986-1988 (150 PK)Patrick (Basic) schreef:Hey Marcel, ik rijd elke dag naar school via Vogelezang. Daar staat altijd een rode RX7, oud model. Met 17 inch velgen volgens mij. Ken jij die?MaRX7 schreef: Whatever..![]()
We hebben een leuke dag gehad en 16 juli zijn we weer van de partij. Als we dan wederom in dezelfde heat zitten, zullen er wel een paar revanche willen nemen..! Dan rij ik gewoon weer met de rode lantaarn achteraan om te filmen..Als je maar lol heb, toch?
![]()
Ceep them Rotering.
Marcel
Was die ook op Zandvoort erbij?
Gr. Patrick
Ja, dat is 17 Inch, maar niet het "oudste" type RX-7. Het oudste type zie je een paar foto's hierboven (Mijn SA22C).Patrick (Basic) schreef:Klopt! Dat is die turbo. Is dat geen 17 inch dan?
Ik ben niet zo thuis in de type aanduidingen van de RX7's, maar die FD Twin Turbo, is dat een 300sx?
Gave foto's!André ter Velde schreef:Op http://www.mo.haaralbum.nl zijn inmiddels nog een hele hoop foto's toegevoegd.