Achter het dash/asbak heb ik stroom. Met de fan er uit op de connectoren geen stroom. Ook rechtstreeks terug naar de accu geen stroom. Fan zelf getest op de accu en dan draait het wel.
Dit weekend eens kijken of ik een reserve kachel heb liggen.
Heeft er iemand een idee wat een gezonde EGT voor een 5je is?
Ik heb een sensor in m'n uitlaatspruitstuk gefabriekt en die krijg ik toch vrij eenvoudig naar de 900 graden...
De carb heeft nog steeds wel wat fine tuning nodig trouwens.
Het is niet zo zwart/wit dat je kan zeggen deze specifieke waarde is goed, belangrijkste is voor de turbo meten (in het uitlaatspruitstuk waar je hem hebt dus) en goed interpreteren.
Belangrijk is dat de temperatuur in korte tijd niet snel oploopt (wat kan wijzen op detonatie) en voor motoren met een aluminium kop wil je eigenlijk onder de 900 graden blijven.
Hallo ....
Ik ben op zoek naar de dealer prijzen van onderdelen voor de gtt.voor de schade taxatie.
Heb schade aan:
linker achterlicht.
Kapje onder achterlicht
en wielkastverbreder.
Mocht dit niet meer leverbaar zijn ,dan graag site en of prijzen van de reproductie delen .
Ik heb in mijn tellerbak voorheen met kabelaandrijving een elektronisch aangestuurde km-teller gepropt uit de r5 gt turbo. Alleen nu weet ik niet hoe om het stekkertje moet die op de teller schuift aan de achterkant in de tellerbak. Dat is de stekker die aan het eind zit van de kabel die naar de sensor op versnellingsbak gaat. Staan de drie draadjes in een hoek naar boven of naar onderen?
hallo,
ik wil de onderkant van mijn GTT aanpakken. Er zitten wat rotte plekken in (kriksteunen/dorpels etc). Ik heb geen ruimte om het zelf te doen dus zoek iemand
die dit netjes en tegen een normale prijs kan/wil doen.
Heeft iemand aanbevelingen??
Grt Jack