ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

@roy: :@ jij moet eens beter dingen volgen.
@jasper: zo gaat het idd in zijn werk.
Steven
Car: M536

Joost (DoubleYou) schreef:@roy: :@ jij moet eens beter dingen volgen.
Haphap :p
Roy
Moderator

Joost (DoubleYou) schreef:@roy: :@ jij moet eens beter dingen volgen.
Ga zelf lekker terug naar specsavers :@
Joost (DoubleYou) schreef:
Ik ben 2 weken op vakantie geweest, voor de vakantie stond hij te koop, nu is hij zo goed als verkocht. Ik heb in de vakantie een mail uit Engeland gehad van een geïnteresseerde, ik heb hem teruggemaild, en hij is tevreden over de prijs van 3000 euro en wil dingen regelen met shipment en payment. Er is dus zeer grote kans dat de auto binnenkort weg is!
5 GT Turbo '88 GT5
rasit..

Je kan de cheque bij de bank inleveren en dan vragen of ze het geld pas bijstorten als de cheque in orde is enzo.. Dat duurt ongeveer een maand.

Als de koper een echte koper is dan doet hij hier niet moeilijk om en in alle andere gevallen, tjaa :)
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

rasit.. schreef:Je kan de cheque bij de bank inleveren en dan vragen of ze het geld pas bijstorten als de cheque in orde is enzo.. Dat duurt ongeveer een maand.

Als de koper een echte koper is dan doet hij hier niet moeilijk om en in alle andere gevallen, tjaa :)
Rasit, gequote van roy is een oude post. Dus niet meer relevant.
.:: TurboPowerr ::.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

hij zal alleen wel niet die cheque krijgen :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-PAZ-
Über-Spammer

echt niet normaal hier weer wor, om de paar maanden is weer zo ver. een golf van auto inbraken, afgelopen weekeind halen ze weer even 12 auto's leeg in een dorp hier niet ver vandaan, tijdje terug zijn er intotaal ook bijna 50 auto's opgebroken in een weken tijd. breken ze je halve auto af en je dash aan gort voor een radio (N) (N)
mijn gtt slaapt weer binnen
R5GTT. Drive it like you stole it
Steven
Car: M536

Zoekt er nog iemand een autoradio? Kep sinds een paar weken weer een stapeltje liggen

:p
-PAZ-
Über-Spammer

jij bent verder ook niet bijdehad he geloof ik :) :)
Mrtn
Car: R5GTT

Negotiator schreef: het klinkt wel erg aantrekkelijk
ik heb er weinig op te verliezen natuurlijk
Kom op man, khad je wel wat hoger ingeschat :lol:
Mrtn = Maarten
-PAZ-
Über-Spammer

kheb overlaast nog wat op tv gezien bij een over consumenten programma, daar was ook een kerel te gast die zo zen auto kwijt gespeelt was, en volgens een advacaat heb je dan geen poot om op te staan en kan je dus wel fluiten naar je auto
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Negotiator, ik zal morgen de waarschuwing van Autoonline hier even posten, hoewel het door een aantal mensen als is uitegelgd dat het oplichter zijn.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Florus

Chris schreef:Negotiator, ik zal morgen de waarschuwing van Autoonline hier even posten, hoewel het door een aantal mensen als is uitegelgd dat het oplichter zijn.

Het team van Auto Trader

Waarschuwing!!!

Beste klant,
Auto Trader wil u graag waarschuwen voor zwendel die op dit moment zou plaats vinden in de online branche. Ga niet in op (engeltalige)kopers die uw auto willen kopen met een check die hoger is dan de door u gevraagde verkoopprijs. Het hogere bedrag zal daadwerkelijk op uw rekening gestort worden. Vervolgens wordt u verzocht het teveelde betaalde bedrag terug te storten op een bankrekening. Het geld dat op uw rekening gestort werd blijkt niet gedekt of afkomstig van een valse check. Het gehele bedrag zal dus door de bank weer van uw rekening worden afgeschreven. Het bedrag dat u teruggestort heeft aan de vermeende koper bent u kwijt.

Deze mail kreeg ik van autotrader toen ik m'n advertentie had gezet :wink:
-Ray-
Contacteer:

ik had er vorige week ook weer 1, heb m lachend in de prullenbak gegooid (na m eerst in het ACT gepost te hebben natuurlijk ;))
Immer wieder die verdammte Holländer
rasit..

Tino schreef:
rasit.. schreef:Je kan de cheque bij de bank inleveren en dan vragen of ze het geld pas bijstorten als de cheque in orde is enzo.. Dat duurt ongeveer een maand.

Rasit, gequote van roy is een oude post. Dus niet meer relevant.
Ik reageer ook op het verhaal van Negotiator :)
Sanderrr

Steven schreef:Zoekt er nog iemand een autoradio? Kep sinds een paar weken weer een stapeltje liggen

:p
Nou, ik ben nog op zoek naar een leuke pioneer installatie met radio cd wisselaar, 2 versterkers, voor en achter boxen en sub van pyle toobz. Heb je dat toevallig liggen of weet je daar goedkoop aan te komen? :p
Williams blauw past bij jou
Riël
Über-Spammer

Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Negotiator
Contacteer:

hehe, Toch wel grappig al die reakties
was egt niet van plan hier serieus op in
te gaan. Maar wist niet dat het zoveel gebeurde :~
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Whahah Lachuh :) :lol:
Rontwingo

Martijn *Baccara* schreef:Wedstrijdje inparkeren :)

http://adverts.freeloader.com/zurich/
:lol: beter dat het niet zo in het echt bij mij gaat.
Mrtn
Car: R5GTT

Stom spel, d'r zit helemaal geen rem op dat karretje :(
Mrtn = Maarten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

230 punten, verder kom ik tot nu toe nog niet. :S
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

283 :D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Merijn schreef:230 punten, verder kom ik tot nu toe nog niet. :S
ik 388 :s

edit:
412 :D
Laatst gewijzigd door Maik (WOOFER) op di 26 okt 2004 8:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Rontwingo

Kom al op de 362 :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Chris schreef:Negotiator, ik zal morgen de waarschuwing van Autoonline hier even posten, hoewel het door een aantal mensen als is uitegelegd dat het oplichters zijn.
Waarschuwing:
Subject: Belangrijke mededeling voor particuliere adverteerders op AutoOnline.nl

Geachte klant,

Graag willen wij u informeren over vermeende oplichters die actief zijn binnen de online branche. Er zijn momenteel een aantal gevallen bekend waarbij een zogenaamde koper contact heeft opgenomen met adverteerders die via het internet hun caravan, boot of auto te koop aanbieden. Uiteraard willen wij voorkomen dat ook u slachtoffer wordt van deze vermeende oplichtpraktijken. Wij willen u hiervoor dan ook waarschuwen en attent maken op de werkwijze:

1. U ontvangt een (Engelstalige) e-mail waarin een potentiële koper interesse toont en vraagt of de auto nog te koop is.
2. Vervolgens wordt er om meer gedetailleerde informatie gevraagd. Ook wordt aangegeven dat de persoon waarmee u mailt, de auto niet voor zichzelf maar in opdracht van iemand anders (uit het buitenland) koopt. De auto moet dus getransporteerd worden.
3. Uw contactpersoon geeft vervolgens aan dat zijn klant de auto wil kopen tegen het aangegeven bedrag. Hij/zij zal u een cheque sturen voor een hoger bedrag dan de afgesproken verkoopprijs van uw occasion. Dit bedrag is bestemd voor zowel de kosten van de auto als de kosten die de transporteur moet maken om de auto bij u op te halen, deze te importeren en te verschepen. U zult een cheque ontvangen met daarop een bedrag dat dus substantieel hoger ligt dan de verkoopprijs van uw auto. Hij/zij vraagt u het resterende bedrag (na aftrek van de verkoopprijs die ten gunste van u komt) na het verzilveren van de cheque over te maken naar het transportbedrijf. Zodra dit transportbedrijf het door u overgemaakte bedrag heeft ontvangen, zal het transportbedrijf contact met u opnemen om de auto op te komen halen.

Let op: zodra u de ontvangen cheque verzilvert, wordt het bedrag ook daadwerkelijk op uw rekening bijgeschreven. Echter enige tijd nadat u het afgesproken resterende bedrag heeft overgemaakt naar het transportbedrijf, wordt de cheque teruggetrokken en/of blijkt deze niet gedekt te zijn. De bank haalt het gestortte bedrag dus weer van uw rekening af. Het bedrag dat u inmiddels heeft overgemaakt naar de transporteur, ziet u nooit meer terug.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
AutoOnline B.V.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ad van Haperen
Contacteer:

Hooliead schreef:
Riël schreef:Nee nee :)
Van je einddemper is er ook niet veel effect meer, de lucht is zo koud dat hij een stuk compacter is.
maw. wat ik ook doe met die 63mm pijp het zal altij k#t blijven?

Kun je precies uitleggen dan wat het nadeel van die 63 is ipv 50 wat ga ik er van merken.

(is allemaal voor mijn GTE btw he)
:up:
Riël
Über-Spammer

Ik kan het je niet precies zeggen. Alleen dat als je voordeel wil hebben je van begin af aan 63 mm nodig hebt. Ik zou het allemaal 1 diameter laten verder, is toch geen moeite?
Ad van Haperen
Contacteer:

Nee ok maar ik hoef er geen voordeel van te hebben het was meer de vraag PAST het. En ik wil mijn kat behouden vandaar.

en ik kan gratis een 63 pijp krijgen en een 50 pijp nie en die kunnen ze ook niet buigen voor mij.
Riël
Über-Spammer

Je kan je wel voostellen dat je wel iets moet fixen om die 50 aan die 63 te frotten he?
Ad van Haperen
Contacteer:

daar krijg ik al een verloop voor
Riël
Über-Spammer

Ja dan past 't hoor.
Ad van Haperen
Contacteer:

Riël schreef:Ja dan past 't hoor.
ok das al mooi maar kreeg ik dan last van die luchtstromingen zoals jij bang was
Gesloten