@jasper: zo gaat het idd in zijn werk.
Ga zelf lekker terug naar specsaversJoost (DoubleYou) schreef:@roy:jij moet eens beter dingen volgen.
Joost (DoubleYou) schreef:
Ik ben 2 weken op vakantie geweest, voor de vakantie stond hij te koop, nu is hij zo goed als verkocht. Ik heb in de vakantie een mail uit Engeland gehad van een geïnteresseerde, ik heb hem teruggemaild, en hij is tevreden over de prijs van 3000 euro en wil dingen regelen met shipment en payment. Er is dus zeer grote kans dat de auto binnenkort weg is!
Rasit, gequote van roy is een oude post. Dus niet meer relevant.rasit.. schreef:Je kan de cheque bij de bank inleveren en dan vragen of ze het geld pas bijstorten als de cheque in orde is enzo.. Dat duurt ongeveer een maand.
Als de koper een echte koper is dan doet hij hier niet moeilijk om en in alle andere gevallen, tjaa
Chris schreef:Negotiator, ik zal morgen de waarschuwing van Autoonline hier even posten, hoewel het door een aantal mensen als is uitegelgd dat het oplichter zijn.
Ik reageer ook op het verhaal van NegotiatorTino schreef:Rasit, gequote van roy is een oude post. Dus niet meer relevant.rasit.. schreef:Je kan de cheque bij de bank inleveren en dan vragen of ze het geld pas bijstorten als de cheque in orde is enzo.. Dat duurt ongeveer een maand.
Als de koper een echte koper is dan doet hij hier niet moeilijk om en in alle andere gevallen, tjaa
Nou, ik ben nog op zoek naar een leuke pioneer installatie met radio cd wisselaar, 2 versterkers, voor en achter boxen en sub van pyle toobz. Heb je dat toevallig liggen of weet je daar goedkoop aan te komen?Steven schreef:Zoekt er nog iemand een autoradio? Kep sinds een paar weken weer een stapeltje liggen
ik 388Merijn schreef:230 punten, verder kom ik tot nu toe nog niet.
Waarschuwing:Chris schreef:Negotiator, ik zal morgen de waarschuwing van Autoonline hier even posten, hoewel het door een aantal mensen als is uitegelegd dat het oplichters zijn.
Hooliead schreef:maw. wat ik ook doe met die 63mm pijp het zal altij k#t blijven?Riël schreef:Nee nee
Van je einddemper is er ook niet veel effect meer, de lucht is zo koud dat hij een stuk compacter is.
Kun je precies uitleggen dan wat het nadeel van die 63 is ipv 50 wat ga ik er van merken.
(is allemaal voor mijn GTE btw he)
ok das al mooi maar kreeg ik dan last van die luchtstromingen zoals jij bang wasRiël schreef:Ja dan past 't hoor.