ACT: Algemeen Chat Topic. I
Matijs schreef:Ah dat effect. Duidelijk. Dus wat je zou moeten hebben is eerst nog een stukkie 50mm, en dan geleidelijk naar groter? Maarja, dat gaat dus practisch gezien niet werken voor Ad.Riël schreef:Poe.Matijs schreef:drukgolf in wat effect? Die moet je even uitleggen
Het is net als met geluid, als je een bepaalde trilling door een buis laat gaan. BIj het uiteinde van die buis draait de drukgolf zich om en komt terug, als je pech hebt.Dit heeft met de lengte, breedte, temperatuur en de geluidssnelheid te maken. Zelfde principe als de lengte van een inlaatspruitstuk.
Bij een tweetakt is dit heel hard nodig, de drukgolf moet weer exact bij de uitlaatpoort zijn op het moment dat je voldoende fris mengsel binnen hebt. De stroom wordt dan al geremd.
Ik heb verder ook geen flauw benul of het effect gaat hebben

-
- Contacteer:
Lijkt me eerlijk gezget sterk dat je dan iets vaags krijgt, maar be blij dat je me waarschuwd want dan is het inderdaad ff kijken.Riël schreef:Matijs schreef:Ah dat effect. Duidelijk. Dus wat je zou moeten hebben is eerst nog een stukkie 50mm, en dan geleidelijk naar groter? Maarja, dat gaat dus practisch gezien niet werken voor Ad.Riël schreef:Poe.Matijs schreef:drukgolf in wat effect? Die moet je even uitleggen
Het is net als met geluid, als je een bepaalde trilling door een buis laat gaan. BIj het uiteinde van die buis draait de drukgolf zich om en komt terug, als je pech hebt.Dit heeft met de lengte, breedte, temperatuur en de geluidssnelheid te maken. Zelfde principe als de lengte van een inlaatspruitstuk.
Bij een tweetakt is dit heel hard nodig, de drukgolf moet weer exact bij de uitlaatpoort zijn op het moment dat je voldoende fris mengsel binnen hebt. De stroom wordt dan al geremd.
Ik heb verder ook geen flauw benul of het effect gaat hebbenMaar het is mogelijk denk ik.
Maar waarom zou die uitlaat zich zo vaag gaan gedragen dan want als je er een andere einddemper opzet heb je soms ook ineens een adnere diameter.
En wat als ik nou dus een pijp vanaf de kat pak met 63 en dan bij de eindemper en weer en stukje 50 op las?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb op de Prius gestemd, vind dat veel meer innovatie dan de Modus, Zit bij een Prius veel meer gedachte achter, en die innitiatieven moeten gesteund worden.Martijn *Baccara* schreef:http://www.autovisie.nl/avhj2005.xml
FF op de Modus voor Auto van het jaar stemmen!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nee nee 
Van je einddemper is er ook niet veel effect meer, de lucht is zo koud dat hij een stuk compacter is.

Van je einddemper is er ook niet veel effect meer, de lucht is zo koud dat hij een stuk compacter is.
-
- Contacteer:
maw. wat ik ook doe met die 63mm pijp het zal altij kut blijven?Riël schreef:Nee nee
Kun je precies uitleggen dan wat het nadeel van die 63 is ipv 50 wat ga ik er van merken.
(is allemaal voor mijn GTE btw he)
Nog niet, binnenkort even weinig tijdpttm schreef:heb je al gebeld??jnjansen_r5gtturbo schreef:Ik zou zeggen, bel JL Tuning, die zal je wel het een en ander over de auto kunnen vertellen.Alrik schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... Da%26pv%3D
Iemand nog meer info over deze auto?
PTTM

Nee de Corolla AE86 moet hier ooit wel eens komen, maar die sdan voor een ander BTC-lid bedoelt 
Denk trouwens dat daar of een 4AGZE of een 3SGE inkomt. 3SGTE's zijn zeldzaam en errug duur (compleet dan).
Degene die ik in me hoofd heb is gewoon origineel zo van de fabriek afgerolt.
Tis trouwens voorlopig nognie, ik ros nog zeker wel een jaar met deze GT rond

Denk trouwens dat daar of een 4AGZE of een 3SGE inkomt. 3SGTE's zijn zeldzaam en errug duur (compleet dan).
Degene die ik in me hoofd heb is gewoon origineel zo van de fabriek afgerolt.
Tis trouwens voorlopig nognie, ik ros nog zeker wel een jaar met deze GT rond

Kijk maar eens op http://www.fensport.co.uk, dan zie je dat ze gewoon een complete 3-SGTE kunnen leveren voor 1650 pond. Dan zit er alleen wel een versnellingsbak van een MR2 bij, dus er zal wel iets verbouwd moeten worden.
Dan wordt het een Supra met het 2-JZGTE blok denk ik.
Dan wordt het een Supra met het 2-JZGTE blok denk ik.
Jah Rob had het net via MSN ookal geraden 
Kep laatst met een atmosferische gereje en zelfs dat gaat al beswel vet.
Turbo II testen staat op de planning.
Verder is een Skyline R33 GT-S of R32 GTR ook erg vet, maja dan moet ik ff wat langer sparen

Kep laatst met een atmosferische gereje en zelfs dat gaat al beswel vet.
Turbo II testen staat op de planning.
Verder is een Skyline R33 GT-S of R32 GTR ook erg vet, maja dan moet ik ff wat langer sparen

-
- Contacteer:
http://www.imgspot.com/Marco V schreef:waar kan ik mijn foto's plaatsen wie weet er goede en makkelijke web space
-
- Contacteer:
ik wil ze ook wel voor je hosten, ruimte zatMarco V schreef:waar kan ik mijn foto's plaatsen wie weet er goede en makkelijke web space

-
- Contacteer:
Marco V schreef:@ Hooliead ; bedankt

-
- Contacteer:
Hooliead schreef:maw. wat ik ook doe met die 63mm pijp het zal altij k#t blijven?Riël schreef:Nee nee
Kun je precies uitleggen dan wat het nadeel van die 63 is ipv 50 wat ga ik er van merken.
(is allemaal voor mijn GTE btw he)

Laatst gewijzigd door Ad van Haperen op di 26 okt 2004 9:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
hoe serieus dit te nemen ?
ik heb me safrane te koop staan op
een europesesite kreeg gister dit mailtje
Someone has inquired about your car listing on AutoScout24
An AutoScout24 User is interested in your car listing and has sent you this e-mail.
In particular, the user has expressed an interest in your following car:
RENAULT Safrane 2.2 VI RT, 4/5-Doors, 04/1933
Grey, 261000 km, EUR 2000,-
Please contact this person:
Name: Marco Montella
E-Mail: marco_montella@linuxmail.org
Telephone: Nil
Following are specific questions this person has asked about your car:
Hello,
I am Marco Montella from United Kingdom. I saw your advert while surfing through the internet and i am willing to buy.I would like you to mail me your last price and conditions of the car.I would like you to
send me pictures if available.
Thanks and God bless
Regards
Marco Montella
Best Regards,
Your AutoScout24 Team
------------------------------------------------------------------------------
This e-mail was automatically generated.
You can directly reply to the interested person using your own e-mail program.
(25/10/2004 13:33:31)
mijn antwoord
Hi marco,
there are photo;s with the ad now and my bottom price
will be like 1650/1700
Best regards,
ron
krijg ik net dit binnen
Hello,
Thank fore the mail.I am okay with the price 1700 and i would issue a cheque of 5000 after you might have sent the following informations:
YOUR NAME IN FULL-----------------
ADDRESS IN FULL------------------
CELL,HOME AND OFFICE PHONE NUMBER----------------
This cheque is for you to deduct your money and send the excess funds to the shipping company in UK who would come and pick the car up from your location to my location. so i will be using the remaining balance for every neccesary things i will do on the car, If you are okay wih this arrangement
send the required informations asap.
Thanks and God bless
Regards
Marco Montella
het klinkt wel erg aantrekkelijk
ik heb er weinig op te verliezen natuurlijk
ik heb me safrane te koop staan op
een europesesite kreeg gister dit mailtje
Someone has inquired about your car listing on AutoScout24
An AutoScout24 User is interested in your car listing and has sent you this e-mail.
In particular, the user has expressed an interest in your following car:
RENAULT Safrane 2.2 VI RT, 4/5-Doors, 04/1933
Grey, 261000 km, EUR 2000,-
Please contact this person:
Name: Marco Montella
E-Mail: marco_montella@linuxmail.org
Telephone: Nil
Following are specific questions this person has asked about your car:
Hello,
I am Marco Montella from United Kingdom. I saw your advert while surfing through the internet and i am willing to buy.I would like you to mail me your last price and conditions of the car.I would like you to
send me pictures if available.
Thanks and God bless
Regards
Marco Montella
Best Regards,
Your AutoScout24 Team
This e-mail was automatically generated.
You can directly reply to the interested person using your own e-mail program.
(25/10/2004 13:33:31)
mijn antwoord
Hi marco,
there are photo;s with the ad now and my bottom price
will be like 1650/1700
Best regards,
ron
krijg ik net dit binnen
Hello,
Thank fore the mail.I am okay with the price 1700 and i would issue a cheque of 5000 after you might have sent the following informations:
YOUR NAME IN FULL-----------------
ADDRESS IN FULL------------------
CELL,HOME AND OFFICE PHONE NUMBER----------------
This cheque is for you to deduct your money and send the excess funds to the shipping company in UK who would come and pick the car up from your location to my location. so i will be using the remaining balance for every neccesary things i will do on the car, If you are okay wih this arrangement
send the required informations asap.
Thanks and God bless
Regards
Marco Montella
het klinkt wel erg aantrekkelijk
ik heb er weinig op te verliezen natuurlijk
Hoe gaat het in zijn werk.
Een keurig nette heer komt bij bij thuis, legitimeerd zichzelf en vervolgens gaan wij samen naar de bank. Daar wordt de check gestort op mijn rekening en ik draag 8000,- over aan deze heer. Daarna samen naar het postkantoor en we schrijven de auto over en klaar zijn we. Vriendelijk wordt er bedankt voor mijn medewerking en ieder gaat zijn weegs. Ondertussen ondekt de bank dat de check niet pluis is en haalt de 10.000,- van mijn rekening. Omdat ik reeds 8000,- heb opgenomen sta ik ineens dat bedrag rood ipv. 2000,- in de plus..... ondergetekende is dus een heleboel geld armer en ook zijn auto kwijt. De nette heer die mijn auto op zijn naam heeft staan "handeld" in opdracht van een ander, de check staat niet op zijn naam en hij is dus gewoon de eigenaar van de auto en gaat vrijuit..
(alleen dan andere bedragen)
Een keurig nette heer komt bij bij thuis, legitimeerd zichzelf en vervolgens gaan wij samen naar de bank. Daar wordt de check gestort op mijn rekening en ik draag 8000,- over aan deze heer. Daarna samen naar het postkantoor en we schrijven de auto over en klaar zijn we. Vriendelijk wordt er bedankt voor mijn medewerking en ieder gaat zijn weegs. Ondertussen ondekt de bank dat de check niet pluis is en haalt de 10.000,- van mijn rekening. Omdat ik reeds 8000,- heb opgenomen sta ik ineens dat bedrag rood ipv. 2000,- in de plus..... ondergetekende is dus een heleboel geld armer en ook zijn auto kwijt. De nette heer die mijn auto op zijn naam heeft staan "handeld" in opdracht van een ander, de check staat niet op zijn naam en hij is dus gewoon de eigenaar van de auto en gaat vrijuit..
(alleen dan andere bedragen)
Laatst gewijzigd door Jasper16v op ma 25 okt 2004 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
in de auto & tuning (voorheen GTI tuning & design) staat achterin een stukje van redacteur die zijn auto wilde verkopen en ook zulke reacties kreeg. Daar maakte ze het geld dan over, maar nadat je auto weg was werd de betaling terug gedraaid door de bank en weg auto en geld.