Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Michel S.
Contacteer:

Weet het zo goed als zeker. De tweede klep is zo krom als een hoepel. Je ziet gewoon de kieren langs de tweede klep.

Voor de rest, gasklepsensor afgesteld en getest. Loopt weer lekker. Op het stationair toerental dan.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
alexgt

Nou vandaag A.P.K (Y) (Y) (S)
Nog niet eens ruitewisserbladen of zo :smoke:
Dus ik kan er weer een jaar tegen aan :)

Dus ik ben blij, Wilco bedankt (D)
Patrick L.

Beter (Y)
Ollie

Toch nog wat goeds aan die bak :p :wink:
alexgt

Ollie schreef:Toch nog wat goeds aan die bak :p :wink:

:X ....... :)
Marcel J.

Vospower schreef:en de kusjes voor MJ (F)
Doe je donderdag lippenstift op?! is mijn moeder ook weer blij :D (van waar eigenlijk :s )

Had ik al gezegd dat kentekenPLAAT BY-54-VP kaduk is?! :@ een of andere ouwe soepl*l rijd achteruit tegen mijn wagentje op (N)

trouwens wel te merken dat ik minder tijd heb om te forummen(?!) (N) Kmis vanalles...

BTW ollie: vraag eens effe of je oma de fiets van mijn oma heeft? 8)

[edit] sorry ongelukkig getypt, of te lang nagedacht :wink: [edit]
Laatst gewijzigd door Marcel J. op ma 22 mar 2004 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

mj ernstig??????
Marcel J.

wilco blue schreef:mj ernstig??????

:lol: :lol: Sorry onduidelijkheidje geloof ik:
MJ schreef:Had ik al gezegd dat kentekenplaat BY-54-VP kaduk is?!
Dus: nee hoor, stonden stil voor kruispunt waar wij voorrang hadden. Zet de gek de auto blijkbaar in zijn achteruit (lichten werkte niet) en rijd zo tegen mij op. Ik tutteren (?) en maar de voet van de rem gehaalt. Alleen kentekenPLAAT en voorbumper een scheurtje achter de plaat. Maar bumper is toch al wat gaarder en de nieuwe hangt in de garage, dus khad zoiets van oke dit valt alweer mee...maar kben toch maar effe in de auto blijven zitten :wink:
Werner

Rik schreef:Hallo allemaal,
Ik denk laat ik me ook eens aanmelden op RTC, mijn dashboard licht en achterlichten doen het weer. De bar druk valt al weer mee! Dus mijn clio is weer in orde. :D
hey jong, en hoe zit t nu met die temp? daar had je toch dezelfde problemen mee als hermans of niet? heb je bakkie nog steeds niet gezien en ik kan donderdag weer niet mee. zie m binnenkort wel eens viel sjpass :D
Rob.H

Ja dat is een goede, na wat zoek werk weet ik misschien wat het probleem bij mij is.
Het schijnt zo te zijn dat de fan van een Williams een stukje groter is dan van een 1.8 16V.
[img]http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20065.jpg[/img]
Links die van de williams en rechts de 1.8 16V.
Werner

1. hoe kom jij nu weer aan een williams fan? en 2. dus die gast heeft z'n koeling niet aangepast toen ie dat ding heeft opgeboord?
Ollie

Moet de koeling wel extra aangepast worden? Het zal zeer zeker bijdragen aan een lagere temperatuur, maar bij Rob praten we nog steeds over exotische temperaturen, blijft vreemd mi.
Michel S.
Contacteer:

Ollie schreef:Moet de koeling wel extra aangepast worden? Het zal zeer zeker bijdragen aan een lagere temperatuur, maar bij Rob praten we nog steeds over exotische temperaturen, blijft vreemd mi.
Ben ik met je eens Ollie. Het zal bijdragen, maar dan hebben we het over snelheden <60KM/h.

Maar ik hoor temperaturen van 140 graden bij 120 km/h. Hier is het nut van de fan reeds overschreden.

Ik vrees dat er iets anders aan de hand is.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Rob

Dat denk ik ook, want bij 120 km/uur kan je je fan aanzetten als je wilt. Maar er komt dan toch genoeg lucht door je radiator dat die net iets grotere fan echt niets zal uitmaken. Ik denk eerder dat het iets met je radiator te maken heeft.
Zit er bij de Clio net als bij de R5 de oliekoeler in de koelwater radiator? Of is deze appart. Want anders zou je es je koelsysteem moeten doorspoelen. Misschien zit daar het probleem.
Maar die fan is het niet hoor. Als je fan het nu doet, dan zou ik hem lekker laten zitten.
Rob.H

Nee het zijn geen exotische tempraturen meer? 120 graden als ik zou knallen. maar normaal rijden op de autoweg is geen probleem. alleen het langzaam en stoppen daarna wil ie nog wel eens oplopen.
Wilco laat alle koelvloeistof eruit lopen en er komt nieuwe in. Misschien is het dan weer wat minder.
Ollie

Sinds wanneer zijn die temperaturen dan niet meer zo hoog?
Het stilstaan en stopverhaal kan zoals Michel al zei natuurlijk wel te maken hebben met de fan. Gewoon ff handmatig aanzetten dan tot ie wat afgekoeld is, dat zou geen probleem moeten zijn.
Gaat wel nog wat worden van de zomer misschien ben ik bang...
Neem aan dat Wilco het systeem ook ff flusht als ie de koelvloeistof verwisselt. (Y)
dikkeknodel
Contacteer:

In het kader van 'beter laat dan nooit'. Zijn hier nog wat foto's van de TNM op weg naar Breda.

[img]http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... %20001.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... %20002.jpg[/img]

Grtz
Patrick L.

we waren met zovelen dat we een touringcarbedrijf hebben moeten inhuren....met dank nog aan Jack de Kort! :) :wink:
Ollie

Ik d8 al dat die GT van jou nooit die hele reis gemaakt kon hebben :lol: :wink:

En, nog wat te rekenen gekocht? :p
oldskool

gaan er eventueel nog mensen uit de regio maastricht naar de rally
boucle de spa
graag effe reageren kunne we iets afspreke
marcel
en anders tot volgende week vrydag in veldhoven
Patrick L.

Ollie schreef:Ik d8 al dat die GT van jou nooit die hele reis gemaakt kon hebben :lol: :wink:

En, nog wat te rekenen gekocht? :p
ja, zit erin , heb ook de stappenmotor vervangen,m die was ook verdacht, loopt nu weer normaal. Nu nog verder met beurtje etc. :)
Egid
Contacteer:

haha eindelijk als het meezit kan ik donderdag met mijn nieuwe turbo komen!!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
alexgt

super dat je er weer een hebt (Y) heb je al foto's?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Werner schreef:1. hoe kom jij nu weer aan een williams fan? en 2. dus die gast heeft z'n koeling niet aangepast toen ie dat ding heeft opgeboord?
DE fan van een willie is nog gewoon te bestellen. PM tom maar voor een prijs. Of ga anders eens opzoek naar een fan van een diesel. die zijn ook groter zover ik weet.

GR.Frits
Bram (vospower)

Zit je oliekoeler gecombineerd in je radiateur??? want je koelvloeistof blijft toch mooi laag? Anders zou ik je oliekoelsysteem ff goed doorspoelen, maar ik zou eerst ff meten of hij nou wel of niet te warm wordt
Patrick L.

in de radiateur van de Clio zit geen oliekoeler zoals bij de GTT.
Bram (vospower)

Waarom ga je dan je koelvloeistof koelen als je olie te warm wordt. Het zal wel een beetje helpen, maar wel erg weinig. Of snap ik t niet?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Vospower schreef:Waarom ga je dan je koelvloeistof koelen als je olie te warm wordt. Het zal wel een beetje helpen, maar wel erg weinig. Of snap ik t niet?
Uit mn hoofd zeg ik dat er onder in het blok ergens. een aparte olie/koelvloeistof iets zit. dus daar wordt je olie gekoeld door je koelvloeistof. Dus hoe lager je koelvloeistof..... :wink:

GR.Frits
Riël
Über-Spammer

Heb je je olietemp nu al eens echt opgemeten?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
alexgt

nee dat heb ik niet gedaan hoezo? :wink:
Michel S.
Contacteer:

Clio heeft wel een warmtewisselaar. ZIt op het blok waar je je oliefilter aanhangt. Dus niet geinstregeerd in de radiatorrie zoas de gtt.
Riël
Über-Spammer

Heb op ebay velgen gewonnen:

[img]http://i3.ebayimg.com/03/i/01/74/e9/db_1.JPG[/img]

:p

1 probleem, het zijn er maar 2 :s hij had er nog 1 bij met band joaoaoa heb ik wat aan haha. Nou ja voor 6 euro 50 :p I (F) ebay
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob.H

en wat ga je nu met 2 velgen doen, de andere 2 zoeken of ze door verpatsen?
Rob

Sjiek voor je Riel!
Alleen Ford is toch geen 4x100? Of gaat het gewoon om die velgjes? Zullen wel 13" 7J zijn?
Patrick L.

Michel S. schreef:Clio heeft wel een warmtewisselaar. ZIt op het blok waar je je oliefilter aanhangt. Dus niet geinstregeerd in de radiatorrie zoas de gtt.
kopt ja, de GTE heeft dat ook, maar ik geloof niet dat die een koelende werking heeft.
Gesloten