Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Weet het zo goed als zeker. De tweede klep is zo krom als een hoepel. Je ziet gewoon de kieren langs de tweede klep.
Voor de rest, gasklepsensor afgesteld en getest. Loopt weer lekker. Op het stationair toerental dan.
Voor de rest, gasklepsensor afgesteld en getest. Loopt weer lekker. Op het stationair toerental dan.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Doe je donderdag lippenstift op?! is mijn moeder ook weer blijVospower schreef:en de kusjes voor MJ

Had ik al gezegd dat kentekenPLAAT BY-54-VP kaduk is?!

trouwens wel te merken dat ik minder tijd heb om te forummen(?!)

BTW ollie: vraag eens effe of je oma de fiets van mijn oma heeft?

[edit] sorry ongelukkig getypt, of te lang nagedacht
Laatst gewijzigd door Marcel J. op ma 22 mar 2004 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
mj ernstig??????
wilco blue schreef:mj ernstig??????

Dus: nee hoor, stonden stil voor kruispunt waar wij voorrang hadden. Zet de gek de auto blijkbaar in zijn achteruit (lichten werkte niet) en rijd zo tegen mij op. Ik tutteren (?) en maar de voet van de rem gehaalt. Alleen kentekenPLAAT en voorbumper een scheurtje achter de plaat. Maar bumper is toch al wat gaarder en de nieuwe hangt in de garage, dus khad zoiets van oke dit valt alweer mee...maar kben toch maar effe in de auto blijven zittenMJ schreef:Had ik al gezegd dat kentekenplaat BY-54-VP kaduk is?!
hey jong, en hoe zit t nu met die temp? daar had je toch dezelfde problemen mee als hermans of niet? heb je bakkie nog steeds niet gezien en ik kan donderdag weer niet mee. zie m binnenkort wel eens viel sjpassRik schreef:Hallo allemaal,
Ik denk laat ik me ook eens aanmelden op RTC, mijn dashboard licht en achterlichten doen het weer. De bar druk valt al weer mee! Dus mijn clio is weer in orde.

Ja dat is een goede, na wat zoek werk weet ik misschien wat het probleem bij mij is.
Het schijnt zo te zijn dat de fan van een Williams een stukje groter is dan van een 1.8 16V.
[img]http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20065.jpg[/img]
Links die van de williams en rechts de 1.8 16V.
Het schijnt zo te zijn dat de fan van een Williams een stukje groter is dan van een 1.8 16V.
[img]http://home.wanadoo.nl/count.vampie/Dsc%20065.jpg[/img]
Links die van de williams en rechts de 1.8 16V.
Ben ik met je eens Ollie. Het zal bijdragen, maar dan hebben we het over snelheden <60KM/h.Ollie schreef:Moet de koeling wel extra aangepast worden? Het zal zeer zeker bijdragen aan een lagere temperatuur, maar bij Rob praten we nog steeds over exotische temperaturen, blijft vreemd mi.
Maar ik hoor temperaturen van 140 graden bij 120 km/h. Hier is het nut van de fan reeds overschreden.
Ik vrees dat er iets anders aan de hand is.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Dat denk ik ook, want bij 120 km/uur kan je je fan aanzetten als je wilt. Maar er komt dan toch genoeg lucht door je radiator dat die net iets grotere fan echt niets zal uitmaken. Ik denk eerder dat het iets met je radiator te maken heeft.
Zit er bij de Clio net als bij de R5 de oliekoeler in de koelwater radiator? Of is deze appart. Want anders zou je es je koelsysteem moeten doorspoelen. Misschien zit daar het probleem.
Maar die fan is het niet hoor. Als je fan het nu doet, dan zou ik hem lekker laten zitten.
Zit er bij de Clio net als bij de R5 de oliekoeler in de koelwater radiator? Of is deze appart. Want anders zou je es je koelsysteem moeten doorspoelen. Misschien zit daar het probleem.
Maar die fan is het niet hoor. Als je fan het nu doet, dan zou ik hem lekker laten zitten.
Nee het zijn geen exotische tempraturen meer? 120 graden als ik zou knallen. maar normaal rijden op de autoweg is geen probleem. alleen het langzaam en stoppen daarna wil ie nog wel eens oplopen.
Wilco laat alle koelvloeistof eruit lopen en er komt nieuwe in. Misschien is het dan weer wat minder.
Wilco laat alle koelvloeistof eruit lopen en er komt nieuwe in. Misschien is het dan weer wat minder.
Sinds wanneer zijn die temperaturen dan niet meer zo hoog?
Het stilstaan en stopverhaal kan zoals Michel al zei natuurlijk wel te maken hebben met de fan. Gewoon ff handmatig aanzetten dan tot ie wat afgekoeld is, dat zou geen probleem moeten zijn.
Gaat wel nog wat worden van de zomer misschien ben ik bang...
Neem aan dat Wilco het systeem ook ff flusht als ie de koelvloeistof verwisselt.
Het stilstaan en stopverhaal kan zoals Michel al zei natuurlijk wel te maken hebben met de fan. Gewoon ff handmatig aanzetten dan tot ie wat afgekoeld is, dat zou geen probleem moeten zijn.
Gaat wel nog wat worden van de zomer misschien ben ik bang...
Neem aan dat Wilco het systeem ook ff flusht als ie de koelvloeistof verwisselt.

-
- Contacteer:
In het kader van 'beter laat dan nooit'. Zijn hier nog wat foto's van de TNM op weg naar Breda.
[img]http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... %20001.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... %20002.jpg[/img]
Grtz
[img]http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... %20001.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/fam.smeets_lardi ... %20002.jpg[/img]
Grtz
-
we waren met zovelen dat we een touringcarbedrijf hebben moeten inhuren....met dank nog aan Jack de Kort!

-
ja, zit erin , heb ook de stappenmotor vervangen,m die was ook verdacht, loopt nu weer normaal. Nu nog verder met beurtje etc.Ollie schreef:Ik d8 al dat die GT van jou nooit die hele reis gemaakt kon hebben![]()
![]()
En, nog wat te rekenen gekocht?

haha eindelijk als het meezit kan ik donderdag met mijn nieuwe turbo komen!!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
DE fan van een willie is nog gewoon te bestellen. PM tom maar voor een prijs. Of ga anders eens opzoek naar een fan van een diesel. die zijn ook groter zover ik weet.Werner schreef:1. hoe kom jij nu weer aan een williams fan? en 2. dus die gast heeft z'n koeling niet aangepast toen ie dat ding heeft opgeboord?
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Zit je oliekoeler gecombineerd in je radiateur??? want je koelvloeistof blijft toch mooi laag? Anders zou ik je oliekoelsysteem ff goed doorspoelen, maar ik zou eerst ff meten of hij nou wel of niet te warm wordt
-
in de radiateur van de Clio zit geen oliekoeler zoals bij de GTT.
-
Waarom ga je dan je koelvloeistof koelen als je olie te warm wordt. Het zal wel een beetje helpen, maar wel erg weinig. Of snap ik t niet?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Uit mn hoofd zeg ik dat er onder in het blok ergens. een aparte olie/koelvloeistof iets zit. dus daar wordt je olie gekoeld door je koelvloeistof. Dus hoe lager je koelvloeistof.....Vospower schreef:Waarom ga je dan je koelvloeistof koelen als je olie te warm wordt. Het zal wel een beetje helpen, maar wel erg weinig. Of snap ik t niet?
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Heb je je olietemp nu al eens echt opgemeten?
Clio heeft wel een warmtewisselaar. ZIt op het blok waar je je oliefilter aanhangt. Dus niet geinstregeerd in de radiatorrie zoas de gtt.
Heb op ebay velgen gewonnen:
[img]http://i3.ebayimg.com/03/i/01/74/e9/db_1.JPG[/img]

1 probleem, het zijn er maar 2
hij had er nog 1 bij met band joaoaoa heb ik wat aan haha. Nou ja voor 6 euro 50
I
ebay
[img]http://i3.ebayimg.com/03/i/01/74/e9/db_1.JPG[/img]

1 probleem, het zijn er maar 2

-
kopt ja, de GTE heeft dat ook, maar ik geloof niet dat die een koelende werking heeft.Michel S. schreef:Clio heeft wel een warmtewisselaar. ZIt op het blok waar je je oliefilter aanhangt. Dus niet geinstregeerd in de radiatorrie zoas de gtt.