dennisvr's R5GTT Bleu Sport - APK afgekeurd....
het zijn geen grote plassen hoor, maar tis gewoon een kleintje... net of er gewoon iets aan het druppelen is, mondjesmaat... vrijdag lag er een plasje van 5 bij 5 cm ongeveer... gisteren gekeken (auto staat inmiddels een stukje naar achter) en nu weer ff nix te zien... vreemd... maarja 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kost zo'n kreng?Abel schreef:ik durf haast te zeggen dat het de waterpomp is.
kijk maar eens goed onder de poulie. daar zit dus een gatje en daar kan hij gaan lekken. 1 nadeel het vocht verdampt zo, maar je kunt nog wel sporen zien
en waar zit de poulie precies? de waterpomp lukt nog net

Moet jij niet werkenedwinvr schreef:het zijn geen grote plassen hoor, maar tis gewoon een kleintje... net of er gewoon iets aan het druppelen is, mondjesmaat... vrijdag lag er een plasje van 5 bij 5 cm ongeveer... gisteren gekeken (auto staat inmiddels een stukje naar achter) en nu weer ff nix te zien... vreemd... maarja

haha, jawel!Ron RS schreef:Moet jij niet werkenedwinvr schreef:het zijn geen grote plassen hoor, maar tis gewoon een kleintje... net of er gewoon iets aan het druppelen is, mondjesmaat... vrijdag lag er een plasje van 5 bij 5 cm ongeveer... gisteren gekeken (auto staat inmiddels een stukje naar achter) en nu weer ff nix te zien... vreemd... maarja![]()
en jij moet ook werken, en wel bij mn bro... doe je best...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vandaag ff tijd gemaakt om te gaan kijken
koelvloeistof stond onder het minimum, maar geen lekkage te vinden/voelen/zien. Ook geen witte rook uit de uitlaat met een warme motor. Koelvloeistof gevuld en edwin een rondje laten rijden en ik met de clio erachter aan. Geen witte rook. En geen verbruik.
Schiet mij maar lek.
We houden het maar in de gaten dan.
koelvloeistof stond onder het minimum, maar geen lekkage te vinden/voelen/zien. Ook geen witte rook uit de uitlaat met een warme motor. Koelvloeistof gevuld en edwin een rondje laten rijden en ik met de clio erachter aan. Geen witte rook. En geen verbruik.
Schiet mij maar lek.
We houden het maar in de gaten dan.
*pang*
Immer wieder die verdammte Holländer
als die klote reno het morgen en overmorgen maar doet, dat vind ik veel belangrijkerdennisvr schreef:lol
edwin is gister nog even geweest. Olie goed, koelvloeistof ook nix aan het handje, en in 1x starten
klote renault's
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat hangt van jouw rijstijl afedwinvr schreef:als die klote reno het morgen en overmorgen maar doet, dat vind ik veel belangrijkerdennisvr schreef:lol
edwin is gister nog even geweest. Olie goed, koelvloeistof ook nix aan het handje, en in 1x starten
klote renault's

Heb je Autoweek al eens gebelt voor klokje rond?! Nooit eerder een GT in die rubriek gezien, en tis natuurlijk wel zeldzaam.
Ik had het zeker gedaan als ik hem nog had gehad.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
wie?dennisvr schreef:ik wacht op de 400k
Overigens is edwin er nu voor de 2e dag op rij zonder problemen mee naar zijn werk gereden.
(en ik heb wat nieuwe dingetjes gekocht, maar emmelot style zeg ik verder nix)

Immer wieder die verdammte Holländer
Hoe kom je daar zo ineens bijChris schreef:Heb je Autoweek al eens gebelt voor klokje rond?! Nooit eerder een GT in die rubriek gezien, en tis natuurlijk wel zeldzaam.

Mailtje is ook goed BTW

Lijkt mij ook wel es leuk ja, een GTT in deze rubriek

Alleen kreeg ik in eerste instantie het volgende mailtje terug: (Dus wees er op tijd bij

Beste Jacco,
Dank voor uw enthousiaste aanmelding voor onze rubriek Klokje Rond. Helaas is het vanwege de overweldigende belangstelling voor deze rubriek voor ons onmogelijk om iedere brief met een artikel te honoreren.
We vinden uw aanbod echter zo interessant dat we voorstellen om uw gegevens gedurende een halfjaar in portefeuille te houden. Zodra wij er een mogelijkheid toe zien, nodigen wij u alsnog van harte uit in ons keuringsstation.
Heeft u na een halfjaar niets van ons vernomen, dan kunt u ervan uitgaan dat we geen gelegenheid zien uw auto te keuren. Het staat u dan natuurlijk altijd vrij om u nogmaals aan te melden voor Klokje Rond.
Met vriendelijke groet,
Maurice de Boevère
Chef AutoWeek Occasions-redactie.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Damn, is dees OOK al van jou geweestChris schreef:Jacco, dit is dus mijn oude 5je, en dat idee ging toen al door mijn hoofd. En inderdaad, door jouw reply dacht ik weer ff aan mijn oude BS.

Zover was ik nog niet op de hoogte

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en hij is ook weer veilig thuisgekomendennisvr schreef:Overigens is edwin er nu voor de 2e dag op rij zonder problemen mee naar zijn werk gereden.
maar er is nu wel wat koelvloeistof gebruikt

niet schokkend veel maar toch
dus nadere inspectie zal nodig zijn.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
even een korte inspectie gedaan maandagavond met Edwinvr.
(door vermoeidheid van mij wast erg kort)
Eerst even leuk speelgoed wezen halen bij Tino, daarna dat speelgoed bij de GTT gelegd
Koelvloeistof lek is volgens mij 1 van de 2 slangen onder aan het Tankje, daar voelde ik nat.
Nou had ik edwin gevraagd om er kranten onder te leggen zodat ik kon zien waar ie lekte. Maar wat ik daarop vondt was olie, en geen koelvloeistof.
*zucht*
dus een nadere inspectie is wederom nodig. Vrees voor de bak, de olie in het blok staat gewoon op het normale peil.
Meer info volgt
Eerst even leuk speelgoed wezen halen bij Tino, daarna dat speelgoed bij de GTT gelegd
Koelvloeistof lek is volgens mij 1 van de 2 slangen onder aan het Tankje, daar voelde ik nat.
Nou had ik edwin gevraagd om er kranten onder te leggen zodat ik kon zien waar ie lekte. Maar wat ik daarop vondt was olie, en geen koelvloeistof.
*zucht*
dus een nadere inspectie is wederom nodig. Vrees voor de bak, de olie in het blok staat gewoon op het normale peil.
Meer info volgt
-
he dennis anders kan ik er wel ff naar kijken
:):)

----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Als het bakolie is dan ruik je dat wel hoor.dennisvr schreef:even een korte inspectie gedaan maandagavond met Edwinvr.
*zucht*
Meer info volgt
.:: TurboPowerr ::.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maarten GTT schreef:he dennis anders kan ik er wel ff naar kijken:):)

bel je wel ff van de week
zal er wel es aan ruikenTino schreef:Als het bakolie is dan ruik je dat wel hoor.

net zoals voor kokosChris schreef:Ik denk dat Dennis's neus daar ondertussen imuum voor is!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag geweest met edwin
Geen olie, niet goed gezien in het donker. Wel was de krant nat. Maar nix te vinden &*@$&*$*^@*(&(*$&
eronder gelegen, met een zaklamp langs de slangen, gevoeld. Niente
Rondje gereden, temperatuur netjes, geen problemen.
Schiet mij maar lek. Weet het niet meer.
ff wat pics van vandaag
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_100_2014.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_100_2017.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_100_2025.JPG[/img]
Geen olie, niet goed gezien in het donker. Wel was de krant nat. Maar nix te vinden &*@$&*$*^@*(&(*$&
eronder gelegen, met een zaklamp langs de slangen, gevoeld. Niente
Rondje gereden, temperatuur netjes, geen problemen.
Schiet mij maar lek. Weet het niet meer.
ff wat pics van vandaag

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_100_2014.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_100_2017.JPG[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/1_100_2025.JPG[/img]
MIsschien wat regen die ergens in stond en wat samen met wat vet en vuil een baan lang het blok heeft gevonden om later op de krant te druppelen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hmmz, hij staat al even binnen. Weet niet of het geregend heeft de laatste keer dat Edwin erin gereden heeft.Riël schreef:MIsschien wat regen die ergens in stond en wat samen met wat vet en vuil een baan lang het blok heeft gevonden om later op de krant te druppelen?