Idd...zou niet weten wat anders zo bijzonder kan zijn dat je je hele project afkapt...misschien een Alpine? Of toch een afgemaakte 5? Ach boeiuh, we zien het vanzelf wel.
hee maik , wanneer krijg je hem ? en dan wanner ga je ermee rijden . ga je er optisch nog wat aan doen of laat je hem zo ?
wel eerst ff oefenen he , het toch net ff iets heftiger qua rijgedrag
jochem de haas schreef:hee maik , wanneer krijg je hem ? en dan wanner ga je ermee rijden . ga je er optisch nog wat aan doen of laat je hem zo ?
Wat krijg ik??
wanneer rijden euh > als ik hem thuis heb staan
Optisch > euh kan er nog wat aan veranderd worden dan
rijgedrag > jep hijs een stukie veel sneller
jochem de haas schreef:hee maik , wanneer krijg je hem ? en dan wanner ga je ermee rijden . ga je er optisch nog wat aan doen of laat je hem zo ?
Wat krijg ik??
wanneer rijden euh > als ik hem thuis heb staan
Optisch > euh kan er nog wat aan veranderd worden dan
rijgedrag > jep hijs een stukie veel sneller
Een standaard GT is vrij snel een stukkie veel sneller dan je TL
Wat ik wel grappig aan dit alles vind is dat Maik nog steeds de grote verhalen heeft dat ie "iets" heeft gekocht maar niet "durft" te zeggen wat ! Bang dat het financieel uiteindelijk net niet uit kan ofzo ?? Wees een vent en vertel het gewoon !!!!
Matthijs schreef:Wat ik wel grappig aan dit alles vind is dat Maik nog steeds de grote verhalen heeft dat ie "iets" heeft gekocht maar niet "durft" te zeggen wat ! Bang dat het financieel uiteindelijk net niet uit kan ofzo ?? Wees een vent en vertel het gewoon !!!!
Maik heeft groot gelijk.
Iedereen loopt hier toch alleen maar te z :-* ken , zeker als het geen renault is/blijkt te zijn. Laat hem lekker plezier hebben wat hij ook gaat doen.
voor deze die die gekocht heeft zal ie best geld hebben betaald . maar voor wat ie gekocht heeft is het een koopje . zolang het maar heel blijft , maarja das met alles zo
Matthijs schreef:Wat ik wel grappig aan dit alles vind is dat Maik nog steeds de grote verhalen heeft dat ie "iets" heeft gekocht maar niet "durft" te zeggen wat ! Bang dat het financieel uiteindelijk net niet uit kan ofzo ?? Wees een vent en vertel het gewoon !!!!
Maik heeft groot gelijk.
Iedereen loopt hier toch alleen maar te z :-* ken , zeker als het geen renault is/blijkt te zijn. Laat hem lekker plezier hebben wat hij ook gaat doen.
Ik lol er een beetje om, maar je kunt het toch gewoon vertellen ?? Neem aan dat mensen hier een redelijk niveau (ik hou hoop) hebben en een andere auto niet af zullen "ze*ken"
Men kan ook blij zijn voor een ander, daar kunnen we het niet oneens over zijn lijkt me. Er zijn uitzonderingen maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel ?? Zeg dan liever niets
hij heeft al gezegt dat het een renault zal zijn zelfs een 5 gt , of het echt zo is weet ik niet ! !
maar inderdaad afzeiken kennen ze hier wel . ik ook maar dan gewoon voor de lol en laat dat dan ookk merken .iedereen is vrij om te doen en laten wat ie wil als het maar "normaal" is