Ja dat ook, maar ook vlakken!Riël schreef:Balanceren?
S

Ja dat ook, maar ook vlakken!Riël schreef:Balanceren?
yep, volgens meneer avogadro: meer moleculen is meer liters, ongeacht het aantal atomen per molecuul.Riël schreef: Uh uh, 25x2 = 50 O atomen, 16x2 + 18 = 50 dus klopt wel
Er is dus MEER 'uitlaatlucht' dan inlaat lucht.
niks met respect te maken,vertel geen gelul dan word er nie zo gereageerd,(sl)opel dudeXedrah schreef:Beetje respect graag, Menno. Laten we het gezellig houden.Menno schreef: tuurlijk, jij wel![]()
ontken gewoon ff vrolijk de grondbeginselen van de natuurkunde.![]()
pfff, kansloos.
komaan kerel ,wat een domme reply was dat nu,end at voor een opelmaniak,als je dat nie weet rijd dan dan trabant :-* :-* :-*Abel schreef:ben het wel wat met onze opel vriend eens hoor... je kunt ook iets vriendelijker reageren.
Wat vind jij ervan als je voor kansloos wordt uitgemaakt? Wel degelijk een kwestie van respect imho.gille (mountainbike) schreef: niks met respect te maken,vertel geen gelul dan word er nie zo gereageerd,(sl)opel dude![]()
![]()
je hebt p.mXedrah schreef:Wat vind jij ervan als je voor kansloos wordt uitgemaakt? Wel degelijk een kwestie van respect imho.gille (mountainbike) schreef: niks met respect te maken,vertel geen gelul dan word er nie zo gereageerd,(sl)opel dude![]()
![]()
Het merendeel van de gebruikers hier is gelukkig gezellig en daar hoor jij helaas niet bij Gille. Jammer maar helaas.
De reaktie van Menno viel me een beetje tegen. Na onze ontmoeting had ik je anders ingeschat, maar ik heb me blijkbaar vergist. Toch vijandelijker dan verwacht.
Via mail kunnen we het er wel even verder over hebben, anders wordt dit topic er niet beter op.![]()
I rest my case. Happy driving!![]()
De een zegt dit, de ander dat. Ik ben het met bovenstaand verhaal eens. Precies wat ik beweerde.Blue Thunder schreef:
<knip>
en er dus tijdens de versnelling minder vermogen voor nodig is om het vliegwiel op gang te helpen, waardoor er meer vermogen overgebracht kan worden op de wielen. Als de versnelling van het vliegwiel 0 is (dus bij constante toerentallen) heeft de massa van het vliegwiel geen nadelige gevolgen meer op het vermogen, wat inhoud dat het totale vermogen niet verandert met een lichter vliegwiel.
<knip>