hoe zit dat precies met die 2de gasklep klinkt wel interessant???????Michel S. schreef: ja, die gast is Joerie.
die clio is gechipt(door moi met thanx 2 Menno voor het chippie) en de 2de gasklep gaat eerder open. Voor een betere response. Nu wil die nog een katvervanger eronder mikken.
Best een toffe gozer. Hij is nu zijn clio pas aan het ontdekken. Bochten enzo, en op toeren rijden. Daar is die nu ook aan het wennen. Dus die clio zal ook uiteindelijk vol benut worden.
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Die tip is niet van mij. Ik heb het wel eraan veranderd, maar de orginele tip komt van Menno. Als ik me goed herinner had achterbergen dat gedaan bij zijn blokje.hoe zit dat precies met die 2de gasklep klinkt wel interessant???????
hier is het orginele topic
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=1009
het scheelt dus niks in vermogen, maar het rijplezier wordt hoger doordat die rijdt, en ik quote, alsof die is gestoken door een wesp.
succes ermee
Laatst gewijzigd door Michel S. op vr 28 jun 2002 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Zo`n chippie lijkt mij ook wel wat, ik wil die Joerie ook wel eens ontmoeten, hopelijk komt hij a.s donderdag ook weer, wil zijn ervaringen wel eens horen over die chip.Dat verhaal met die gasklep heb iik ook gedaan, merk je best wel , komt sneller op toeren. Zondag bij Automaxx eens kijken voor een ander luchtfilter, denk een vervangingsfilter. Wat heeft die Joerie voor een luchtfilter?Michel S. schreef:ja, die gast is Joerie.marco schreef:tja hoe was het gister avond,uhm het was heel erg rustig,moontje was er met riel ,toen ikke nog,en nadehand kwam er nog een kennis van michel s bij met een super mooie clio 16v williams look,echt een gave bak,leuke gozer heb er best een tijdje mee staan praten ,moontje en riel moesten al wat vroeger weg gingen naar de bioscoop,ik was tegen 21:45 thuis,
volgende week beter![]()
,
o ja over automania,ik denk niet dat ik meega patrick
maar mocht ik me bedenken dan hoor je van me ,
greetz marco
ps eet smakelijk patrick
die clio is gechipt(door moi met thanx 2 Menno voor het chippie) en de 2de gasklep gaat eerder open. Voor een betere response. Nu wil die nog een katvervanger eronder mikken.
Best een toffe gozer. Hij is nu zijn clio pas aan het ontdekken. Bochten enzo, en op toeren rijden. Daar is die nu ook aan het wennen. Dus die clio zal ook uiteindelijk vol benut worden.
Maar eerst de Clio verlagen, vanmiddag de veren al omgezet, staat nu met de neus omlaag

-
Ha Pat, leef jij ook nog
Zo leuk zijn als je ook komt, niet dat ik er elke keer ben hoor
off topic:Verlagen is niet zo goed gegaan, de veren had ik gisteren al ff omgezet, maar vandaag met Thomas en de slagtrekker liggen kloten om die torsiestaaf achet er uit te rekken, dus niet. Slagtrekker naar de filisteinen en ikke een pijnlijke duim. Die zit dus behoorlijk vast, maar zie er toch niet verroest uit. Anyway, eind v/d week nog eens proberen met een zwaardere slagtrekker

off topic:Verlagen is niet zo goed gegaan, de veren had ik gisteren al ff omgezet, maar vandaag met Thomas en de slagtrekker liggen kloten om die torsiestaaf achet er uit te rekken, dus niet. Slagtrekker naar de filisteinen en ikke een pijnlijke duim. Die zit dus behoorlijk vast, maar zie er toch niet verroest uit. Anyway, eind v/d week nog eens proberen met een zwaardere slagtrekker

hmm dat is jammer patrick dat die torsie niet los wilde,je wilde hem natuurlijk klaar hebben voor vandaag naar automania te gaan,ach ja andere keer beter dan just keep trying en keep beuking dan komt het wel los dat ding
,enne have fun today op automania,
greetz marco

greetz marco
-
Thanx Marco, hopelijk is het daarboven ook zo`n mooi weer als hier
Ik heb nu twee zakken cement van ieder 25kg achterin liggen, zakt ie achter toch een beetje in...
groeten

Ik heb nu twee zakken cement van ieder 25kg achterin liggen, zakt ie achter toch een beetje in...

groeten

-
Ik waarschijnlijk ook.Met de GTE, Clio heeft wiellager kapot.
oei dat is klote patrick,dat is alweer een leuk kosten plaatjePatrick L. schreef:Ik waarschijnlijk ook.Met de GTE, Clio heeft wiellager kapot.

greetz en tot vanavondt
-
- Contacteer:
Yep... Gezellig wordt het zekers... 

hoi maurice,wij staan altijd bij de mac bij het geuselt ,op de parkeerplaatsen daaro,enne zou leuk zijn als je eens een keertje zou langskomen,het is iedere donderdag om 8 uur,so see ya next time maybe
greetz marco

greetz marco
-
Was gezellig hè, afgelopen donderdag
See ya next time
See ya next time

-

Moontje had toch foto`s gemaakt of niet??
-
lees de andere topic's maar eens goed Marco...
-
Maastricht is zekers the Place to Be
, maar vanavond zal ik er niet bij zijn, ich mot wèerke
.
Have fun

Have fun
als er iets te wippen is kom ik zeer zekermarco schreef:nou mensen het is weer donderdag ,en dan is maastricht the place to be bij de mac langs het geuselt,so hier komt de vraag weer ,wie o wie komt er vanavond ff langs wippen
![]()
greetz marc

Nee geintje. Ik kom ook effe langs. Wel niet lang want ik moet ook nog naar het ziekenhuis enzo. dus kan niet al te lang blijven.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
en weer een avond voorbij.
Wat vonden we ervan. heb wel genoten hoor. Auto heeft zich ook effe los mogen laten. Was wel geslaagd.
Alleen jammer dan dat er opeens over moet worden gegaan op een Macdrek emmer omstampen. Is dat net niet het Kudde-gedrag wat RTC zich van wil distanciëren?
Voor de rest was het weer tof. Patrick was ook daar met zijn kleine meid. Lachuh hoor. Ze weet volgens mij evengoed als Patrick hoe de radio werkt.
Wat vonden we ervan. heb wel genoten hoor. Auto heeft zich ook effe los mogen laten. Was wel geslaagd.
Alleen jammer dan dat er opeens over moet worden gegaan op een Macdrek emmer omstampen. Is dat net niet het Kudde-gedrag wat RTC zich van wil distanciëren?
Voor de rest was het weer tof. Patrick was ook daar met zijn kleine meid. Lachuh hoor. Ze weet volgens mij evengoed als Patrick hoe de radio werkt.
ja was harstikke gezellie gisteren,ff mee mogen tuffen in de 21 turbo van michel,wat een super gave ervaring was,ding is echt snel
,waar dat op sloeg met die vuilnisbak om te trappen dat snap ik ook niet
,zie er het nut nie van in ,maar ja dat is weer puberaal gedrag geweest van een zielig iemand
,heb dus ook liever dat zo een mensen wegblijven want daar hebben we niks aan,voor de rest een leuke avond gehad ,
greetz marco

greetz marco
Jep. Jongen was met ons mee, excuses ervoor he. Hij gaat niet meer mee, heb 'm het ook al verteld dat dat nergens op sloeg. 't was niet erg geslaagd dat we met zoveel man kwamen, dat werkt gewoon niet. Als iemand es wil kijken ok maarja vond dat idd ook erg tegenvallen..Michel S. schreef:Alleen jammer dan dat er opeens over moet worden gegaan op een Macdrek emmer omstampen. Is dat net niet het Kudde-gedrag wat RTC zich van wil distanciëren?
Nogmaals sorry he volgende keer zijn we 'r weer normaal bij ...
Groeten!
En michel je 21 gaat idd wel lekker