Morgenavond al naar Roosendaal.....

Ik ben na mijn werk rond 23.00u nog snel langs de Mac gereden, maar zag geen reno`s meer. See ya next timemarco schreef:nou net thuis van weer een donderdag avond meeting in het zuiden,was weer super gezellie,we waren met zijn vijven ,
michel :
moontje:
riel:
rob:
marco:
en de jongste aanwinst mijn dochtertje dafne
weer lekker wat geklets,enne volgende week weer![]()
![]()
mensen het was gezellie
greetz marco
ach volgende keer beter patrick, ik moest vroeg weg had mijn dochtertje bij me ,anders was ik ook langer gebleven,enne volgende week donderdag is er weer een meeting bij de mac , mischien kun je dan ,en volgende week vrijdag gaan we naar veldhoven zoals het er nu uitziet zouPatrick L. schreef:
Ik ben na mijn werk rond 23.00u nog snel langs de Mac gereden, maar zag geen reno`s meer. See ya next time
Vakantie is bijna om hoorsignature van Ollie schreef:Deze vakantie: (1) Skirts (2) Spoilerlip (3) Spoiler (4) ICE
Shit sorry kom ik weer met wat darnOllie schreef:Ai, ik weet het, maar zelfs in de vakantie vind ik nooit de tijd voor dingen! Snap er niks van...
Spoilerlip is bijna af, ice zit er in (en werkt) maar moet nog afgewerkt worden.
Skirts moeten nog steeds geschuurd en gespoten en breek me de bek niet open over de spoiler